Pöh, kaiken kohtuuden nimissä on kyl muistutettava, että Infon yleistaso on kautta aikojen ollut sellainen suht sopivasti houkutteleva: lähes aina on löytynyt
jotain itseäkin kiinnostavaa - enkä mitään mullistavaa kehtaa toivoakaan. Myöskään journalistinen ote ei ollut "vanhoina hyvinä aikoina" yhtään sen luovempi (Hännisen sarjakuvanumero oli hieno poikkeus). Tämä harha selittynee sillä, että nuorempina itsekukaiseen meistä pystyi tekemään vaikutuksen hieman heppoisemmin konstein kuin nykyään kaikkitietävyyden aikoina. Olen lukenut ja silloin tällöin tilaillut sekä ostellut irtonumeroita neljällä eri vuosikymmenellä, kyl mää muistan nääs. Elitismistä lehteä voisi kuvitella olevan aihetta syyttää vain jos lukija itse
ei ole kiinnostunut sarjakuvan monimuotoisuudesta vaan on kenties jo jämähtänyt yhden- tai kahdenlaisiin vakiotyyleihinsä.
Yksipuolistahan Infon tarjonta ei missään nimessä ole.
PS. Tämmöttis ne kiinnostusasiat sit aina tuppaa olemaan:
Esim. numeron 4/04:n jutussa Chicagon sarjakuvantekijöistä (s. 14-16) mielenkiintoista oli vain viimeinen lause. Jos lause olisi ollut koko jutun lähtökohta (sarjakuvan rakenne), koko jutusta olisi saatu mielenkiintoinen!
Esim minua kait juttu kiinnosti juuri niiden tekijöiden itsensä takia. Ajattele ny: kaikkien suurimmat suosikit Ware ja Brunetti samassa jutussa!
![Cool 8]](https://www.kvaak.fi/keskustelu/Smileys/classic/cool.gif)
Tokihan syväluotavuutta olisi voitu lisätä omistamalla kullekin omat kolme sivua - mutta parempi näinkin kuin ei ollenkaan.
PPS. Jos kehitysehdotuksia saa esittää, toivoisin että Hans kirjoittaisi Sarjainfoon!