Kirjoittaja Aihe: Barksin koottujen kunto ja painatuksen laatu  (Luettu 164155 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Barksi

• Jäsen
Re: Barksin koottujen kunto ja painatuksen laatu
« Vastaus #240 : 22.05.2007 klo 16:31:57 »
Loistavaa tosiaan. Itse päätin, lähinnä Kvaakin painostuksen kautta, lähettää Perälälle palautetta. Mahtavaa, että meitä faneja kuunneltiin. Toivottavasti kuntoon kiinnitetään jatkossa huomiota enemmän.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #241 : 22.05.2007 klo 17:24:45 »
Hieno veto Sanomilta! Ja se on aina kivaa, kun kyynikot, jotka pitivät täysin selvänä ettei uusintapainatuksia tehdä, saavat nenilleen.

VesaH

• Jäsen
« Vastaus #242 : 22.05.2007 klo 20:51:55 »
Eikö se ollutkaan niin, että kaikki kuusi kirjaa olivat painoasultaan huonolaatuisia?

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #243 : 22.05.2007 klo 21:09:15 »
Minusta tuosta kakkosboksista riittää, että uusittaisiin noi II ja XII, mutta ekassa boksissa oli kirjassa I vähän samaa vikaa. Mutta odotellaan ensin virallista viestiä, ennenkuin hättäillään.

marko70

• Vieras
« Vastaus #244 : 23.05.2007 klo 07:55:26 »
Eikö se ollutkaan niin, että kaikki kuusi kirjaa olivat painoasultaan huonolaatuisia?
Eiköhän kannattaisi olla jo johonkin tyytyväinen? :-*

Q=<>

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #245 : 23.05.2007 klo 08:40:56 »
No minä olen ainakin ihan helevatan tyytyväinen vaikka säröä pientä on muissakin kirjoissa. Kirjassa XXII sitä on mielestäni enemmän kuin ykkösboksin kirjoissa, (varsinkin jotkut Iines-jutut ovat karseita, mutta nehän ovat muutenkin hömppää :))mutta se ei nyt yhtään iloani sumenna. Eläköön Sanoma ja hyvä Kvaak. Veikkaa, että täällä marmattaminen ja yhteishengen ja tyytymättömyyden tiivistyminen on ollut ratkaiseva tekijä!!!
"Tex-tieteen yli-morisco"

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeHirviöt
« Vastaus #246 : 24.05.2007 klo 13:28:42 »
Mulle voi tarjota vanhoja pikselikirjoja, jos uudet painokset tulee.
Eikös ne vanhat virhepainatuksina nouse arvoon arvaamattomaan? ;D

Illodiini
"There's nothin' wrong with bein' a son of a bitch."

-- Gaspode the wonder dog (Terry Pratchett, Moving Pictures)

A-M H.

• Jäsen
« Vastaus #247 : 24.05.2007 klo 14:52:14 »
Siis, mitenkäs nyt on, saavatko kaikki CB:n koottujen tilaajat uudet kirjat (2 ja 12), vai vain ne jotka ovat asiasta valituksen tehneet sanomille? Minulle ainakin riittää niiden nykyinen kunto, mutta ei sillä, etten haluaisi uusia kirjoja.

Snpp

• Jäsen
« Vastaus #248 : 24.05.2007 klo 15:28:00 »
Siis, mitenkäs nyt on, saavatko kaikki CB:n koottujen tilaajat uudet kirjat (2 ja 12), vai vain ne jotka ovat asiasta valituksen tehneet sanomille?

Varmastikin kaikki sen saavat. Muutenhan joku ilman jäänyt voisi myöhemmin vaatia itselleen uusia kappaleita jne. Eikä 30 kpl ole oikein kunnon painosmääräkään.  ;D

Hieno homma, että asia hoitui. Minä ainakin tyydyn tähän enkä näe tarpeelliseksi enää purnata muista julkaistuista kirjoista. Tämä on jo kunnioitettava asiakaspalveluteko.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #249 : 24.05.2007 klo 15:42:40 »
Soitin just asiakaspalveluun ja siellä tiedottivat, että kaikki saavat kirjeen kotiin lähiaikoina (luultavasti ensi viikolla), jossa lupaavat uusia no:2 ja 12 kirjat. Myös ne tilaajat, jotka eivät ole valittaneet, saavat uudet paremmat kirjat.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

pasiip

• Jäsen
  • Monco saves the day, hurraa!
« Vastaus #250 : 24.05.2007 klo 16:22:08 »
Uh kiitos että 12 uusitaan  :D En ole vielä lukenut omia kirjojani kokonaan läpi ja juuri huomasin, että kirjassa 12 on kulma repeytynyt pilalle yhdellä sivulla. Toivottavasti 22:sta ei löydy mitään vikaa enää  ::)

Hege

• väsähtänyt
  • Jäsen
« Vastaus #251 : 24.05.2007 klo 18:43:13 »
Kannatti nousta barrikaadeille pienelläkin joukolla. Itse taasen olen nukkunut yöni hyvin siitä lähtien kun pistin boksin paluupostiin, rahatkin tuli jo tilille.
But pride -  where there is a real superiority of mind, pride will be always under good regulation.

A-M H.

• Jäsen
« Vastaus #252 : 24.05.2007 klo 20:41:07 »
Soitin just asiakaspalveluun ja siellä tiedottivat, että kaikki saavat kirjeen kotiin lähiaikoina (luultavasti ensi viikolla), jossa lupaavat uusia no:2 ja 12 kirjat. Myös ne tilaajat, jotka eivät ole valittaneet, saavat uudet paremmat kirjat.
Hyvä, nyt vain postilaatikkoa kyttäämään.

marko70

• Vieras
« Vastaus #253 : 25.05.2007 klo 09:45:38 »
Eikös ne vanhat virhepainatuksina nouse arvoon arvaamattomaan? ;D

Illodiini

Noihan on sit osa kokonaisuutta. :-*
6 kpl tulee sopii vialisiin laatikoihin.  ;-)

Q=<>

Mikkoeinari

• Jäsen
« Vastaus #254 : 25.05.2007 klo 14:37:49 »
Oikeus ja kohtuus tapahtuu, olisihan se hulluutta ollutkin että noin huono jälki olisi mennyt läpi. Hulluus vaan tuntuu olevan päivän sana joten kaikki muutkin lopputuloksen olisivat olleet mahdollisia.

Iso käsi myös Hegelle (ja mahdollisesti muillekin boksinsa palauttaneille) jonka ultimatum on varmasti osaltaan vaikuttanut uusien kirjojen painamiseen. Tästä voisi vetää jo raamatullisia vertauksia mutta olkoon  ;)