Kirjoittaja Aihe: Barksin koottujen kunto ja painatuksen laatu  (Luettu 164160 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Snpp

• Jäsen
Re: Barksin koottujen kunto ja painatuksen laatu
« Vastaus #270 : 04.06.2007 klo 13:02:54 »
No, bisnes on bisnestä, Mooses kun oli kauppamies.

Myynti-ilmoituksissa pitäisi ainakin selvästi käydä ilmi, että kyseessä on viallinen tuote. Senhän on valmistaja eli kustantajakin ilmoittanut ja asia on varmasti myyjän tiedossa. Sekundan myyminen priimana sotii ainakin huuto.netin käyttöehtoja vastaan.
« Viimeksi muokattu: 04.06.2007 klo 13:05:44 kirjoittanut Snpp »

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeHirviöt
« Vastaus #271 : 04.06.2007 klo 19:25:01 »
Myynti-ilmoituksissa pitäisi ainakin selvästi käydä ilmi, että kyseessä on viallinen tuote. Senhän on valmistaja eli kustantajakin ilmoittanut ja asia on varmasti myyjän tiedossa. Sekundan myyminen priimana sotii ainakin huuto.netin käyttöehtoja vastaan.
Taidanpa olla samaa mieltä. On niillä siltikin tietty harvinaisuus-arvo, ja jotkut saattavat haluta näitä, ei toki täyteen hintaan.
Omani aion antaa aikanaan pois.

Illodiini
"There's nothin' wrong with bein' a son of a bitch."

-- Gaspode the wonder dog (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Mikkoeinari

• Jäsen
« Vastaus #272 : 05.06.2007 klo 15:19:54 »
Pakko myöntää että olen todella iloisesti yllättynyt kustantajan hienosta päätöksestä! Olkoon bisnestä tai ei, mikään pakko ei ajanut kustantajaa ko. ratkaisuun. Osoittaa suoraselkäisyyttä ja todellista sitoutumista laatusarjakuvan julkaisemiseen. :)

Jos olisi hattu päässä niin ottaisin sen pois puhtaasta kunnioituksesta, nyt on hyvä mieli jatkaa kaikkien aikojen sarjakuvakokoelman tilaamista.

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeHirviöt
« Vastaus #273 : 04.08.2007 klo 10:43:43 »

"Viime viikolla on tehty päätös, että osat 2 ja 12 painetaan uudelleen. Eli tulet saamaan tällä viikolla kirjeen aiheesta. Vanhoja kirjoja ei tarvitse palauttaa. Uudet kirjat tulevat viimeistään 10.8.2007 mennessä. "

Kohta sitten pitäis uusintojen viimeistään pläjähtää! Onko kellekään jo pläjähtänyt?

Illodiini

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #274 : 07.08.2007 klo 09:00:01 »
Ei ole näkynyt. Alkaa aikaraja mennä umpeen, vaikka ei sillä mitään väliä ole. Alkaa vaan mietityttää, että onkohan uudessakin yrityksessä jotain mennyt pieleen... Tässä kuussa pitäisi tulla myös uuden boksin. Saa nähdä, kumpi ehtii ensin. Toivon sydämestäni, että tällä kertaa saa keskustella enemmän sisällöstä kuin kuosien kunnosta.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Jedi

• Jäsen
« Vastaus #275 : 09.08.2007 klo 13:21:18 »
Minulle tuli tänään uudet painokset osista 2 ja 12. Olen hieman selaillut niitä työpaikallani työkavereitteni kanssa, päällikkönikin lukee osaa 2 paraikaa toimistossaan. Hmm, eikö hänellä ole parempaa tekemistä työaikana?

En ole siis vielä verrannut niitä edellisiin kirjoihin, mutta 12 osassa on edelleen silmin havaittavissa pikseleitä/sahalaitasuutta. Mutta vain joissain tarinoissa.   

