No niin, mainioita töitä taasen näytillä, ja aika kommentoida.
Liisus:Mukava tyyli ja melko toimiva idea. Olin itse teininä melko ehdoton metallin ystävä mutta sittemmin on tuo musamaku laajentunut jonniin verran. Helppo siis samaistua keskushahmoon. Olet varmaan itse lennellyt kun näyttäisi olevan nuo lentokentän turvatoimet niinkuin ne suurinpiirtein ovat.
Wilde:Tyyli miellyttää, paperin väri noin parempi ehdottomasti kuin jos olisi täysyin mustavalkea skanannaus. Synkeää, mutta elämä on joskus. Kuvat sommiteltu ruutuihin hyvin, joskin viimeisessä ruudussa kaveri piikittää hiukan mielestäni liian "alhaalla". Onko vasemman alakulman pariskunta kontrastina oikealle alakulmalle?
Rovio:Kelpo idea, toteutus hiukan askeettinen mutta omillaan sinänsä kyllä toimiva. Tarinan kaari OK, tyylistä tulee mieleen P. Manninen (?).
Sika:Näyttää ihan oikealta sarjakuvalta. Kokonaisuus (piirrostyyli, sommittelu, tussaus) toimii kivasti. Itse olisin ehkä kaivannut lisää jotain ...särmää.
Matkamies:Olen samaa mieltä tussauksesta kuin muutkin. Melodramaattista tekstiä. Tyyli ihan kiva, olisiko voinut olla joku ns. puolilähikuva jostain hahmosta, jolle olisi ehkä saanut vähän ilmettä piirrrettyä?
p.pyllero:Omintakeinen tyyli josta tykkään. Tarina jotain omaansa, hyvä näin. Jatka samalla mallilla! Mikä mahtaa olla suhteesi piirtämiseen aiemmin, oletko tehnyt kuvitushommia tms?
KimmoK:Selkeä ja omintakeinentyyli, jota on helppo katsella. Kuvat siis toimivat. Tarinat suoraan arjesta, otteita ja oivalluksia ihmisen elämästä

Edellämainituista syistä toimii.
mari:Mielenkiintoisella tekniikalla toteutettu, näyttäs varmaan ihan hyvältä livenä seinällä tai jotain. Idea varsin ymmärrettävä, joskin ei sarjakuvana saa aikaan samaa leijumisen efektiä itselleni lukijana. "Kuvituksena" kuitenkin toimii.
Itse:Jatkan piirtämistä.
Holle:Pro meininkiä, ennalta arvattavissa mutta toteutuksessa särmää. Tykkäsin.
ezuli:Hyvä idea. Yksinkertainen toimii tässä. Tykkäsin siirtymisestä yksittäisestä saksofonista valokeilaan.Poliisiautoa tosin aluksi erehdyin katsomaan matkalaukkuna.