Kirjoittaja Aihe: Hopeanuoli DVD, VHS ja manga  (Luettu 35782 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ice warrior

• Vieras
Re: Hopeanuoli DVD, VHS ja manga
« Vastaus #30 : 03.04.2005 klo 08:15:01 »
Se hopeanuoli on maailman P A R A S  ohjelma tai muuuu.
 se vaan on          b         e         s         t

Arska

• Klabautermann
  • Jäsen
  • Smells like baked Alaska.
« Vastaus #31 : 26.04.2005 klo 18:43:53 »
hopsu ei oo varmaan tarpeeksi sileäkasvoinen arskan makuun xD

Eikun se ei ole tarpeeksi karvainen xD
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right

BiQ

• Jäsen
« Vastaus #32 : 26.04.2005 klo 19:48:01 »
Näin hopeanuolta jonkin verran pikkuskidinä kaverin luona mutta en kovinkaan paljoa. Nykyään en tiedä pitäiskö jaksaa katsoa se, ihan vain yleissivistyksen kannalta. Muistan ainakin että ihmettelin väkivaltaisuutta jo ollessani, sen 9 v kun niitä katselin. Olin pikkuvanha lapsi jne...

Animaation tekninen rujous selittynee aikasta pitkälti ihan sillä tosiseikalla että Hopeanuoli-anime tehtiin 80-luvulla. Siltä ajalta ei kovinkaan montaa animaatioteknisesti loistavalta vielä tänä päivänä näyttävää animea löydy, varsinkaan TV-tuotantojen piiristä. Aika suuri osa 90-luvunkin TV-animesta näyttää varsin huonolta teknisesti katsellen, ainakin jos on yhtään katsellut millaista karkkia tällä vuosikymmenellä on saatu aikaan. Näin se homma vain kehittyy. Mutta onneksi(?) se todellinen sisältö minkä mukaan asioita pistetään paremmuusjärjestykseen on pidemmän päälle muualla kuin animaation teknisessä tasossa.

Khiva Kami

• Uusi jäsen
« Vastaus #33 : 02.05.2005 klo 18:00:26 »
Hei kaikki! Olen just saapunu uus käytäjä, mut Ginga: Nagareboshi Gin-fani olen ollut syntymästäni asti! :D (vaikkei sitä oltu ees viel silloin tehty ;))

Akame ja Igat on mun lemppareita! Sit on Kain veljekset.

Jos Mangaa alettais suomentaa ni varmasti ostaisin!

Hopsun leikkaamattoman omistan... olen ollut sen onnellinen omistaja lokakuusta asti! :D

Lurker

• Vieras
« Vastaus #34 : 02.05.2005 klo 18:39:49 »
<snip>
Jos Mangaa alettais suomentaa ni varmasti ostaisin!
<snip>

Tämä saattaa tulla yllätyksenä, mutta mangaa on alettu suomentamaan. Ihan totta.

Ja lisää tulee... Kts. Käännösmangan skaala laajenee elokuussa

Vai tarkoititko vain ja ainoastaan Hopeanuolta?

Ylläpito editoi: Suomentaminen ei tosiaan (vielä) koske Hopeanuolta! Kaikille sarjan faneille tiedoksi.
« Viimeksi muokattu: 04.05.2005 klo 11:56:40 kirjoittanut Reima Mäkinen »

Khiva Kami

• Uusi jäsen
« Vastaus #35 : 03.05.2005 klo 19:26:41 »
Ajattelin lähinnä Hopeanuolta, mutta tarkoititko että yleensä Gingaa on alettu suomentamaan. no ehkä mä käyn linkissäsi.

lasse

• Jäsen
« Vastaus #36 : 03.05.2005 klo 19:32:40 »
olen nähnyt joskus pienenä serkullani pienen pätkän jotain Hopeanuolta.Muistan siitä vaan että se oli aika pelottava piirretty sen ikäiselle(olin jotain 7-8.vja serkkuni minua 4 vuotta nuorempi.).Siinä oli joku karhu ja se karhu tappoi koiran.

Khiva Kami

• Uusi jäsen
« Vastaus #37 : 04.05.2005 klo 23:53:24 »
Huu... siinä todellakin oli karhu... mutta se tappoi vähän enemmän koiria... kuin yhen.

Itse katsoin Hopeanuolta ensikerran siinä kuuden vanhana...

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
« Vastaus #38 : 26.06.2005 klo 14:44:27 »
http://www.hopeanuoli.fi/manga/preorder.php
Tuollhan se lukee, että hopeanuoli mangaa tulee suurella todennäköisyydellä suomeksi julkaistua :).
Hei hei.

