Kirjoittaja Aihe: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)  (Luettu 247340 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

elmo

• Uusi jäsen
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #450 : 02.12.2007 klo 02:37:25 »
Juho taidetaan olla sielunkumppaneita 8]
Ikää noin 15, asustelen Oulussa ja yritän piirtää sarjakuvia.

Tietokoneella menee aikaa nettisarjakuvia lueskellessa :>

Kuuntelen reggeetä, ska:ta, punkia ja joskus jopa räppiä

Parhaita sarjakuvia on ehdottomasti Tintti, Lassi ja Leevi, ja Cyanide & Happiness.

AapoK

• Jäsen
« Vastaus #451 : 02.12.2007 klo 12:52:08 »
Aapo Kukko Oulusta.
Ikää 16-vuotta, lukiota käyn.

Piirtäminen on jokapäiväistä kauraa. Sitä tapahtuu aamulla ennen kouluun lähtöä, koulumatkoilla (bussilla kuljen), koulussa, kotona ja hetkeä ennen nukkumaanmenoa. Jokaista pientä juttua täytyy aina kokeilla, toimisiko tuo tähän vai tohon. Mitään ei sovi jättää olettamusten varaan.

Olen tykästynyt näädänkarvasiveltimeen ja sillä olen opetellut tekemään tässä n. kahden kuukauden aikana. Historiallisiin aikakausiin on mukava sijoittaa tarinoita, mielessä on nykyisen sukellusveneprojektin lisäksi kristittyjen vainot Roomassa ja Tsaariajan Venäjä jonkin verran.

Musiikkia menee Nick Cavesta CCR:n kautta Sinatraan ja The Smithsistä Viikatteeseen. Ainoastaan räppi ja purkkapoppi eivät kovin iske.

Mahtavia sarjakuvia ovat ainakin Corto Maltese, Lassi ja Leevi ja Ken Parker.
Korkeajännitystä vilkaisee nykyään enää piirrosjälkitekniikkojen takia. (Uusissa huokuu osittain ääretön huolettomuus/kiireys, 70-luvun tarinoissa jälki on monesti tyylikästä mustan ja valkoisen leikkiä)

Piirtämisen lisäksi harrastan aika vähän mitään muuta, jos ei lenkkeilyä ja jotan satunnaista kuntoilutsydeemiä lasketa. Ja pitäähän sitä joskus läksynsäkin lukea.

« Viimeksi muokattu: 02.12.2007 klo 12:54:10 kirjoittanut AapoK »

Anton303

• Vieras
« Vastaus #452 : 01.01.2008 klo 17:09:40 »
Anton Lipasti, kaksitoista vuotta. Liedosta.

Piirrän joka päivä sarjakuvia. (jo seitsemän vuotta) ja kyhään niitä maksusta kuukausittain.
Lempisarjakuvat: Viivi & Wagner, Corto Maltese, Tintti, Aku Ankka ja tietysti marvel.
Syntymäpäivä: 12.6.2007 (lähettäkää kakku)
Harrastan kirjoittamista ja piirtämistä.

Leo

• Jäsen
« Vastaus #453 : 03.01.2008 klo 21:05:26 »
Syntymäpäivä 12.6.2007? Heh. Oikeasti vastasin tähän viestiin toivottaakseni sinut tervetulleeksi ja todetakseni Kvaakin leipovan kaikille synttärisankareille kakun, mikäli ovat syntympäivänsä ilmoittaneet profiilissaan.

MinnaV

• Jäsen
« Vastaus #454 : 03.01.2008 klo 23:26:03 »
Kvaakin leipovan kaikille synttärisankareille kakun, mikäli ovat syntympäivänsä ilmoittaneet profiilissaan.

Ai leipoo vai? Kerron tämän tärkeän päivän lähempänä ajankohtaa, lahjalistan kera  :laugh:

Leo

• Jäsen
« Vastaus #455 : 03.01.2008 klo 23:55:44 »
Kakut on leivottu maukkaista pikseleistä.

MinnaV

• Jäsen
« Vastaus #456 : 03.01.2008 klo 23:57:25 »
 >:( Lahjalistan väännän kumminkin

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
  • Ei ole yhtään hyvä tämä.
« Vastaus #457 : 04.01.2008 klo 01:21:48 »
Kakut on leivottu maukkaista pikseleistä.
Meikällä on vieläkin ruudussa tahra kun yritin syödä sen kakun. :P

Poupée

• Jäsen
« Vastaus #458 : 25.01.2008 klo 13:17:43 »
Heidi, netissä tutummin Poupée.

