Dredd-lukuprojekti lienee sopiva syy yksinpuhelun jatkamiseen, eli näpyttelen tuoreeltaan tuntemuksia jokaisen paketin jälkeen, kun vielä on muistissa mitä tulikaan luettua.
Seitsemäs kokoelma jatkaa turvallisesti, mukana on Suomessakin nähty ihmissusiseikkailu ja Steve Dillon tuottaa massiivista jälkeä. Myöhempiin työnäytteisiin verrattuna viivassa on suoranaista herkkyyttä, vaikka kivikasvo näyttää jo lähes epämuodostuneelta miehen käsissä.
Näin tarkasteltuna on suorastaan hämmästyttävää, kuinka tasalaatuista Dredd-materiaali on ollut, notkahduksia ei pahemmin ole vaikka jokunen mitäänsanomaton tarina myös tätäkin kokoelmaa painaa.
Ron Smith velmuilee kasvojen kanssa siihen tahtiin, ettei kykene vääntämään vakavaa ilmettä sitten millään. Teini-iässä Smith oli suosikkini, eikä jälki entisen hävittäjälentäjän käsissä mitenkään huonolta näytä, vaikka toki mm. McMahon loitsii elävämpää jälkeä Ezquerran rinnalla.
Ian Gibson on jo kehittänyt alkuvaiheen tyylinsä modernimpaan Halo Jones -kauteen, mikä hivelee silmää vaikkei Dredd-yrmyilyyn aina sopivin mies olisikaan.
Kim Raymond on suomalaisille tuntemattomampi Dredd-kuvittaja, eikä minua hänen jälkensä niin kovin innosta, mutta meneepä nyt lisänä kuitenkin.
Brett Ewins leimautui syystä tai toisesta PSI-juttujen kuvittajaksi, joten Judge Andersonin kautta hänet Pohjolan perukoillakin paremmin tunnetaan. Tässä vaiheessa mukaan tulee entistä voimakkaammin yliluonnollisia juttuja, jotka eivät aina täysin Dredd-maailmaan sovi, mutta ovatpa vaihtelua kumminkin.