Kirjoittaja Aihe: Hopeanuoli DVD, VHS ja manga  (Luettu 35781 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aura

• Wannabe
  • Jäsen
Re: Hopeanuoli DVD, VHS ja manga
« Vastaus #15 : 02.01.2005 klo 21:59:53 »
En ole kuullut, että Hopeanuolesta olisi tullut valituksia.... Luulisi, että ovat sen kuitenkin katsoneet koska K-11 ikäraja siihen oli lätkäisty.

Minä taas olen haistavinani muutoksen, vaikka se taitaa olla liiasta kofeiinista ja väsymyksestä johtuva hallusinaatio. :P Jo nyt animaatio (ja sarjakuvat) alkavat pikkuhiljaa puskea läpi, ja ihmiset alkavat *gasp* tajuta, että kaikki ne eivät olekaan lapsille. Ei siitä ole kauaa, kun kaikki Devilmanit sun muut olivat lastenhyllyssä, nyt animaatioita löytyy jo ihan "aikuistenosastoltakin". Toivossa on hyvä elää. Ehkäpä kohta saadaan jopa joku länsimainen animaatio, jonka kukaan ei edes oleta sopivat niille 3-vuotiaille. Hassua, että Shrek on oikeastaan enemmän aikuiseen makuun, mutta silti "lastenfilmi". Uutena trendinä on lapsille ja aikuisille suunnatut animaatiot, ehkäpä kohta myös pelkästään aikuisille. Ei kukaan oleta, että Röllikään on "aikuistenfilmi" vaikka onkin livenäyttelyä.

Love is suicide!

• Uusi jäsen
« Vastaus #16 : 17.02.2005 klo 18:15:37 »
Löytyyks täältä hopeanuoli faneja...?
« Viimeksi muokattu: 17.02.2005 klo 22:16:45 kirjoittanut Reima Mäkinen »

Storm

• Jäsen
  • Elämä ei ole aina helppoa.
« Vastaus #17 : 18.02.2005 klo 10:55:53 »
En ole pahemmin lukenut kyseistä mangaa, mutta kaverin luona tuli selattua mangat japaniksi ja animea on tullut katsottua.

Ihan hyvä anime se on, vaikka pääosassa on enimmäkseen koirat.
Joskus nuorempana olin hieman pahempi fani, kun menin aina naapurin luokse katsomaan sitä... Muistin jopa koirien nimet ulkoa  ;D
I live, when my heroes live...

echramath

• Suomen Hakki Hamsteri -kerhon puheenjohtaja
  • Jäsen
« Vastaus #18 : 18.02.2005 klo 21:41:36 »
Saisin varmaan boksin lainaan jos tahtoisin. Olisiko sillä jotakin tarjottavaa vanhalle, mutta lapsenmielisellä pöhkölle, jonka mielestä Totoro on kova juttu?
I've got 99 problems, but luftballons ain't one.

Tinca

• Vieras
« Vastaus #19 : 18.02.2005 klo 22:02:22 »
Minä se olen ollut suuri hopeanuoli fani pikku lapsesta lähtien..
Omistan sen leikkaamattoman animen (eli dvd boksi) ja ne neljä videokasettia (jotka tuli saatua pienenä lapsosena).
Sitten omistan kolme ensimmäistä mangaa hopeanuolen jatko-osaa siis, Ginga Legend Weediä. Siis miten tuon nyt sanoisi suomenkielellä. Hopeanuolelle kun on tullut jatkoa (eli kertoo hopeanuolen pojasta Weedistä) ja sitä kun on käännetty kolme ekaa enkun kielelle, niin olen ostanut ne. Noin.

weed

• Uusi jäsen
« Vastaus #20 : 02.03.2005 klo 20:52:34 »
5 DVD BOX SET - Leikkaamaton versio - Joku on tullut ostettua kun viellä joskus saisi mangan suomennettuna niin voi sitä ilonpäivää  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

moi! mee www.bemmu.com niin siellä pitäis olla jotain suomenkielisestä hopeanuoimangasta... käy siellä!!

maru

• Jäsen
« Vastaus #21 : 09.03.2005 klo 23:21:08 »
mii on rakastanut hopeanuolta ihan pennusta asti! osasin ne dubatut ulkoa ja vieläkin muistaa hirmu paljon. se leikkaamaton DVD-boksi on huippu! se on niin paljon parempi kun se on sillä aidolla alkuperäisell'ä japanin kielellä! kuulostaa paljon aidommalta ja silleen. omistan kaikki kolme suomessa ilmestynyttä ginga legend weediä ja yhden  aidon hopeanuoli-mangan osan 8,joka on japaniksi! huippu anime ja manga hopsu on!!!  ;D
kaikkea voi epäillä!

qwertty

• papupata
  • Uusi jäsen
  • Maanvaiva :)
« Vastaus #22 : 12.03.2005 klo 10:59:05 »
Minä olen myös yksi suurimmista hopeanuolifaneista :)
tykkään piirtää niitä ja jne... MInulla on kaikki hopeanuolivideot ja juuri viimeviikolla ostin sokosksesta 90 euroa maksavan hopeanuoli dvd:n, ei yhtään leikattua kohtaa...ja siinä on kaikki hopeanuolet.
Hopeanuolifani ...

maru

• Jäsen
« Vastaus #23 : 17.03.2005 klo 13:45:49 »
niin mites,onko monikin nähnyt tuon leikkaamattoman version? mitä pidätte,onko parempi kun dupatut? entäs mites tällänen yleismielipide? siinhän on paljon poistettuja kohtauksia mukana,vaan ei kumminkaan kaikkea mitä esim alkuperäisissä mangassa on. mitä mieltä näistä kohtauksista?
kaikkea voi epäillä!

