Vihdoinkin sitä kovasti tivaamaani palautetta! Jesh! Tuohan oli oikeen valaisevaa ja täsmällinen kuvaus! Arvostan suuresti!
Toiset tykkää, toiset ei!
Leppikzen taustasta hieman tarkemmin. Leppiz syntyi joskus 1998. Tein muutamia strippejä. Sitten hahmo jäi vaan makoilemaan. Vasta vuodelle 2001 ilmestyi ensimmäinen Leppiz-kalenteri (50kpl käsintehtyjä). Se sai hyvän vastaanoton ja seuraavana vuonna kyseltiin tuleeko uutta. Siitä ollaan sitten tähän päivään tultu!
Leppiz oli alkujaan pientä kuittailua eräälle ystävälleni. Leppiz on eräänlainen kuvaus pitkittyneestä murrosiästä. Nyttemmin mitä enemmän olen Leppikzen parissa touhunnut huomaan aiheiden siirtyvän pois panemisesta. Ei mulla edes tosin ole uusia Leppikziä piirrettynä. Ainoastaan on päässä hahmotelmat mihin suuntaan seuraava Leppiz-kalenteri menee. Mutta senkin teko alkaa vasta joskun kuukausien päästä. Nyt täytyy keskittyä noihin "pöytälaatikon" antimiin ja blogiin.
Leppiz on aina mulle ollut "välityö". En ole koskaan pelkästään piirtänyt Leppiztä! Se on ollut vähän semmoinen juttu ton kertun kanssa että, olen saanut siitä eniten palautetta kavereilta. Enkä ole viitsinyt tuottaa pettymystä, ettei uutta kalenteria tulisikaan. Onkin mielenkiintoista nähdä miten albumin käy?
Hirveetä puolustelua, muttä näin asia on. En vaan suostu jäämään siks tyypiks joka piirtää Leppiztä! Se vaan en ole minä! Jääpi nähväks siis...?
Siks kannatta tarkistaa toi mun blogi ulos!
http://tonitirrin.vuodatus.net Jos kiinnostaa.