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #276 : 09.08.2007 klo 14:03:47 »
En ole siis vielä verrannut niitä edellisiin kirjoihin, mutta 12 osassa on edelleen silmin havaittavissa pikseleitä/sahalaitasuutta. Mutta vain joissain tarinoissa.   

Kylmä suihku!

Jedi

• Jäsen
« Vastaus #277 : 09.08.2007 klo 15:32:17 »
Kylmä suihku!

Olen pahoillani. Ei ollut tarkoitus tuoda huonoja uutisia. Kyllä tuo 12 osa muuten vaikuttaa paremmalta kuin se edellinen. Ehkä muutamasta tarinasta on vain mahdotonta tehdä enää parempaa.

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #278 : 10.08.2007 klo 08:21:10 »
Eipä vielä ollut meikäläisen postilaatikossa. Pitää nyt itse katsoa ja arvioida, onko kylmän vai kuuman suihkun paikka. Ei tarvitse siis pahoitella, kiitoksia kuitenkin omasta arvioinnista, niin en ainakaan odota kuuta taivaalta ja mahdollinen pettymyskin jää siis kokematta, kunhan paketti saapuu.

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #279 : 10.08.2007 klo 22:16:35 »
Tänään tuli paketti. Ylimalkaisen selailun perusteella voin sanoa vain yhden asian: voi perrrrr... hahhahaa, mahtavaa. Upeaa! Toisaalta on pakko todeta, että pientä pikselöitymistä on edelleen havaittavissa, mutta niin pientä, että se ei minua haittaa tippaakaan. Nyt laatu on minun edellyttämääni ja sellaista, josta olen valmis maksamaan. Mutta tiedän, että jotkut ovat pikselien suhteen tarkempia kuin minä ja voi olla, että kaikkia laatu ei tyydytä vieläkään.

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #280 : 11.08.2007 klo 19:21:29 »
En usko, että kökkölaatuinen kirja on vuosienkaan päästä kovin arvokas keräilyharvinaisuus. Myöskin sen vuoksi, että sitä todennäköisesti liikkuu enemmän kuin toista painosta. Olihan tuo merkintä toisesta painoksesta silti jonnimmoinen isku palleaan, mutta ei niin paha ettenkoö pitäisi aiemmin antamaani lupausta kirjojen pois antamisesta.

marko70

• Vieras
« Vastaus #281 : 11.08.2007 klo 20:29:00 »
En usko, että kökkölaatuinen kirja on vuosienkaan päästä kovin arvokas keräilyharvinaisuus. Myöskin sen vuoksi, että sitä todennäköisesti liikkuu enemmän kuin toista painosta. Olihan tuo merkintä toisesta painoksesta silti jonnimmoinen isku palleaan, mutta ei niin paha ettenkoö pitäisi aiemmin antamaani lupausta kirjojen pois antamisesta.
Pidän ne osana kokonaisuutta.
En rahavuorena jolla tahkotaan euroja.  ;-)

Q=<>

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #282 : 12.08.2007 klo 00:08:20 »
Hyvä pointti. Minä taas olen tyytyväinen, kun pääsen kirjoista, jotka tuottivat vain mielipahaa, helposti eroon.

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeHirviöt
« Vastaus #283 : 12.08.2007 klo 09:50:16 »
Sen verran vaan nyt, että laatua on parannettu kauttaaltaan. Ei edelleenkään mitään referenssi-kamaa, mutta kelvannee.
Tyhmä juttu tuo "2. korjattu painos"! Eikö "Korjattu painos" olisi riittänyt? Eihän näitä ikinä ollut tarkoitus pitää myynnissä painamalla uusia, joten tuollainen hölynpöly vain kiusaa myöhempiä asianharrastajia.

Illodiini

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #284 : 12.08.2007 klo 12:14:41 »
Tyhmä juttu tuo "2. korjattu painos"! Eikö "Korjattu painos" olisi riittänyt?
Tuskinpa olisi riittänyt. Sitä merkintää kun ei luultavasti ole tarkoitettu lukijoille vaan mm. vapaakappaletoimistolle.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva