Luulen, että kyse on politiikasta. Jos he myöntäisivät virheen olemassaolon, he kai katsoisivat olevansa korvausvelvollisia.
Laatu ei ole sitä, mitä on luvattu! Selvän virheen kieltäminen saa näkemään punaista. Olisin ollut tyytyväinen jos virhe olisi rohjettu myöntää ja pyydetty edes anteeksi.
Sanoma käyttäytyy nyt kuin mersun myyjä, joka väittää, että autossa ei ole mitään vikaa vaikka ostaja näkee selvästi, että renkaathan siitä puuttuvat! Härskiä ja hävytöntä! Asia yritetään lakaista maton alle ja hiljentään esim. kvaakin asiantuntevat lukijat. Kuten huomaatte informointi on jätetty nimettömälle asiakaspalvelulle, eikä vastaava päällikkö Perälä ole kommentoinut asiaa millään lailla.
Suurinta vitutusta aiheuttaa se, että tämän kirjasarjan esitteessä luvattiin nimenomaan kunniottaa Carl Barksin työnjälkeä ja julkaista se arvonsa mukaisesti, mutta tässä tapauksessahan nimenomaan Carl-sedän kynänjälki on sitä huonointa mahdollista mössöä! Kuluttajille markkinoitu sarjan kallis hinta EI voi selittyä sillä, että pistetään vähän värejä uusiksi ja kansiin pikkuisen kultausta. Tässähän ei ole kyseessä painotekninen esittely vaan CARL BARKSIN kootut.
Autokaupoissahan on tapana, että jos myytävässä tuotteissa on jotain silminnähtävää vikaa, niin silloin myyjä on velvollinen alentamaan tuotteensa hintaa. Kuten Janne, aion myös ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja selvittää mahdollisuuksia paluttaa koko sarja takaisin. Ilman kokonaisuutta jo hankitut kirjat eivät ole minkään arvoisia. Muut pettyneet voisivat myös laittaa palautetta runsain määrin sanomalle ja Perälälle. Janne sanoi, että palautteita oli kakkosboksin aikaan mennyt 30, joka on mielestäni aika paljon, jos ottaa huomioon, että tv-kanavilla jo 15 katsojapalautetta on määrä, joka saatta aiheuttaa muutoksia ohjelmistossa. Jokaisen ääni on tärkeä!