Tämä viikko olikin vähän vilkkaampi sarjakuvien saralla, kuin viime. Uusia lehtiä tuli ihan mukavasti, vaikken divarissakaan ole pariin kuukauteen käynyt.
Ensin ostin uuden
Ranman Se oli tosi hauskaa lukemista. Koko kirja täynnä pieniä yksityikohtia ja Rumiko Takahashin kuvitus on upeaa!
Hämähäkkimies 1/2004 tuli myös ostettua. JRjr:n kuvitus oli taas hienoa ja tarina oli hyvä, vaikka vähän scifiksi heittäytyikin. Jäi sellaiseen kohtaan, että seuraava numero pitää ostaa! Siinä alkoi myös Marvelin historia osa 1. Keskiviikkona
Akkari tipahti postilaatikkoon, se oli perusakkarin yläpuolella, johtuen Kuukauden klassikko sarjasta: Touho-serkun toilauksia, muut sarjakuvat olivat perustason alapuolella.
Sitten sarjakuvaviikkoni kohokohtiin! Eilen tuli paketillinen Welzun sarjiksia kotiin!
Lucifer Chronicles oli upea! Ainut miinuspuoli oli siinä etten ymmärtänyt tarinaa, koska se oli englanniksi..

Mutta kuvitus oli kertakaikkiaan hienoa! Mukana tuli myös Loposen
Usa Fighters numerot1,2 ja 5. Pidin paljon myös niistä. USA Fighters on oikein toimiva supersankariryhmä, jossa on paljon ainesta. Tämän viikon parhaaksi, luultavasti myös kuukauden ehkä vuoden?, sarjakuvaksi nostaisin Sampsa Kuukasjärven ja Veli Loposen
Nimettömän! Sarjakuva on vuodelta 1992 ja siinä on 20 sivua. Vaikka kyseessä olikin action sarjakuva, se kosketti. Paras omakustanne Anne Muhosen Adan lisäksi jota olen lukenut!
Joo, mun omista sarjakuvan tekemisistä. Piirsin yhden stripin, ja pari sivua Erilaista lomaa.
(
www.geocities.com/eza90/erilainenloma ) Nyt kun mä sain kuulla, että voin käyttää kotonani olevaa lasipöytää valopöytänä niin lähdenkin tästä tussaushommiin!