Kirjoittaja Aihe: Toni Tirri  (Luettu 82468 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tirri

• Jäsen
  • Tetristä pelaamalla pääsee elämässä pitkälle!
Vs: Toni Tirri
« Vastaus #30 : 14.04.2007 klo 13:12:11 »
Taas päivitys blogiin!

Pientä kivaa ;)

Eikö kellään ole mielipiteitä Leppiz albumista? Tai ylipäätään... ???
« Viimeksi muokattu: 14.04.2007 klo 13:17:12 kirjoittanut Tirri »

Tirri

• Jäsen
« Vastaus #31 : 14.04.2007 klo 18:36:59 »
Vihdoinkin sitä kovasti tivaamaani palautetta! Jesh! Tuohan oli oikeen valaisevaa ja täsmällinen kuvaus! Arvostan suuresti!

Toiset tykkää, toiset ei!

Leppikzen taustasta hieman tarkemmin. Leppiz syntyi joskus 1998. Tein muutamia strippejä. Sitten hahmo jäi vaan makoilemaan. Vasta vuodelle 2001 ilmestyi ensimmäinen Leppiz-kalenteri (50kpl käsintehtyjä). Se sai hyvän vastaanoton ja seuraavana vuonna kyseltiin tuleeko uutta. Siitä ollaan sitten tähän päivään tultu!

Leppiz oli alkujaan pientä kuittailua eräälle ystävälleni. Leppiz on eräänlainen kuvaus pitkittyneestä murrosiästä. Nyttemmin mitä enemmän olen Leppikzen parissa touhunnut huomaan aiheiden siirtyvän pois panemisesta. Ei mulla edes tosin ole uusia Leppikziä piirrettynä. Ainoastaan on päässä hahmotelmat mihin suuntaan seuraava Leppiz-kalenteri menee. Mutta senkin teko alkaa vasta joskun kuukausien päästä. Nyt täytyy keskittyä noihin "pöytälaatikon" antimiin ja blogiin.

Leppiz on aina mulle ollut "välityö". En ole koskaan pelkästään piirtänyt Leppiztä! Se on ollut vähän semmoinen juttu ton kertun kanssa että, olen saanut siitä eniten palautetta kavereilta. Enkä ole viitsinyt tuottaa pettymystä, ettei uutta kalenteria tulisikaan. Onkin mielenkiintoista nähdä miten albumin käy?

Hirveetä puolustelua, muttä näin asia on. En vaan suostu jäämään siks tyypiks joka piirtää Leppiztä! Se vaan en ole minä! Jääpi nähväks siis...?

Siks kannatta tarkistaa toi mun blogi ulos! http://tonitirrin.vuodatus.net Jos kiinnostaa.
« Viimeksi muokattu: 14.04.2007 klo 18:40:34 kirjoittanut Tirri »

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #32 : 14.04.2007 klo 21:16:57 »
Pari strippiä olis hyvä tuon kuvitukseksi. Petteri lupasi toimittaa mutta liekö unohtanut.

Sie olet vaan niin supernopea arvostelija meihin "jos nyt tämän vuoden puolella" -tyyppeihin verrattuna. Pistän stripit hetikohta.

Wade

• Jäsen
« Vastaus #33 : 14.04.2007 klo 21:21:28 »
Sie olet vaan niin supernopea arvostelija meihin "jos nyt tämän vuoden puolella" -tyyppeihin verrattuna. Pistän stripit hetikohta.
Turkulaiset on supernopeita skannejen lähettäjiä. Ilman Timoa ei olisi kuvitusta meikäläisen jutuissa ollenkaan.
Wade Koivurinne

Tirri

• Jäsen
« Vastaus #34 : 16.04.2007 klo 11:02:56 »
Kävin korjaamassa suhruisuuden vuodatuksestani! http://tonitirrin.vuodatus.net

Ehkä noista saa nyt paremmin selvää!  ;)

norpatti

• Vieras
« Vastaus #35 : 16.04.2007 klo 12:24:52 »
Mää kyl tykkään Tonin jäljestä ja jutuista kans kovasti. Leppiz toimii hahmona, vaikka panemisjutut ei niin muhun iskekkään.. Mutta Leppikzen maailma ei oo silti mitään liian överiä, vaan sympaattinen hahmo pehmentää mukavasti. Ja tykkäsin ihan erityisesti niistä, joissa ötökkä tekee muutakin, kuin _sitä_.

