Varmaankin näitä keräilyhupsuja on muitakin mutta monet eivät varmaan tahdo näistä julkisesti rupatella sillä onhan se outoa kun keski-ikäinen miehenrötkäle keräilee Aku Ankkoja 
Itse keräilin jo lapsena akuja,ja keräilykärpänen puraisi uudelleen liki neljänkympin iässä. Eihän siinä mitään outoa tietenkään ole,ihminen on yleensä poikkeuksetta keräilijä luonteeltaan,kaikilla se ei vain kokretisoidu sen kummemmin. Joillakin se vaan suuntautuu ankkoihin tai muihin sarjakuviin.
Itse innostuin uudelleen ehkä senkin takia,että nyt vanhemmalla iällä on mahdollisuus hankkia sellaisia kohteita mihin ei pikkupoikana pystynyt,joista vaan haaveili ja näki unia.
On mielestäni hienoa,että ainakin itse pystyn kokemaan samanlaisia mielihyväntuntemuksia kuin poikasena saatuani kokoelmaani täydennystä. Onko se vissiin se sisäinen pikkupoika

Veikkaisin jopa että esim. sarjakuvienkeräilijöistä (hardcore) 70-80% on 30-60 vuotiaita. Tämä arvio oman kokemukseni pohjalta.
Itse saan paljon sisältöä elämääni tämän keräilyharrastuksen kautta,joten ei kiinnosta pätkääkään mitä jotkut elämäänsä kyllästyneet siitä ajattelee.