Kirjoittaja Aihe: Milla Paloniemen sarjakuvat  (Luettu 181461 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JanneT

• Jäsen
Re: Kiroileva siili
« Vastaus #105 : 12.03.2007 klo 08:44:16 »
En siis mieti piirtämishetkellä, mitä sieltä tulee ja onks tää nyt hyvä ja tykkääks ne nyt tästä.

Onneksi olkoon. Täytyy tunnustaa, että minä en tuohon pysty. Vaikka kuinka pitäisin itse tekemästäni stripistä, tulee heti takaraivoon ajatus, että mahtaakohan tämä nyt aueta muille samalla tavalla... sanoisin että neljä strippiä viidestä hyväksytän kavereilla/vaimolla ennen julkaisua :P
Kuvitukset       Sarjakuvat         Animaatiot       Käsikirjoitukset                 http://www.jannetoriseva.fi

Tirri

• Jäsen
  • Tetristä pelaamalla pääsee elämässä pitkälle!
« Vastaus #106 : 12.03.2007 klo 21:24:34 »
Ei sitä kuulu stressata tykkääkö joku vai ei! Pääasia että itse tykkää tehdä! Oma luomushan kirjoittaa itse itseään joka tapauksessa! Strippi stripiltä. Itse ei voi kuin ihmetellä

norpatti

• Vieras
« Vastaus #107 : 12.03.2007 klo 22:33:23 »
tirri, nimenomaan!
mä en ookkaan muuta tehnyt viime aikoina, kuin ihmetellyt :P

JanneT

• Jäsen
« Vastaus #108 : 13.03.2007 klo 08:31:23 »
Ei sitä kuulu stressata tykkääkö joku vai ei! Pääasia että itse tykkää tehdä! Oma luomushan kirjoittaa itse itseään joka tapauksessa! Strippi stripiltä. Itse ei voi kuin ihmetellä

Täysin samaa mieltä. Ja tekovaiheessa sitä tekeekin 100% itselleen. Mutta valmista työtä katsoessa mieleen hiipii epäilys... Onneksi myös Watterson ilmoitti aikoinaan tarkistuttavansa strippinsä vaimollaan, joten kaikkea ei ehkä ole vielä menetetty...  noh, nyt ollaan eksymässä pois siilistä.

Kuten norpatti sanoi, netti on avannut sarjakuvantekijöille aivan uudenlaisen suoran yhteyden lukijoihinsa, mikä antaa tekijöille varmasti paljon enemmän näkökulmaa siihen, miten oma sarja toimii muille. Kävin vilkaisemassa siilin vieraskirjaa, jonne tuntuu kirjoittavan kymmenkunta ihmistä päivässä. Lisäksi palaute erilaisilla forumeilla... mahtoivatko edes kansainvälisesti menestyneet tekijät saada yhtä paljoa palautetta runsas vuosikymmen sitten?
Kuvitukset       Sarjakuvat         Animaatiot       Käsikirjoitukset                 http://www.jannetoriseva.fi

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #109 : 13.03.2007 klo 11:54:29 »
Kansikuvatyby!

www.avaalehti.fi
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

norpatti

• Vieras
« Vastaus #110 : 13.03.2007 klo 14:21:31 »

JussiP

• Jäsen
  • Muutoksen tuulipuvut
« Vastaus #111 : 14.03.2007 klo 10:43:12 »
Ettei pääse liikaa kihahtamaan hattuun niin todettakoon, että vielä ei ole maailma kokonaan valloitettu. Löysin Australiasta kirjakaupan, jossa myydään suomenkielisiä kirjoja. Mutta siellä oli vaan jotain tylsää Remestä ja danbrownia. Ei siilin siiliä.
Jos haluat masentua tai vahingoniloistua, lue Ilman naista.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #112 : 14.03.2007 klo 11:26:36 »
Löysin Australiasta kirjakaupan, jossa myydään suomenkielisiä kirjoja. Mutta siellä oli vaan jotain tylsää Remestä ja danbrownia. Ei siilin siiliä.

Entäs Ilman naista? Vai oliko siellä vaan "Ilman Brucea" -kirjoja?
Kai siellä oli edes baaritiski?
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

JussiP

• Jäsen
  • Muutoksen tuulipuvut
« Vastaus #113 : 15.03.2007 klo 02:18:37 »
Ikava kylla vastaus kaikkiin kolmeen kysymykseen on ei.
Jos haluat masentua tai vahingoniloistua, lue Ilman naista.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #114 : 16.03.2007 klo 12:21:16 »
Siilisarjiksesta juttua ja vissiin haastattelu tekijästä radio Auran aalloilla tänään iltapäivällä. Satuin kuulemaan mainoksen asiasta tässä aamupäivällä.

8]

norpatti

• Vieras
« Vastaus #115 : 16.03.2007 klo 18:39:40 »
Juh, kävin siellä väsyneenä (ja vähän darraisena...) jotain  selittämäs. Suora lähetys tosissaan. Oli aika hurjaa.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #116 : 16.03.2007 klo 23:58:03 »
Juh, kävin siellä väsyneenä (ja vähän darraisena...) jotain  selittämäs. Suora lähetys tosissaan. Oli aika hurjaa.

Kivastihan tuo meni. Olet rehelllinen ja ote omaan tekemiseen tuntuisi olevan sopivasti 'jalat maassa' . Suotta ujostelet.

Mitä muuten piirsit toimittajalle? Se ei oikein käynyt ilmi radiota kuunnellessa.

8]

norpatti

• Vieras
« Vastaus #117 : 17.03.2007 klo 00:40:12 »
se oli semmonen kalju tyyppi niin piirsin sille siilin mulkoilemaan ja tokaisemaan jotta "sullon vähä vähemmän nuota piikkiä!"
ei oikein tullu mitää nokkelaa siinä yhtäkkiä mieleen ja tuntui muutenkin vähän hassulta kun ne niin kovasti siinä fanitti ja ihasteli. kiittäen otan kehuja vastaan, tietenkin, mutta on se aina vähän hämmentävää, kun ei niissä omissa duuneissa näe itse mitään _erityisen_ hienoa...

Irene

• Jäsen
« Vastaus #118 : 21.03.2007 klo 21:46:32 »
Niin, ja olihan siilistä  näyttävä iso värikuva männäviikon Hesarissa. Haastattelivat Sammakon väkeä ja kuva oli otettu toimiston seinää vasten, jossa äkäisesti mulkoili iso siili. :)
Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com

norpatti

• Vieras
« Vastaus #119 : 22.03.2007 klo 00:08:31 »
Kiroilevaa siiliä mainostettiin viime yönä Ostoskanavalla. Ei ollut pääasia, koska siinä tuotiin kirjoja jonossa ruutuun.

Öh? Tollasesta en oo kuullukkaa :o