Kalenterit on huippuja myös. Melkein sanoisin, että Leppiz on niissä enemmän elementissään. Paljon pisteitä mielettömän upeesta, hiotusta piirros(ja paino)jäljestä.

Tonin vuodatusjutut kuuluu tietty myös suosikkeihin, lisää, lisää!!

Tirri

• Jäsen
« Vastaus #36 : 16.04.2007 klo 13:33:01 »
Ja tykkäsin ihan erityisesti niistä, joissa ötökkä tekee muutakin, kuin _sitä_.

Kalenterit on huippuja myös. Melkein sanoisin, että Leppiz on niissä enemmän elementissään. Paljon pisteitä mielettömän upeesta, hiotusta piirros(ja paino)jäljestä.

Tonin vuodatusjutut kuuluu tietty myös suosikkeihin, lisää, lisää!!

Millalle kiitosta vaan! 

Mitä noihin muihin juttuihin tulee niin sitä on odotettavissa seuraavassa kalenterissa! Leppikzen murrosikä on ns. ohi!

Kyllähän olen nysvännyt ton piirrosjäljen kanssa helevetisti! Kun ei ikinä miellytä oman kynän jälki! Tuttua lienee kaikille!  ;D

Oon ollut aika otettu ton vuodatuksen saamasta palautteesta. Saamanne pitää!

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #37 : 16.04.2007 klo 13:36:29 »
Kävin korjaamassa suhruisuuden vuodatuksestani! http://tonitirrin.vuodatus.net

Ehkä noista saa nyt paremmin selvää!  ;)

En tiijä mitä teit, mutta nyt on paljon parempi lukea ja katsella - pikselöityminen on tiessään. Parantaa lukukokemusta, muuten, ihan tsiljoonasti; hyvä!  :-*
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #38 : 16.04.2007 klo 16:09:29 »
Notta paneva leppiskin olemassa. Oppia ikä kaikki...

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #39 : 16.04.2007 klo 21:23:44 »
Kyllä täytyy taas kehua tuota Tirrin blogia. Tuosta kun teet joskus albumin, niin ostan sen hetimiten. Leppizkin on hienosti tehty, mutta jutun juoni ei oikein imaise mukaansa. Taidan olla jo liian vanha... Mainittakoon vielä, että nuo omaelämänkerralliset juttusi ovat olleet koskettavimpia juttujasi netin ulkopuolella näyttämistäsi töistäkin. Mutta tee toki sitä, mistä itse tykkäät.

8]

Tirri

• Jäsen
« Vastaus #40 : 16.04.2007 klo 22:47:48 »
Teen juuri sitä mitä kynästä lähtee! Nyt tulee tota blogi meininkiä! Se on alkujaan albumin aloitus. Pistin sen tonne jotta näkisin et onko noista jutuista mihkään. Taitaa olla!

Mulla on joku neljä luonnoskirjaa täynnä tota matskua. Täytyy vaan saada se käytyä läpi ja järjestykseen.

En tiijä mitä teit, mutta nyt on paljon parempi lukea ja katsella - pikselöityminen on tiessään. Parantaa lukukokemusta, muuten, ihan tsiljoonasti; hyvä! :-*

Petteri auttoi pääsemään ongelman jäljille! Kiitos hälle!

Wade

• Jäsen
« Vastaus #41 : 18.04.2007 klo 20:28:29 »
Kyllä täytyy taas kehua tuota Tirrin blogia. Tuosta kun teet joskus albumin, niin ostan sen hetimiten.
Minä myös!
Wade Koivurinne

Tirri

• Jäsen
« Vastaus #42 : 19.04.2007 klo 10:58:13 »
Eli kannattaa pantata joitain juttuja albumiin siis! Onhan tuota jo kolmisenkymmentä sivua valmiina! Blogi toimikoon teeserinä!

Tirri

• Jäsen
« Vastaus #43 : 20.04.2007 klo 12:14:16 »
Olen nyt tietoisesti pistänyt vuodatukseeni muuta kuin noita "rankkoja" juttuja! Ettei toi mene ihan pelkästään tilitykseksi.

Tirri

• Jäsen
« Vastaus #44 : 24.04.2007 klo 17:47:33 »
http://tonitirrin.vuodatus.net/

On saanut taas yhden vuodatuksen lisää!

Se on muutenkin sikarin paikka tänään ja huomenna ja ylihuomenna.