Kirjoittaja Aihe: Kino`s Journey  (Luettu 5695 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

meuhkaantuja

• Vieras
Re: Kino`s Journey
« Vastaus #15 : 28.07.2005 klo 17:15:14 »
aattelin vaa kysyy et luulitteko Kinoa aluksi pojaksi mä luulin aluks mut vähä ilti epäilin ku oli likan ääni ja muutenkin jotain juttuja.
Ja voi ei kohta Kinno`s Journey loppuu harmi et niit tulee vaa 13 jaksoo onneks sit syksyl pitäis alkaa Hellsing

Aura

• Wannabe
  • Jäsen
« Vastaus #16 : 28.07.2005 klo 19:48:02 »
aattelin vaa kysyy et luulitteko Kinoa aluksi pojaksi mä luulin aluks mut vähä ilti epäilin ku oli likan ääni ja muutenkin jotain juttuja.

Aika poikamainenhan Kino on, joten mietin pitkään, että kumpi se nyt on...

Varmaan kannattaa varoa liikoja spoilereita tai ainakin varoittaa niistä, ketjua saattaa lukea joku, joka ei ole vielä nähnyt sarjaa.

meuhkaantuja

• Vieras
« Vastaus #17 : 01.08.2005 klo 20:24:27 »
Nyt on taas yks Kino`s journey nähty loisto kamaa tääki selvis et miltä se mestari näyttää ***spoiler***  mä luulin et se oli mies mut se olikin aika kova vanhahko nainen ja sit hyvä tarina siit miehestä***spoiler end**** ja voi ei enää kaks jaksoo jäljel :-[

meuhkaantuja

• Vieras
« Vastaus #18 : 05.08.2005 klo 11:18:48 »
http://www.advfilms.com/FILMStrailers.asp
Tuolta sivulta Löytyy Kino`s Journey Traileri kaikille jotka eivät pystynäkemään tai muuten vaan haluavat nähdä tämän se saattaa saada innostumaan jotkut
et sikää traileri K:n kohdalta jos ette meinaa löytää

meuhkaantuja

• Vieras
« Vastaus #19 : 09.08.2005 klo 14:44:32 »
Nyt on taas Yks Jakso nähty aika hullu maa oli Koska SPOILER****netappo rauhan nimessä niitä ihmisiä siitä kylästä*****SPOILER END ja toi oli toiseksi viimeinen jakso toi vika jakso vaikutti mielenkiintoselta  mitä mieltä te ootte

meuhkaantuja

• Vieras
« Vastaus #20 : 11.08.2005 klo 13:30:46 »
Nyt tuli nähtyä vika jakso ja se loppuu nyyh :'( mutta ei ihan viellä sunnuntaina tulee jaksot 2-13 jee siin menee koko päivä eikä haittaa vaik oon nähny ne :D

Mallu-88

• Uusi jäsen
  • <3
« Vastaus #21 : 26.09.2005 klo 18:23:57 »
Pariviikkoo sit hommattiin DVD:lle eka levy ja hyvältähän tuo vaikutti  :) Kauan aikaa luulin Kinoa pojaksi  ::) ... ... ... Että pientä ihmetystä oli aluksi  ;D