Ankardoa luin minäkin, mutten uutta vaan taas kerran sen ihkaensimmäisen Tapiiri-albumin Koiran paluu. Ilahduttava löytö Alfasta, nyt hyllyssä ovatkin ne parhaat Ankardot eli neljä ekaa.
Uuden Hämiksen tavasin myös läpi, ja toisin kuin Otto, minä pidin siitä. Mitä vikaa muka on kauan sitten kuolleista gangstereista muotoutuneessa rumassa palapeliolennossa, jonka gammapommi herätti henkiin?

Vaihteeksi oli myös mukava nähdä että Parkerilla ja MJ:llä pyyhki hyvin.
Viikkoon taitaa mahtua vielä Dragonball 5, joka oli hyvä, minä olen ihan koukussa. Ranma ei vaan kolahda, höh.
Niin ja sitten vielä Witchblade/Darkness 8/03, joka lojui pöydällä viikon jos toisenkin ennenkuin jaksoin siihen tarttua. Midnight Nationin loppuratkaisu oli hyvä niinkuin odottaa sopi, Rising Stars on taas pitkästä aikaa ruvennut tuntumaan kiinnostavalta, ja lehden nimikkosankareista en taidakaan sanoa nyt yhtään mitään. Egmontin puolesta toivon että MN:n tilalle tulee taas joku hyvä sarja, muuten menettävät pian ainakin yhden ostajan.
Kirjapuolelta lukaisin juuri Michael Mooren Tyhmät valkoiset miehet. Miehen dokumenttien ystäville sopii suositella tuotakin.