Lomalla ehtii... Olen nyt myös kolunnut Tex Willer forumilla julkaistuja Tex Willer magazineja. Ne ovat pullollaan kaikenlaista turhaa tietoa, jota ilman ei tietenkään voi elää. Yksi mielenkiintoisimmista tiedoista on, että Ticci piirsi Fuscon muutoin piirtämään tarinaan Rautanaamio Texin kasvot useaan ruutuun. Ilmeisesti Sergio Bonelli oli saanut negatiivista palautetta Fuscon töiden tiimoilta ja näin sitten toimittiin. Ja kyllähän Fuscon Tex alkoi noihin aikoihin muuttua. Ja selittää tämä senkin, että minulla oli yhteen aikaan, junnulukijana, vaikeuksia erottaa Ticcin ja Fuscon työt toisistaan.
Tex Willer Magazinessa on runsaasti myös tekijöiden haastatteluja. Bosellin haastattelu on erityisen hyvä. Hän sanoo mm. ettää jotkut lukijat pitävät hänen Texiään liian totisena. Boselli myöntää tämän todeksi, mutta ei ota yksin syitä niskoilleen. Hän sanoo, että jos hän pyytää esimerkiksi Mastantuonoa piirtämään hymyilevän Texin, niin tämä saa Texin naamalle enintää viivan, joka on lievästi kurtussa. Eli Bosellin mukaan erityisesti Mastantuono tuo liikaa totisuutta Texiin (ja nyt tämä kissa nostaa häntäänsä: juuri huumorittomuudesta ja totisuudesta olen kritisoinut Mastantuonon muutoin loistavaa kuvitusta).