Kirjoittaja Aihe: Hopeanuoli DVD, VHS ja manga  (Luettu 35780 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hämäkki

• Vieras
Re: Hopeanuoli DVD, VHS ja manga
« Vastaus #45 : 09.10.2005 klo 12:18:33 »
Täällä kun kerta puhutaan Hopeanuolesta, niin tietääkö kukaan, kuka esittää tämän kyseisen sarjan alkupoppikset ?

PTJ Uusitalo

• Mediaholisti
  • Jäsen
« Vastaus #46 : 10.10.2005 klo 02:41:46 »
Mielenkiintoinen pikku tieto: Studio Deen (mm. Gravitation, Full Moon wo Sagashite, Maria-sama ga Miteru, Read or Die) on työstämässä Weedistä animea, jonka on tarkoitus alkaa Japanin TV:ssä 3.11.2005.

^^hitomi^^

• Uusi jäsen
« Vastaus #47 : 24.10.2005 klo 17:56:33 »
 :)moi olen jonna untinen joka on hopeanuoli fani. olen ollut pienestä saakka ollu hopea nuoli fani ja olen nähnyt kaikki hopea nuoli jaksot.

moi ^^hitomi^^ tässä kuinka paljon olet kiinostunnut hoeanuolesta? (mä olen ainaskin100%)

Ylläpito: Jostakin syystä Conan-ketjussa oli myös Hopeanuolta käsittelevä viesti. Yhdistin sen tähän mukaan. -Veli

Ylläpito2: Niin tuo ensimmäinenkin oli siellä alunperin, mutta sillä aikaa kun siirsin sitä, eikös tuo Jonna raskali ehtinyt kirjoittamaan sinne toisenkin. -Joe

Dina

• Jäsen
  • "Lahjakkuteni suorastaan pelottaa minua" -Muumit-
« Vastaus #48 : 26.10.2005 klo 19:29:42 »
yhden tutun lapsi on kattonut silmä kovana Hopeanuolen ne leikatut osat varmaan sata kertaa ja on vain neljä ja puoli vuotias! ei sitä ole vaan häirinnyt nämä "minä tapan sinut!" huudot
.
Spoilaan että älkää sitten lukeko jos ette halua tietää mitä tulee tapahtumaan! siis mitä tapahtui...

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Ylläpito: Pistin spoilauksen piiloon. Spoiler-tageja (eli
Koodia: [Valitse]
[spoiler]spoilattava juttu[/spoiler]) käyttämällä saa tommoset piiloon. -Veli
« Viimeksi muokattu: 29.10.2005 klo 10:45:59 kirjoittanut Veli Loponen »
Gan <3 Sayako
(c) Dina

Napero

• Apina
  • Uusi jäsen
Weed-anime!
« Vastaus #49 : 29.10.2005 klo 10:38:14 »
Hirveän moni on taatusti kuullut Hopeanuolesta. Nyt hänen pojastaan, Ginga Legend Weedistä on tethy myös anime, joka ilmestyy muuten tänne Suomeen joulukuussa 2006!

Onko kukaan muu kuullut Weed-animesta? Jos olette nähneet sitä, mitä mieltä olette? Entä tietääkö kukaan, kuka/ketkä piirtävät sitä? Tietääkseni animen tekijä ei ole sama kuin mangan (Yoshihiro Takahashi).

Täällä vähän infoa Weed-animesta suomeksi:
http://fan.theoclub.net/weed2/

echramath

• Suomen Hakki Hamsteri -kerhon puheenjohtaja
  • Jäsen
« Vastaus #50 : 27.03.2006 klo 19:54:06 »
Hihi, nyt tuli katsottua moinen vaimokkeen ja tämän veljen kanssa, nämä olivat sitä pienenä katsoneetkin, minä tunsin vain hopeanuoli.avin (jos ette tätä huumoripätkää ole nähneet, voin mainita, että sehän spoilaa koko juttua ihan kympillä, jos sellaisesta välittää).

