Kirjoittaja Aihe: Judge Dredd  (Luettu 39934 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
Re: Judge Dredd albumit
« Vastaus #30 : 01.11.2005 klo 19:58:06 »
Kyllä se Hotmail on perässä tulossa. Nyt tilaa on 25 megaa ja luvataan, että pitäis tulla ilmaiseksi käyttöön 250 megaa. En sitten tiedä, että koska ja miten, mutta niin ne mainostavat.

No yhdellä tililläni jota käytän päivittäin on tilaa 250 megaa ja liitekoko 10 megaa ja toisella jota en paljoa käytä on 25 megaa ja liitekoko ? megaa. Sen 250 megaa saa jos ei ole roskaposti-tili jne.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #31 : 01.11.2005 klo 22:25:25 »
Uudessa Mikrobitissä oli juttua tuosta gmailista. Sairaasti tilaa.
Joo, niin on. Tällä hetkellä yli 2,6 gigaa ja kasvaa koko ajan. Mutta onhan Yahoollakin kai gigan verran.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Janne Kuusinen

• Jäsen
  • I.L.S.J.K.P.(R)
« Vastaus #32 : 01.11.2005 klo 23:50:21 »
Burger Barons Progs 71-72 4,54 Mt
Soul Food Progs 77-78 3,56 Mt

Itsekin olin autuaan tietämätön moisista sensuroinneista. Joten jos jaksat, niin kiitos. jkuusine(ät)siba.fi

Olin siinä uskossa, että JD-albarien julkaiseminen loppui siihen, ettei mitään hyvää enää ollut, kaikki klassikot oli jo suomennettu...? Mutta ilmeisesti näin ei ollut. Uutta Judgea olisi mukava nähdä: eroaako jotenkin noista vanhemmista? Oletan ainakin, että rujoutta ja kyynisyyttä on enemmän. Lisäksi kuulin huhua, että jossain vaiheessa (90-luvulla?) Dredd on kyseenalaistanut itsensä ja alkanut pohtia, että olenko sittenkään oikeassa? Ei kai tämmöinen vellihousu-huhu vain ole totta, sanokaa, ettei!

Eikö 2000AD:ta voisi alkaa julkaista suomeksi? Luulisi lukijoita löytyvän...vai? Jonain ihanan kiiltäväkantisina Egmont-tyyppisinä speciaaleina vaikkapa...ahh

thepanu

• Jäsen
« Vastaus #33 : 02.11.2005 klo 09:25:16 »
Kyllä Dredd on edelleen se sama kyynine paskiainen kuin aina ennenkin, mutta inhimillisempiä piirteitäkin on ajan mittaan tullut pinnalle. Samassa suhteessa kun herralle on tullut lisää ikää.

Dredd tarinojen tasossa oli tosiaan lievä notkahdus kun katsotaan suomessa julkaistujen jälkeen tehtyjä, mutta nousujohteiselle käyrälle päästiin varsin pian.  Omasta mielestäni silti hyvinkin lukemisen arvoista tavaraa kaikki, varsinkin viime aikoina.

Itse tilaan ihan kotiin asti 2000AD:ta ja Megazinea, ovathan ne aika hinnakkaita, mutta ei ole kyllä viimeisen kahden vuoden aikana kaduttanut kertaakaan.
huuto.net kohteeni

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #34 : 03.11.2005 klo 00:27:30 »
Itse tilaan ihan kotiin asti 2000AD:ta ja Megazinea, ovathan ne aika hinnakkaita, mutta ei ole kyllä viimeisen kahden vuoden aikana kaduttanut kertaakaan.

Nyt iski mielenkiinto. Paljonkos tilausviritelmä poistaa palkkapussista= mitä maksaa ja mitä kautta tilasit?
2000 ADn hankkimisesta kun tulossa taiteenlaji tänne pohjolan perukoille.
Juu, oli Megazine R-kioskeissakin. Siis oli. Rautakirja ei tuo maahan, koska virallisen selityksen mukaan lehden julkaisu päättynyt toukokuussa 2005.
Myivät itse lehdykkää minulle elokuuhun asti ja previewsillekin mokomat unohtivat ilmoittaa asiasta...
(Niin saisihan sen previewsin kautta palvelevaan[?] lähidivariin. Brittilehti USAn kautta antikvaristin hinnoilla. no, tonnikala ja riisi ainakin on halpaa.)

Palonen

• Jäsen
  • Uskonto on vaara
« Vastaus #35 : 03.11.2005 klo 02:01:20 »
Nyt iski mielenkiinto. Paljonkos tilausviritelmä poistaa palkkapussista= mitä maksaa ja mitä kautta tilasit?

Kun R lopetti JDMZn Suomeen tuomisen, olin pakotettu tilaamaan sen. Se maxoi 106Neuroa. Uskalla ajatellakkaa, mitä maxaisi jos vielä 2000ADn tilaisi. Mutta onnex mulla on diili, jonka ansiosta brittipelleystäväni ostaa ko. lehden mulle joka viikko ja sillon tällön postittaa niitä läjän mulle. Vastalahjax hää sissaa kotimaisia cd-levyjä. Halpaa ku happi.

Anonyymi Jaarittelija

• Jäsen
  • "I hate Mondays!"
« Vastaus #36 : 03.11.2005 klo 03:50:34 »
Uskalla ajatellakkaa, mitä maxaisi jos vielä 2000ADn tilaisi.

