Tää on kiva thread ku tässä puhutaan minusta 8) otsikko vaan on kovin harhaanjohtava.
Hazartille meinasin vastata henkilökohtasesti ku oli mun vieraskirjaanki käyny raapustelemassa mut menkööt nyt tänne Kvaakiin niin muutki saa meikäläisestä innoissaan lukea

Joo no enhä minä kuulu pakollisena osana edes suomalaisen sarjakuvaharrastajan yleissivistykseen. Oon lähes viistoista vuotta piirtäny (tosissani) sarjakuvia mut mun juttuja on julkastu lähinnä pienlehdissä ja omissa kustanteissani. Ei siis mikään ihme jos et koskaan ole kuullut minusta yhtään mitään tai nähnyt töitäni.
Toisaalta taas - jos olet vakituinen vieras Suomen sarjisfestareilla, sinun on aika vaikeeta olla ennen pitkää (tai pitkän jälkeen) törmäämättä mun känniseen persoonaan. Siellä mä yleensä oon kollegoille aukomassa päätäni, tyrkyttämässä rupuisia tuotoksiani tai pummimassa kaljaa. Täällä Kvaakissaki on toistakymmentä heppua joille oon kaljan tai useamman velkaa.
Ilta-Sanomien kuukauden kotimaisena olin joskus 90-luvun puolivälin paikkeilla ja Koululaiseen piirsin Christer Nuutisen käsikirjottamia Simon seikkailuja samoihin aikoihin. Siinä on luultavasti isoimmat ympyrät missä olen ollut mukana. Kivi haastatteli mua päätoimittajakaudellaan Sarjainfon numeroon 1/1997.
Tuossa Kurpitsan julkaisemassa kokoelmassa on suurin osa omaelämäkerrallisesta tuotannostani ja siihen tutustumalla pääsee kyllä hyvin jyvälle mun tekemisistä. Kirjastoista saattaa löytyä jotain mun omakustanteitaki(Valaan hymy, Mörkö) mut en laskis paljoakaa sen varaan.
Hazartin pitäis turkulaisena löytää tuo kokoelma ainaki Sammakon kirjakaupasta ja Akateemisista varmaan kans löytyy. Suoraan kustantajaltaki voi kysellä:
Suuri Kurpitsa
PL 260
33101 Tampere
paulikallio@surfeu.fi
EDIT: Oho Kivi oliki kovin kauniisti ennättäny minusta kirjottaa. Pidin eritoten tuosta "rakastunut joka toiseen vastaantulijaan"-kohdasta