Huomioita: koko sarjahan oli yleisesti ottaen ihan rock'n'roll, puhuvia koiria, äriseviä karhuja ja umpihullu vaari. Musiikkikin vallan mainiota, joskin sävelmiä taisi olla yhteensä kaksi. Länsimaisen  kerrontaperinteen kasvatin japanilaiset pääsivät yllättämään useampaan kertaan jo ensimmäisessä jaksossa ja katsoja on kuin Gohei-vaari tuossa aiemmin mainitussa fandubissa, "mitä &%¤#( tapahtuu?"

Ihmettelystä puheenollen,  jostakin syystä möreä-ääninen koira tokaisemassa "nanii" oli jotakin tavattoman huvittavaa. Ehkä moisen assosioi aikaisemmin kimeäänisiin, hyperaktiivisiin koulutyttöihin.

Children of Bodom on muuten ilmeisesti versioinut teeman, ainakin mp3 pyörii internetissä.
I've got 99 problems, but luftballons ain't one.

Syklo

• Jäsen
  • Joo moi
« Vastaus #51 : 29.03.2006 klo 00:16:18 »
Onhan Hopeanuoli harvinaisen kova "lastensarja". Leikatut VHS:t kovassa käytössä sieltä vuosituhannen vaihdon paikkeilta.
Children of Bodom on muuten ilmeisesti versioinut teeman, ainakin mp3 pyörii internetissä.
On tullut vastaan muutaman kerran juu...
Alkutunnarin vetää herra nimeltä Takayuki Miyauchi, kun sitä kysyttiin. http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=1469
Vesa Vitikainen: Kyllä Syklo on kipee!
Q-mies: Totta se on. Syklon ajatusmaailma on pelottava paikka.

Tzenni

• Jäsen
« Vastaus #52 : 03.04.2006 klo 16:41:02 »
Weedejä on tullut katsottua nyt n. 13 jaksoo ja mielipiteeni on, että se on paljon huonompi mitä Hopeanuoli oli.(saattaa johtua siitä kun Hopeanuolta on katsottu polvenkorkuisesta lähtien ja Weed on "uusi tuttavuus")
Ensinnäkin koirat ovat piirretty huonosti, ne näyttävät ihan palikoilta ja koirien värityskin on liian kirkas.Taustat ovat kuitenkin kauniita. Hopeanuolessa koirat vaikuttavat todella koirilta, mutta Weedissä silmiä on "animeistettu"(Sakuran silmät hirveät!)ja esim. koiran ulvonnan sijasta koirat karjuu tai huutaa. Ja musiikissakin on vikaa joiltain kohdin, esim. eräässä tärkeässä(ja liikuttavassa)taistelussa soi kuin poppimusiikki taustalla.Weedin alkulaulussa ärsyttävintä on se, kun lapset pitää taustalla laulua, vaikuttaa ihan pikkulasten ohjelmalta. Lopputunnari on hyvä (nostalginen!).
Mainittakoon vielä, että esim. Johnin, tiikeriveljesten ja koga-koirien ulkonäöstä ei heti tunnista heitä. Saattaa olla, että Weedissä koirat on tehty kuvioinniltaan enemmän mangaa noudattaen, en ole varma, mutta kuitenkin se vaatii totuttautumista kun on tottunut "vanhannäköisiin" koiriin.
Juonta on muutettu joiltain osin. esim.(älkää lukeko jos ette tiedä sitä Tokimuneen liittyvää juttua)
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Dogfani

• Jäsen
  • Moi! Ette pääse minusta näin helpolla eroon!
« Vastaus #53 : 05.06.2006 klo 14:45:09 »
Voi ei! Hopeanuoli iskee jälleen! Etteikö minulla sitä vastaan mitään olis... :-\ NE on väkivaltasii, sitä ei voi kieltää, mut juuri ne koirat on niin söpöi ja niitten kohtalohan juuri minua liikutti. Hetikun Hopeanuolta katson, niin tekisi mennä sännyn alle piiloon :-[ Ja serkkuni vain töllöttää niitä videoita ja fanittaa niit. Anteeksi vain mutta Hopenuoli on huono ja muistan viäläkin Hopeanuolen suomenkielisen äänen!
Eikö kaikkien pitäisi rakastaa toisiaan? No,ei väkisin...

jippiaijee!

