Kyllä, luen Sarjainfoa, kotiin tulee että kolahtaa. Aikaisempinakin vuosikymmeninä olen lehteä lueskellut, välillä tilaten, välillä kirjastossa lueskellen.
Ei ole isommin motkotettavaa. Pidän laidasta laitaan -tyylistä, koska vaihtoehtoakaan ei ole. Kyllä mä sen kanssa pystyn elämään, että jotkut artikkelit/sarjakuvat/tekijät/tyylisuunnat ei vain innosta. Eikä oikeastaan ole olemassa yhtään sellaista lehteä, josta lukisin aina kaikki jutut. Jokaisesta Sarjainfosta on kuitenkin aina löytynyt jotain mielenkiintoista.
Mutta sitten kuitenkin...jos kannessa huudellaan jonkun tekijän nimeä ikäänkuin kyseessä olisi teemanumero, toivoisin, että kys. kohteelle varattaisiin hieman enemmän palstatilaa. Kyllä, puhun nyt Alan Moore -numerosta. Lähinnä itse Alan Mooreen olisi kernaasti tutustunut pitemmänkin artikelin puitteissa.
Aion kuitenkin lukea lehteä jatkossakin, muuttui lehti eli ei. Passaa ihan sellaisenaan –no, ehkä visuaalista ilmettä voisi tosiaan muuttaa hieman verevämmäksi, etten sanoisi kaupallisemmaksi (hapatusta, tiedän).