Kuusitoistakesäinen, horoskoopiltaan leijona. Mau.
Piirtänyt olen siitä lähtien kun kynä on pysynyt kädessä ja lähestulkoon jatkuvasti. Opiskelen tällä hetkellä samaan aikaan niin Savonlinnan taidelukiossa kuvataidelinjalla kuin artemiassa vaatetuspuolella.

Sarjakuvien suhteen on laaja maku, enkä omista erityistä suosikkisarjaa jonka voisin tässä mainita. Musiikin suhteen sama juttu, vaikka eniten tuleekin indietä, reggaeta, hiphoppia, R&B, ja välillä räppiä ja rockiakin kuunneltua. Purkkapoppi tai rääkymishevi ei mene, muuten lähes mikä vain mikä kuulostaa omassa korvassani kuunneltavalta - ja niitä onkin sitten paljon.

Olen luonnonläheinen ja eläinrakas, vegaani ja jonkinlainen ihme hippeilijä. 
Ei kai muuta sitten.   
« Viimeksi muokattu: 02.11.2009 klo 21:36:36 kirjoittanut Poupée »

mika.

• Happy horse mother fucker.
  • Jäsen
  • fonkey monkey.
« Vastaus #459 : 14.02.2008 klo 11:49:14 »
Jep, täytyy kirjottaa tänne jotain, niin voin tulla sit lunttaan nimimerkkini. Yritin rekisteröityä käyttäjäksi hetko sitten, mut sähköposti oli jo varattu kun olin rekisteröitynyt näköjään jo melkein vuos sitten, hah hah. Muutenkin jos tulee eksistentiaalisia pulmia, niin voin tsekata kuka olen.

Eli moi vaan, mää oon mika. Olen 23 -vuotias tosi ihku poika ja mun lempiväri on vihreä. Piirtelen jonkin verran, ehkä aika paljonkin ja tykkään lukee sarjiksia. Harrastan epätasapainoista elämää ja äänilevyjen kuuntelua. Kvaakkia olen vaklannut jokusen vuoden, mutten ole kirjoitellut juurikaan koska täällä on yleensä aika nihkeä meininki.

Mä lasken itseni mukana "skenessä" olevaksi, koska nukuin helsingin festareilla amanda vähämäen pöydän alla sen yhen saksalaisen jampan vieressä ja olin yhesti tiitun synttäreillä.

Terkkui vaan kaikille tutuille.

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #460 : 15.02.2008 klo 00:02:31 »
koska täällä on yleensä aika nihkeä meininki.

? ? ?

Jukka

• Jäsen

mastermind

• Jäsen
« Vastaus #462 : 17.02.2008 klo 18:20:50 »
Marraskuun alusta asti olen täällä ollut, enkä vieläkään ole itseöni esitellyt, joten eiköhän nyt ole jo korkea aika.

Eli olen 15-vuotias (Toukokuussa täytän 16), ensi vuonna lukioon menossa oleva poika.

Sarjakuvat ovat minulle rakas harrastus, lähinnä lukijana ja keräilijänä, mutta tuleehan sitä joskus tehtyä myös itse sarjakuvia.
Piirtää en tippaakan osaa, vahvuuteni sarjakuvien tekijänä onkin ehdottomasti käsikirjoittamisen puolella.
Esikuvia minulla on sarjakuvan alalta niin paljon, etten niitä jaksa edes listata. Kuten sanoin, esikuvia sarjakuvan alalta olisin niin paljon enemmäkin, tekee ihan pahaa jättää niitä mainitsematta.

Nonii, enempää kerrottavaa en nyt ainakaan tältä istumalta keksi.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2008 klo 18:18:43 kirjoittanut mastermind »

Tauno

• Uusi jäsen
« Vastaus #463 : 18.02.2008 klo 18:34:00 »
Tervehdys. Olen yks' tavallinen Virtanen Turusta, tosin Tauno ei ole oikea nimeni. Ensi elokuussa tulee viisitoista vuotta täyteen. Tykkään piirrellä aina kun on välineet käsillä. Piirrän enimmäkseen pilapiirroksia, mutta sarjakuviakin olen joskus tehnyt. Lisäilen niitä joskus tännekin. Suosikkipiirtäjiä ovat Kari Suomalainen, Antero Halla ja Don Martin.

Senna

• Vieras
« Vastaus #464 : 19.02.2008 klo 16:52:16 »
 :o Terve oon mukava tyyppi. Osaan piirtää!