• Uusi jäsen
hopeanuoli
« Vastaus #54 : 04.07.2006 klo 20:48:00 »
mä oon hopeanuoli fani...ja mä lainailen niitä filmejä kirjastosta.. :) ja ne on siis aivan hyviä... :) mutta siinä se karhu on tyhmä...no ei oo!se on hyvä!!!! mut hopeanuoli on söötti  :D

Jaws

• sarjis & leffafriikki
  • Jäsen
  • "Elät kuollaksesi seuraavana päivänä!"
Re: Hopeanuoli ja Weed
« Vastaus #55 : 03.08.2006 klo 13:07:26 »
Hei vaan kaikki GNG ja GDW fanit!
Nyt on sitten kaupoissa Ginga Densetsu Weedin 1. dvd. Itse ostin sen jo eilen (2.8.) heti kun se ilmestyi. Lisäksi Anttilasta saa 20 ekaa hienon Weed T-paidan. Itsekkin sellaisen sain. Kokoja on S ja L. Äkkiä kaikki ostamaan. Hintakin on vain vaivaiset 12 €. Ensimmäinen kiekko sisältää episodit 1-4 ja tekstit on sekä Suomeksi että Svenskaksi eli Ruotsiksi. Ikäraja K-11. Kesto yhteensä 4x25min eli 100 min eli 1h 40min. Hyvää tavaraa. Tästä eteempäin uusi Weed ilmestyy ensikuun alussa, joten naperon veikkaus kuussa ilmestyy luultavasti jo 5. dvd. Oli todella hyvä. Täydellinen avaus setti jossa pääsee sarjaan hyvin mukaan. Sarjassa on mukana Hopeanuolen ajoilta ainakin Smith, John, Akame, Gin, Ben, Cross, Moss ja monia muita. Ja sitten loppu musassa Weed katselee taivaalle ja näkee siellä vielä lähes kaikki suurimmat taistelijat: Tiikerit, Mossin, Jaguarin, Akamen, Ginin, Benizakuran ja Rikin. Lisä infoa voitte katsoa alla olevista linkeistä.

Futurefilm sivuilta löydätte paljon. Laittakaa yläkulmassa olevaan haku-kohtaan sana Weed, niin se antaa tulokseksi Weed 1 ja Weed 2.

www.futurefilm.fi

Ja tässä on suomen viralliset GDW:n ja GNG:n uutis sivut:

http://www.ls.urli.net/
« Viimeksi muokattu: 03.08.2006 klo 13:12:29 kirjoittanut Jaws »
Kita

pavel.brylev

• koululainen/parkouraaja
  • Jäsen
  • mun toinen nimi on oikeesti ranma
« Vastaus #56 : 17.08.2006 klo 16:55:59 »
Onks toi hopeanuoli joku sarja vai  ?
pavel

Wierdo

• Närkästynyt kuluttaja
  • Jäsen
  • Hard Duck Halitulihei!
Re: APUA! Pienet kysymykset ja vastaukset tänne
« Vastaus #57 : 31.01.2007 klo 18:00:12 »
Saiskohan Hopeanuolta mangana jostakin? Kun ei oikein anime iskenyt, niin ehkä toi manga olis kiinnostavampi(ainakin raaempi).

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
« Vastaus #58 : 31.01.2007 klo 18:08:07 »
Saiskohan Hopeanuolta mangana jostakin?
http://fi.bemmu.com/

Englanniksi käännettyä Weediä (Hopeanuolen jatkosarjaa) saakin lähestulkoon kaikista mangan import-liikkeistä.
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

Mon of Olay

• Fakta-police
  • Jäsen
« Vastaus #59 : 31.01.2007 klo 18:46:44 »
Englanniksi käännettyä Weediä (Hopeanuolen jatkosarjaa) saakin lähestulkoon kaikista mangan import-liikkeistä.
Tosin sen julkaiseminen englanniksi tyssäsi kolmeen albumiin.