En ole mummo en siis voi ottaa vaarin, mutta väärin voin ymmärtää. Voi, KatiK., myös minä provosoin (yleensä aina kun viitsin tänne vaivautua kirjottamaan...)kirjoituksellani ja erityisesti sinua ja heti alko (taas) urputus

Kaikki on tietenkin jo keksitty, onhan se lohduttavaakin.
Joukon mielesta ei, mutta kandeeko siita nyt noin riehua , ja kerroppa minulle kun olen niin tyhmä että mikä tässä on provokaatioita, ja mikä on Joukon mielestä keksitty ja mikä ei ole lohduttavaa, vai mihin ihmeeseen viittaat? Järjetön on oma lauseesi... En minä puhunut "kaiken keksimisestä", enkä lohdullisuudesta mitään, tietääkseni.
Hyvä Sebastian, tajusit... mä oon niin urpo että suostun olemaan naurettava ja vaikka vaan periaatteesta vastaan tätä "hymistellään kaikki yhessä ku tää Villen uusin on niin kova juttu"-sumutorvea.
Ranskalaisethan ei tunnetusti tajua hyvästä rockmusiikista tahi sarjakuvastakaan (enään) juuri mitään, vai Johnny Hollidaytäkö se VesaK. diggailee kotonaan? .
Italiassa asuva suomalainen unkarilaisella sukunimellä varustettu kotiäiti, joka ratsastaa juuri näillä ja nätillä naamallaan... jatkanko vai riittääkö jo Kati K.? Sieltä mistä minä tulen tätä ei vielä kutsuta riehumiseksi, mutta anna vain lisää polttoainetta ; ne sun sun albumithan toimii mahtavasti...
saunanuuninsytykkeinä...
PS. älyvapaus on sarjakuvan ammatilaisen oikeus ja melkein vaatimus...