Ei tule Sarjainhosta viikkolehteä, ei. Hurjalla alipaineella saatiin kootuksi Kemiteemanumero, mistä johtuen lehteen jäi muutama moga. Ei normaalia kardinaalimunaus- vaan jopa patriarkkatasoa.
Tässä nyt da vinssi-koodit Sarjainfo 2/06:n aukaisemiseen. Printatkaa tämä viesti ja pikaliimatkaa jääkaapin oveen:
Hannu Sainio eli Simeoni Hellman on todellakin poistettu nykyisestä Kemin sarjakuvahistoriankirjoituksesta. Johtuen kaiketi mm. siitä, että Sain-jo loikkasi lumilinnaporukoihin ja sen jälkeen ihan muihin sfääreihin (ja on minulle vieläkin satasen eli 20 euroa velkaa). Muille enemmän.
s. 8 Vuonna 2000 Kemissä vierailivat ruotsalainen Jan ROMARE, ei Romero (Pyton, Taivaan enkelit) sekä unkarilainen Zsolt Mato, ei toisiappäin.
s. 9 Ari Kutila, Jope, tunnistamaton ja Herr Huu tutkailevat Porkolan hyvinrakennettua mahaa.
Hunt Emersonin kiitospiirroksesta ovat takarivistä tunnistettavissa (vas. alkaen) Jope, Keijo Ahlqvist, Porkola itte, Herr Huu, Ari Kutila ja Jope Ruonansuu.
Etualalla kipittävät Horst Schröder, Hunt itse ja Georges Wolinski.
s. 12 Kuva Kirsistä ja Janosta on otettu 2004, vaikka Jano toki saikin Lempinsä (tuplaten) jo 1999.
s. 13 Alkavasta "Wallusta Loka Kanarpiin" -jutusta on tipahtanut kokonaan pois "Kulohälytys koko maassa" -tarinan käsikirjoittaja Pauli Kallio, joka on kautta aikain Kemin kilpailujen menestyneimpiä tekijöitä. Freudilainen lipsahdus?
s. 16 Jarno Latva-Nikkolan kemisarjasta ovat tunnistettavissa ainakin Ville Pynnönen, minä, Petri Hannini, Tommi Musturi ja Jope.
s. 19 Kiven sarjassa Johanna Sinisalo ja Ilpo Koskela antavat aamiais- ja lihapullaneuvoja. Spede-rastilla Toni Jerrman ja Ari Veintie (?). Hannu Mänttäri puhuu ranskaksi itsensä sisään Veitsiluodon paperitehtaan (Kemi-albumien 1. sponsori) bileisiin.
s. 22 Robert Crumbin banjonplinkutusta katselevat the original Herr Huu (Mikko Huuskon isä) ja Kemin palopäällikkö.
s. 24 Murmansk-kuvasta vasemmalta lukien Keijo A, Kalervo Pulkkinen, Reijo Mustonen (?), Hannu Sainio, Jukka Heiskanen, Rauli Nordberg, H. Paakkanen(??), Ilpo Koskela, Hunt Emerson, Wallu, Suzy Varty, Petri Kemppinen, Jope ja Ari Kutila.
s. 30 Königin kuva on otettu A-lemissä tämän vuoden tammikuussa, ei 2005.
s. 40 Mainittu "Heiskanen" on Jukka Heiskanen, Aku Ankan päätoimittaja.
s. 42 Timo Reenpää lahjoitti - ja on lahjoittanut - SK-seuran kokoelmiin toki paljon muutakin arvokasta kuin Nasta-viirin.