olet oikeassa. en ole ikinä kirjoittanut tähän ketjuun mitään koska olen ollut aina tyytyväinen saamiini bokseihin.
Itse purnasin pikseleistä, ne kun olivat läsnä melkein joka sivulla, mutta tuskin viitsisin lähteä vaihtamaan yhden tai kahden tärähtäneen sivun takia, jos eivät nyt todella pahasti olisi viivat ja värit erillään (useita millimetrejä). Tietysti itsekin pakettia avatessa toivon, että mitään vikoja ei löydy, mutta toisaalta jotenkin en näe kirjoja sellaisina tuotteita, että niissä ei saisi olla yhtään mitään "tekemisen tai elämän jälkeä". Täysin virheettöminä tuollaisia painavia monisatasivuisia nelivärikirjoja on aika haastavaa saada ideasta kuluttajalle asti. Vaiheita on niin monta ja kuljetus vielä päällle. Mutta en minäkään tietenkään montaa näkyvää virhettä per kirja purematta niele.
Kallis kirjapakettihan se on ja jokaisen virheensietokynnys on kunkin oma asia ja oikeus. En lähde tuomitsemaan niitäkään, jotka eivät kestä pienintäkään poikkeamaa omassa kappaleessaan. Itse olen jo varautunut henkisesti siihenkin päivään, kun poika ei erota isin sarjakuvia omista kirjoistaan ja sivuihin alkaa ilmestyä taitoksia, likaisia sormenjälkiä tms.

Kirjojen haluavan toki pysyvän hyvässä kunnossa, mutta kohtuudella aion pieniä "lukumuistojakin" sietää. Luettavaksi minä ne kuitenkin ensisijaisesti ostin, enkä korkoa kasvamaan.
Ei kyllä käy Sanomaakaan kateeksi, kun joka painaumasta tai viirusta tulee koko kirja takaisin. Ei ole kovin yleistä kirjamarkkinoilla. Mutta sellaista se on, kun tehdään erikoistuotteita faneille ja keräilijöille. Kuuluu pelin henkeen ja sekin puoli on hoidettava kunnialla.