Mulla on edelleen tallessa tuo Musta aukko -tarrakirja ja vieläpä aika iskemättömässä kunnossa. Muutama tarra tosin puuttuu. Serkun kanssa hypetettiin nassikoina tuota The Black Holea (tai no sitäkin) aivan täysillä. Piirreltiin vihkoihin aiheeseen liittyviä omia sarjakuvia jne.
Joo multakin puuttuu sieltä joitakin tarroja! Saikohan kukaan sen kokonaan kerätyksi.
En kyllä tiedä missä se tällä hetkellä on...varmaankin maalla ullakolla kaikkien romujen keskellä. Keräsin myös Pluto-askien koiran kuvia. Siihenkin taisi olla joku vihkonen, mutta ite ei tullut sitä hankittua.
Miksihän nykään ei enää tehdä niitä levymäisiä purukumeja, joissa olisi joku keräilykuva. Löytyy vain pelkkiä keräilytarroja milloin mistäkin Pokemonista tai Hello Kittystä.
Keräsin myös Star Wars Episodi I aikaan Kellogsin raksupurkeissa olleita Star Wars-ukkeleita. Olin silloin Inexillä töissä ja siellä meni paljon aina raksupurkkeja rikki. Niitä sitten tuli myyntiin omaan myymälään pilkka hintaan. Keräilin kaikki ukot.
Myös McDonaldsin Disney hahmoja on joitakin tullut kerättyä. Ne mulla pölytty tuolla DVD-hyllyillä. Paras McDonaldin Disney hahmo lelu on semoinen 5 osasta koostuva iso Mikki Hiiri.
Siinä pää toimii MasterView:inä, ylävartalo on vesipyssy, pökät on kiikarit ja jalat on leimasin. Sit tuli hankittua myös semmoinen iso Mikki Hiiri-käsine (oikea käsi), joskus Euro Disneyn avajaisten kunniaksi. Harmittaa, etten koskaan ehtinyt hankkia vasenta hanskaa. Niihin mahtuu kädet sisään just ja just.