Akame-Sensei

• Sensei^^
  • Uusi jäsen
« Vastaus #39 : 02.08.2005 klo 03:26:25 »
Elikkäs olen aika uusi täällä foorumilla joten antakaa pienet aloitusvirheeni anteeksi ;)
Mutta tosiaan omistan tämän keskustelun mielestäni vieläkin parhaalle koskaan katsomalleni animelle eli Hopeanuolelle.
Onko täällä muita jotka jakavat saman mielipiteen, onko täällä taas ihmisiä jotka halveksuvat ja kenties pilkkaavat sitä...keskustelu on avoin, täällä voi sanoa mitä ajattelee niin hyvällä kuin pahalla^^
Ginga:Nagareboshi Gin
Ginga:Dentsue Riki
Ginga:Dentsue Weed

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #40 : 02.08.2005 klo 07:47:01 »
Tervetuloa!

Kehottaisin ihan aluksi sinua (kuten muitakin uusia jäseniä) tutustumaan foorumin netikettiin.

Poimin sieltä heti vinkkinä yhden jutun:

Aloita uusi aihe vasta sitten, kun olet tarkistanut,ettei asiasta ole keskusteltu aiemmin. Käytä hakutoimintoa avuksi.

Eli tuossa käyttäjäinfon alapuolella on haku, jota kannattaa aina käyttää ennenkuin aloittaa uuden aiheen. Yhdistin viestisi vanhaan Hopeanuoli-ketjuun.

JZ

• Karva-apina
  • Jäsen
  • Kaverini Nalle
« Vastaus #41 : 02.08.2005 klo 12:03:06 »
Itse omistan tuon leikatun version. Johtuupi siitä ku en netistä löytänyt leikkaamaton versiota dubattuna tai tekstitettynä. Löysin Hopeanuolelle jonku 5. osan? Käsittääkseni tuo tapahtuu sen karhun retaleen kuoltua?
No poistin sen saman tien ku rakin ryökäleet puhu jotain saastaista kieltä jotan myös englanniksi haukutaan.  ;)
Eli kysyisinkin, onkos hopeanuolelle tehty sit jotain jatkoa. Kuulun näihin nostalgisiin katsojiin joten haluan päästä arvostelemaan kuinka nämä jatkot on huonompia ku alkuperäiset  ;D

Akame-Sensei

• Sensei^^
  • Uusi jäsen
« Vastaus #42 : 02.08.2005 klo 18:13:39 »
Tervetuloa!

Kehottaisin ihan aluksi sinua (kuten muitakin uusia jäseniä) tutustumaan foorumin netikettiin.

Poimin sieltä heti vinkkinä yhden jutun:

Eli tuossa käyttäjäinfon alapuolella on haku, jota kannattaa aina käyttää ennenkuin aloittaa uuden aiheen. Yhdistin viestisi vanhaan Hopeanuoli-ketjuun.
Juu kiitosta^^
Pitääkin heti tutustua tuohon edeltämainittuun "netikettiin" ja koitan olla varovainen jatkossa^^"

Marsumestari

• Jäsen
« Vastaus #43 : 03.08.2005 klo 22:38:10 »
Kiva jos Hopeanuoli-mangaakin tulee suomeksi, koska senhän juoni jatkuu vielä vähän poidemmälle kuin tv-sarja(koska sitä tehtiin vain 21 jaksoa veikkaan, että se lopetettiin budjettivajeen takia, koska monien anime-sarjojen kesto on 26 jaksoa), joten sen lukeminen ei ole ainakaan täysin turhaa vaikka olisikin nähnyt koko sarjan.

Akame-Sensei

• Sensei^^
  • Uusi jäsen
« Vastaus #44 : 04.08.2005 klo 23:17:50 »
Kiva jos Hopeanuoli-mangaakin tulee suomeksi, koska senhän juoni jatkuu vielä vähän poidemmälle kuin tv-sarja(koska sitä tehtiin vain 21 jaksoa veikkaan, että se lopetettiin budjettivajeen takia, koska monien anime-sarjojen kesto on 26 jaksoa), joten sen lukeminen ei ole ainakaan täysin turhaa vaikka olisikin nähnyt koko sarjan.
Siis hopeanuoli animesta puuttuu kokonaan se susi osuus(jossa sudet esim:opettavat rikille sen ns sirkkleli hyökkäyksen jolla akakabuutto lopussa tapetaan) ja myös kohta jossa hopeanuoli tapaa sakuran on poistettu mutta sarja jatkuu WEED nimisessä mangassa jossa hopeanuolen poika on pääosissa ja siitäkin on nyt myös tehty animea mutta sen rantautumisesta suomeen ei ole mitään tietoa.^^