Tuon takia OSTAN kaikki sarjakuvani kaupasta.Kerran noin 2-vuotta sitten kun tilasin Spider-mania niin yksi numero ei tullut,oli pakko ostaa kaupasta se numero.Edelleen on mysteeri mihin tämä yksi numero katosi? Nolla_avaruuteen?
En ehdi lukemaan tilaamiani lehtiä mitenkään nopeassa tahdissa joten ne siirtyvät postilaatikosta yleensä suoraan kaappiin odottelemaan sopivaa aikaa. Tästä johtuen huomasin vasta seuraavan numeron ilmestyttyä että yksi hämiksen numero ei ollut minulle saapunut ollenkaan. Soitto Egmontille ja sieltä löytyi vielä edellinen numero joka saapui nopeasti postissa

.
Yhden kerran on käynyt niin että samana sateisena päivänä postilaatikkoon oli saapunut kolme lehteä, olisikohan ollut Ryhmä-X, Aku Ankka ja joku muu. Kaikki olivat reilusti kastuneet mutta huomasin tämän vasta parin kuukauden päästä enkä alkanut soittelemaan sitten niistä enää. Jos olisin itse hakenut postin sinä päivänä olisin varmasti soitellut ja pyytänyt uudet numerot

.
Tilauksessa on/ollut parinkymmenen vuoden aikana useita lehtiä jatkuvasti ja satunnaisesti esim Spider-man, Ryhmä-X, Sarjakuvalehti, Myrkky, Aku Ankka, Aku Ankan sarjisekstra, Roope-setä, Marvel/Mega-Marvel/Mega, Spider-man seikkailee, Star wars, Tom & Jerry, Mustanaamio yms yhtenä vuotena taisin olla jopa yhdeksän lehden tilaaja. Hämistä on tullut tilattua varmaan pisimpään vuodesta 1989 tähän päivään. Ryhmä-X:n tilauksen aloitin jo 1988 mutta siinä tuli usean vuoden katkos lehden lopettamisen ja sen jälkeen ilmestyneiden spesiaalien takia. Mieleen tulee vain kaksi Myrkyn numeroa, mainittu hämis ja kaksi megaa jotka on pitänyt tilata uudestaan erilaisten repeämien ja kastumisien takia. Loppujen lopuksi posti on aika hyvin kohdellut lehtiä ja 99% on saapunut uuden veroisessa kunnossa kotiin. 1% sitten pieniä kolhuja, repeämiä tai kastumisia mutta kokonaisuutena olen aika tyytyväinen postin toimintaan. Plussana vielä se mitä säästää vuodessa kun tilaa eikä osta irtonumeroita. Ei siitä kyllä haittaa olisi jos lehdet lähetettäisiin kirjekuoressa tai muoviin pakattuna.