En oo uskaltanu oikeen seurata tätä keskustelua, kun tein tuossa muutama päivä sitten lopullisen päätkösen, että tulen tekemään sarjakuvia kokopäivätyönäni. Nyt pitäisi laittaa toiminimipaperit menemään ja hankkia tilitoimistopalveluita ja tehdä kaikkea muutakin pelottavan aikuismaista.
Saa sitten nähdä miten päätös tulee onnistumaan, vielä on onneksi muutama vuosi koulua jäljellä, jonka jälkeen voisi vielä hakea jotain kivoja lisäopintoja (kuten vaikka lahdesta...

) joten opintotuki on turvana vielä jonkin aikaa. Tavoitteena sitten valmistuttua on pystyä elättämään itseni sarjakuvilla ja kuvituksilla.
Edelleen oon sitä mieltä, ettei mua oo luotu "oikeisiin töihin" edes niin että "voin vapaa-ajalla sitten tehdä sarjakuvia", vaan haluan keskittyä täysin valitsemaani ammattiin. Kyllä se siinä vaiheessa kun sain pakit postin lajittelusta tuntui siltä että "te ette halua mua enkä mä halua teitä joten miks mä ees yritän?" -fiilis.
Sanokaa sitten naiiviksi tai tyhmäksi, mutta eikö ihmisellä ole oikeus tehdä sitä mitä haluaa? tai ainakin kaatua yrittämällä?