Vanos

• Jäsen
  • Superkäyttäjä
« Vastaus #24 : 17.03.2005 klo 13:48:41 »
Kyllä! Omistan tuon, ja olen sitä mieltä, että silloin lapsena jäi paljosta paitsi. Moni asia mitä silloin ihmetteli suuresti on nyt päivän selvää. Suomidubbaus tuntui jo silloin surkealta, joten japsidubbausta tuetaan.

Hopeanuoli on ikuinen legenda, lapsuuden sankari, oivariini leivälle, tietokeneen näppäimistö... ja kaikkea muuta hienoa. Kyllä leikkaamaton versio on hintansa arvoinen. Näin yli kymmenen vuotta myöhemmin on vain hauska muistella, miten tätä fainitti joskus vaahtosammuttimen kokoisena.

EDIT: viesti jäi kesken, kirjoitin loppuun.
« Viimeksi muokattu: 17.03.2005 klo 13:54:14 kirjoittanut Vanos »

maru

• Jäsen
« Vastaus #25 : 17.03.2005 klo 14:01:35 »
heh. totta. hopsu oli ihan ykkönen kun oli pentu. kaikkea sitä tuli tehtyäkkin. oikeastaan voin sanoa fanittavani sitä edelleen melkein yht'ä paljon. paitsi että nyt nään siinä myös vähän enemmänkin kun mahtavan piirretyn. ois vaan kiva jos tos leikkaamattomas ois ollu viel ne loputkin positetut. kun jotkut jäi vielkin aika epäselväksi. mutta kaikkea ei voi saada. hyvä näinkin. ihana kun se sentäs tuli ulos se leikkaamatonkin. ;D
kaikkea voi epäillä!

maru

• Jäsen
« Vastaus #26 : 30.03.2005 klo 19:18:08 »
hopsu on kyllä ihan ykkönen! ja muuten aika paljon parempi japaninkielisenä kuin dubattuna. ei silleen etteikö ne dupatutkin ois parempia kuin ei mitään. miu omistaa yhen hopsun,ja siksi suosittelen että jos jollain on kiinnostusta niin bemmulta kannattaa tilata. ei ne kovin kalliita ole. tosin ne mangat on japaniksi. eli siis.on muuten aika hyvä tuo manga,son 8jakso,ja siin o jatkoa hopsulle.siin on se suurentaistelunloppu ja sitte siin on jotain uutta.kannattava ostos oli, ja tosiaan se lähettää niitä japanista suoraan!
kaikkea voi epäillä!

Arska

• Klabautermann
  • Jäsen
  • Smells like baked Alaska.
« Vastaus #27 : 30.03.2005 klo 20:48:40 »
Kaikki jotka tunnen tuntuvat pitävän Hopeanuolta jonain animen kulmakivenä, teh nostalgusena mahtitarinana. Monilla se rakkaus Hopsuun tuntuukin kumpuavan lapsuudenmuistoista kun porukka on katsonut pilttinä niitä halpoja kaupasta ostettuja VHS-kasetteja. Itse kuulun niihin jotka eivät ole Hopeanuolta pentuna nähneet, joten se ei herätä minussa mitään nostalgiantunnetta ja muutenkin kun kovin valikoiva olen animen suhteen niin ei ole moinen minuun iskenyt tarpeeksi että olisin netiatä ladannut tahi DVD-boxin ostanut.
Tosin jos joskus saan joltain lainattua sen niin tottakai katson mutta minulla ei ole oikein mitään suurempaa intoa seurailla ei-söpöä[minusta Hopsu ei vaan näytä hyvältä, tai söpöltä,makuasia ._.] koiraa joka taistelee niitä Akakabooto-jumbokarhuja mitälie vastaan.

Tunnari tosin on mainio. sitä tykkään kuunnella  ;D
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right

maru

• Jäsen
« Vastaus #28 : 30.03.2005 klo 21:15:37 »
Kaikki jotka tunnen tuntuvat pitävän Hopeanuolta jonain animen kulmakivenä, teh nostalgusena mahtitarinana. Monilla se rakkaus Hopsuun tuntuukin kumpuavan lapsuudenmuistoista kun porukka on katsonut pilttinä niitä halpoja kaupasta ostettuja VHS-kasetteja. Itse kuulun niihin jotka eivät ole Hopeanuolta pentuna nähneet, joten se ei herätä minussa mitään nostalgiantunnetta ja muutenkin kun kovin valikoiva olen animen suhteen niin ei ole moinen minuun iskenyt tarpeeksi että olisin netiatä ladannut tahi DVD-boxin ostanut.
Tosin jos joskus saan joltain lainattua sen niin tottakai katson mutta minulla ei ole oikein mitään suurempaa intoa seurailla ei-söpöä[minusta Hopsu ei vaan näytä hyvältä, tai söpöltä,makuasia ._.] koiraa joka taistelee niitä Akakabooto-jumbokarhuja mitälie vastaan.

Tunnari tosin on mainio. sitä tykkään kuunnella  ;D

hopsu on paras. koirat on parhaita,ja piirtejä on tehnyt upeaa jälkeä!:)
kaikkea voi epäillä!

maru

• Jäsen
« Vastaus #29 : 30.03.2005 klo 21:17:22 »
hopsu ei oo varmaan tarpeeksi sileäkasvoinen arskan makuun xD
kaikkea voi epäillä!