Kirjoittaja Aihe: Suomessa julkaistut Hämähäkkimies-/Spider-Man-tarinat (ei spoilereita)  (Luettu 65023 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Oma veikkaus olisi Daredevil, jota on muutenkin tuutattu noissa kokoomissa, ja jolla pyörii koko ajan sarjat Netflixissä. Mutta jännä nähdä mitä sieltä on tulossa!
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
Oma veikkaus olisi Daredevil, jota on muutenkin tuutattu noissa kokoomissa, ja jolla pyörii koko ajan sarjat Netflixissä. Mutta jännä nähdä mitä sieltä on tulossa!
Tää voisi olla hyvä arvaus. Toinen voisi olla Kostajat, kun elokuvakin on tulossa. Toisaalta olisi mukava, jos tulisi Marvel/Sarjakuvlehti/MegaMarvel/Mega-tyyppinen lehti, jossa julkaistaisiin eri hahmojen ja ryhmien seikkailuja.

En oikein usko, että hämähkkiaiheinen lehti olisi ja nyt syksyllähän on tulossa Leen ja Ditkon Hämähäkkimiehiä kokoelmana suomeksi.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Curtvile

• Ylläpitäjä
Erittäin tervetullutta joka tapauksessa. Erinomainen piristysruiske, joka parhaimmillaan (?) täysin hypoteettisesti voi saada kokeilemaan myös eurooppalaisen ja ihan kotimaisenkin sarjakuvan julkaisua.

Vaikka piireissä pienuutta ja " ostan vain tätä rajattua asiaa" onkin erittäin hyvä.
Näistä:
Voisikohan tulossa olla Spider-Man - Hämähäkkimies Klassikko?

Meinaan vaan, että kaikki Egmontin viime vuosina julkaisemat Marvel-albumit on tehty yli 30 vuotta sitten. Joten se sopisi Egmontin linjaan, jossa uuden materiaalin sijaan suositaan klassikoita.

Tää voisi olla hyvä arvaus. Toinen voisi olla Kostajat, kun elokuvakin on tulossa. Toisaalta olisi mukava, jos tulisi Marvel/Sarjakuvlehti/MegaMarvel/Mega-tyyppinen lehti, jossa julkaistaisiin eri hahmojen ja ryhmien seikkailuja.

Olisin itse Veli Loposen kanssa samassa tuon jälkimmäisen suhteen. Kyllä, lehdestä toiseen vaihtuvuus on riski, mutta enemmän sovitettavissa millä on muuta medianostetta = elokuva, TV/suoratoisto - sarja, peli yms

Ryhmä- X:n paluu olisi sekin kova veto joka myös osuisi osin nostalgian lapaan.

Mutta mieluiten tosiaan Megan tai Marvelin tapainen lehti.
On monia hyviä syitä miksen ole Jouko Ruokosenmäki koska minä tekisin Marvel Multiversumi lehden mutta Agentti X9/Thriller periaatteella: kuukausittainen lehti aina neljä viisieri jenkkilehteä kerralla tyyliin Nostajat, Daredevil, Kuuritari, Deadpool ja joku minisarja sekaan ja sitten vaihdolla.

Sarjakuvaa tarvitaan lisää.