Kuomaseni, varaudu järkytykseen... ;D

Rebellion hamuaa rahojasi, oletko valmis riistettäväksi?

Mikäli tyydyt viikoittain ilmestyvään julkaisuun, niin vuositilauksesta joudut tällä hetkellä pulittamaan 105 puntaa eli noin 155 euroa. Mutta jos himoitset lisäksi lehden "kylkiäisenä" tyrkytettäviä spesiaaleja, niin koko "roskalle" kertyy hintaa 135 puntaa eli lähes 200 euroa. Halpaa kuin kaviaari, toden totta!

"Kill one man, and you are a murderer.
Kill millions of men, and you are a conqueror.
Kill them all, and you are a god."
Jean Rostand (1894 - 1977)

thepanu

• Jäsen
« Vastaus #37 : 03.11.2005 klo 11:43:49 »
Itse maksan tällä hetkellä £14.75 kuukaudessa, yhteensä siis molemmista lehdistä. Kerralla maksettaessa summa olisi £164, säästöä siis kertyisi 13 puntaa vuositasolla. Keskiviikkoisin yleensä putkahtaa kirjekuori kotiin missä 2000AD tänne matkaa. Kuun ensimmäisenä viikkona samassa kuoressa tulee myös Megazine.

Kertaakaan ei kahden vuoden aikana ole postin mukana tullut taittunutta, revennyttä tai muuten rikkoutunutta lehteä.
huuto.net kohteeni

maahinen

• enimmäkseen harmiton
  • Jäsen
  • Krom ja teräs!
« Vastaus #38 : 15.11.2005 klo 20:53:35 »
Nyt mulla on semmoinen kysymys tai ehkä ongelma.
Mulla kun on tuo Judge Dredd albumi numero 1 (suomenkielinen). Ja siinä sivu 49 on ihan valkoinen. Toisaalta tarina vähän niinkuin loppuu edellisellä sivulla, mutta voisi kyllä jatkuakin.
Eli tietääkö joku tähän mysteeriin vastauksen/ ratkaisun. Jos tolla sivul 49 on jotain kuvitusta/tekstiä voiko joku kopsata sen mulle?

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Vastaus #39 : 15.11.2005 klo 21:33:36 »
Mulla kun on tuo Judge Dredd albumi numero 1 (suomenkielinen). Ja siinä sivu 49 on ihan valkoinen. Toisaalta tarina vähän niinkuin loppuu edellisellä sivulla, mutta voisi kyllä jatkuakin.

Sivu on minullakin valkoinen. Tarinakin kyllä loppuu ihan normaalisti edellisellä sivulla, joten ei siitä mitään näyttäisi puuttuvan.

Dersu

• Uusi jäsen
Judge Dredd
« Vastaus #40 : 21.01.2007 klo 12:56:18 »
Missähän Judge Dredd lehdissä ja aldumeissa esiintyy Judge  Death joukkoineen

Chemo

• Jäsen
« Vastaus #41 : 22.01.2007 klo 19:04:36 »
sivulta 50 alkavaksi ilmoitettu League of the Fatties aloittaa aukeaman kokoisella sivulla, joten kyseessä lienee sivutaitollinen ongelma.

On tuon stoorin alussa se aukeaman kokoinen kuva suomialbumissakin (s. 50 on vasemmanpuoleinen sivu ja 51 oikeanpuoleinen).

Sivu 49 on tyhjä myös mun alpparissani, mutta näyttäisi kuuluvan asiaan. Myöhemmissä albumeissa laittoivat tuollaisiin kohtiin niitä yhden sivun kuvia.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.

peha

• Vieras
Vs: Re: Judge Dreddin kypärä
« Vastaus #42 : 10.09.2008 klo 19:39:40 »
On mahdollista. Dredd on nähty myös ilman kypärää, mutta hänen kasvojaan ei tässäkään kuvassa näy. En muista tarinan nimeä, mutta ovat siinä velipoikansa kanssa vielä kadetteja.

On myös olemassa ainakin yksi julkaisematon varhainen tarina missä ainakin lukemani mukaan on kasvotkin piirretty.

Näistä oli juttua jossain taannoisessa Megazinessä, voin yrittää kaivaa sen esiin.

Tosiaan 10/85 tarinassa Ricon paluu Dredd eli Joe näytetään sivusta yhdessä kuvassa.mutta se on ainoa kuva jonka olen nähnyt näistä vanhoista sarjiksista joita olen lukenut.muutamia vielä hyllystäni löytyy vuosilta -84,-85 (suomeksi)ja olen utelias tietämään onko näillä minkälaista keräilyarvoa.En ole myymässä,vain utelias..

peha

• Vieras
Vs: Judge Dredd
« Vastaus #43 : 10.09.2008 klo 19:47:26 »
Missähän Judge Dredd lehdissä ja aldumeissa esiintyy Judge  Death joukkoineen
numerossa 2/84 seikkailee Judge Death kumppaneineen (suomeksi)

muggsy

• Jäsen
Vs: Judge Dredd
« Vastaus #44 : 15.12.2008 klo 19:43:22 »
Lainaus
Burger Barons Progs 71-72 4,54 Mt
Soul Food Progs 77-78 3,56 Mt

Vieläköhän näitä löytyy? Kiinnostaisi kovastikin...