Kirjoittaja Aihe: Tex Willer  (Luettu 1019868 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tertsi

• Vieras
Vs: Tex Willer
« Vastaus #3630 : 26.03.2015 klo 19:44:00 »
Istuuko toi Tiger hevosen sisällä vai mitä? Ainakin Tigerin jalat on lähes maassa.
Koko kuva on aika jees, asento melko luonnollinen ja tasapainoinen.

Näiden kuvien perusteella en kyllä valitsisi tätä heeboa Tex-piirtäjäksi. Herran mahdollisista muista meriiteistä en tiedä mitään.

Hannu

• Jäsen
« Vastaus #3631 : 26.03.2015 klo 19:52:56 »
Minusta nuo on ok.
Kaikki on miltä se kulloinkin näyttää

Secos-Bill

• Jäsen
« Vastaus #3632 : 26.03.2015 klo 20:30:15 »
Texin profiili on aika outo. Hevosen pää näytti myös kummalliselta, kunnes tajusin missä asennossa se oikeasti on. Ja ratsastuskuvassa Tigerin torso on kyllä tuplasti liian pitkä.
En toivoisi Tex-piirtäjäksi, mutta mielestäni huonompiakin on kelpuutettu.

Enkä tajunnut lainkaan miksi tilanne räjähti tuolla tavalla.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #3633 : 26.03.2015 klo 20:42:21 »
Minusta piirtäjä on tässä se riidanhaluisempi osapuoli. Vai tapasivatko he jossain välissä naamatusten tai puhelimessa, koska minä en havaitse Bonellissa mitään hyökkäävää piirtäjää kohtaan. Eiväthän herrat pääse rahasta sopimukseen, mutta so what.

Olenko aivan väärässä mutta jotenkin sain semmoisen kuvan, että suurelle amerikkalaiselle yhtiölle piirtävä itseriittoinen taiteilija närkästyy aika pienestä, kun pikkuinen italiaano ei olekaan mielinkielin?

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #3634 : 26.03.2015 klo 21:04:28 »
Jos oikein ymmärsin, niin Boselli närkästyi siitä, kun sai tietää Deodaton menneen antamaan haastattelun, jossa kertoo haaveestaan päästä Tex-piirtäjäksi. Lisäksi jutusta on kai saanut käsityksen, että Deodato olisi puhunut vasta puoliksi sovituista asioista. Boselli ei ollut tajunnut, että Deodato oli antanut haastattelun jo ennen kuin he olivat olleet edes yhteydessä toisiinsa ja puhunut vain yleisesti halustaan tulla Tex-piirtäjäksi. Sitten Boselli teki sen virheen, että kielsi D:tä enää antamasta moisia haastatteluja ja käytännössä kutsui tätä valehtelijaksi, mikä sai D:n raivoihinsa.

Rahajuttu olisi saattanut kariuttaa koko jutun muutenkin, mutta en usko sen olleen varsinainen syy riitaan, vaikka Boselli muuta väittikin.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #3635 : 26.03.2015 klo 21:06:06 »
Olenko aivan väärässä mutta jotenkin sain semmoisen kuvan, että suurelle amerikkalaiselle yhtiölle piirtävä itseriittoinen taiteilija närkästyy aika pienestä, kun pikkuinen italiaano ei olekaan mielinkielin?

Olet.

Hannu

• Jäsen
« Vastaus #3636 : 26.03.2015 klo 21:34:52 »
Voi jeekale. On niitä näköjään muitakin jotka polttaa päreensä tuosta vaan.
Kaikki on miltä se kulloinkin näyttää

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #3637 : 26.03.2015 klo 21:40:12 »
Juuri esimerkin vuoksi. Riidassa on aina kaksi osapuolta.
Itse olen kuin aggressiivinen  partiolaisen ja terrierin sekoitus: aina valmiina tappeluun.
Jannen arvio on suht oikea, kaksi joilla on temperamentti kun ottaa sopivasti yhteen siltoja palaa.

Itsestä tuo on kaikin puolin valitettava tapaus josta viime kädessä kärsivät vain ja ainoastaan sarjakuvan fanit.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #3638 : 26.03.2015 klo 22:20:16 »
Minusta loppu oli fanin kannalta onnellinen. Piirtäjä jatkaa töitään alueella, jonka hallitsee eikä tule söhrimään hevoskummajaisiaan Tex-sarjakuviin.
« Viimeksi muokattu: 26.03.2015 klo 22:21:55 kirjoittanut Tertsi »

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #3639 : 26.03.2015 klo 23:42:03 »
Vaikea arvioida noiden kuvien pohjalta. Minä tykkäsin kaikista kasvokuvista. Hevosen anatomia ei ole minulla kovin hyvin selkäytimessä, joten vaikea sanoa siitä mitään. Ja koska miehen muut työt ovat minulle tuntemattomia, niin muutama kokonainen näytesivu olisi kertonut huomattavasti enemmän. Mutta nyt olen enemmän pahoillani kuin helpottunut. Harmittaa myös lahjakkaan piirtäjän puolesta, joka selvästi oli innoissaan hankkeesta.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #3640 : 27.03.2015 klo 00:21:05 »
Vaikea arvioida noiden kuvien pohjalta. Minä tykkäsin kaikista kasvokuvista. Hevosen anatomia ei ole minulla kovin hyvin selkäytimessä, joten vaikea sanoa siitä mitään. Ja koska miehen muut työt ovat minulle tuntemattomia, niin muutama kokonainen näytesivu olisi kertonut huomattavasti enemmän.

Ei Texiä vaan Deodaton työtä Secret Avengersiin mutta kertonee jotain ilman dialogia ja värejäkin.
Varoitus, sisältä hevosia tai tertsiä mukaellen, hevosolioita

tertsi

• Vieras
« Vastaus #3641 : 27.03.2015 klo 05:59:32 »
Tämä sivu näyttää oikein asialliselta! Hevosetkin ovat riittävän hevosia.
Tyyli ei ole kovin texmäinen, mutta on suuralbumeissa nähty kummempaakin.

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #3642 : 27.03.2015 klo 21:00:56 »
Nyt olen vielä enemmän harmissani.

Mosabacka

• Jäsen
« Vastaus #3643 : 28.03.2015 klo 15:49:45 »
Curtvilen laittama Deodaton kuvat riittäisivät oikein hyvin Tex-maailman piirtämiseen. Jos hevosen piirtäminen on Tex-piirtämisen kriteeri, niin on hyvä muistaa, että Galleppini ei hallinnut sitä kovin hyvin. Päänelikon kasvot Deodato oli osannut piirtää sen sijaan hyvin. Harmi, että tilanne jäätyi ja voi olla, että siihen jääkin.
kehittyvä willeristi

J.T.Chance

• Jäsen
« Vastaus #3644 : 29.03.2015 klo 01:24:26 »
En tajua urbaania hevostelukritiikkiä. Deatahan on mestari.Upeaa elokuvallista TAIDETTA. Bosellin arrogantti kitupiikittely vaikuttaa absurdilta. Meni jälleen taas tilaisuus tuoda Texiin jotain kiinnostavaa. Viiskytlukulainen moralismi ja Randolph Scott meininki jatkuu.