noniin, mä nyt samalla kun pistin oman ni kommentoin noita valmiita.
holle: herkkää ja toimii. jäin kyl vähän kaipaamaan jotain tarinanomaisempaa ku nois aikasemmissa haasteissa sun juttus ollu ihan parhaimpia.
Kimmo: mä tykkään näistä sun jutuista kun ne on niin älyttömiä. pitää vaan jotenkin höröttää tota käsittämättömyyttä.
lättä: kokonaisuus aika pron näköstä, kivan jouluiset värit ja mä tykkään noista sun eläinhahmoista. mut kun alkaa tarkemmin viilaamaan ni tosiaan toi lumi vähän häiritsee ja kuu vikassa ruudussa ei oikein toimi. kiva tarina, ois ehkö tosiaan kaivannu ruudun missä rämähtää kirkkoon tai sit kirkosta jotenkin isompi kuva sisältä. nyt muiden kirkossa istuvien kauhistuneet ilmeet jää vähän paitsioon. no, tilanpuutteesta sen kuitenkin voi ymmärtää eikä oikeestaan niinkään haittaa.
koikkalainen: kivantyylistä kuvitusta. ehkä aluksi vähän vaikea tajuta tarinaa, mutta otsikko auttaa. papin jeesusmainen ulkonäkö vähän hämää myös. jeesuksen kohtalo siis ennustettiin jo ennen sen syntymää, hyvä idea.
edit: yön yli nukuttuani tulin siihen lopputulokseen etten sittenkään tajua tota. onks se tarkotuksella jotenkin hämmentävästi tehty, että ennen jeesuksen syntymää on jo olemassa kristillisiä kirkkoja, varsinkin sellasia missä roikkuu jeesuksen risti jolle se tulis vasta vuosikymmeniä myöhemmin hirtetyksi?
miks muuten otit osan pois siitä?
ja tosta omasta, pienessä turhautuneessa olotilassa tenttien välissä väännetty, ei myöskään kovin viimeistelty, enkä oo ihan varma onko toi hauska vai jotain ihan päinvastaista. mut kritisoikaa te