0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.
Sarjakuvia sisältyy 352 sivuun 70.
Koska olen lukenut Draamatun niin seuraa tyhmä (?) kysymys:Tarkoittaako tämä, että albumissa on tekstisivuja (novelleja yms.) loput ~280 sivua vai onko tuo 70 sarjakuvatarinoiden määrä? Draamatussahan oli jonkin verran tekstisivuja eli oikeastaan kysymykseni voisi muuttaa muotoon: onko tässä pelkkiä sarjakuvia vaiko myös novelleja tms.?
Mika LietzénELEGIANäytelmäsarjakuvaMika Lietzénin toinen teos. Näytelmämuotoinen, vähäeleinensarjakuvakertomus todellisuuden ja unen rajamaalta.116 sivua, 18 euroa
Mika Lietzén: MINÄ OLEN SAARI100 sivua | kovakantinenSiinä missä Lietzénin viimesyksyinen debyytti Tarinoita lännestä säväytti arkisella minimalistisuudellaan, Minä olen saari on sen vastakohta: rönsyilevä ja fantasiasävytteinen kertomus pohjoiselta Atlantilta, jossa luonnon suuret ihmeteot saavat ihmiset näyttämään hyvin pieniltä. 300 vuoden ajanjakson kattava runollinen teos hehkuu islantilaisen kirjallisuuden ja saagojen ikiaikaista taikaa.
Tää on ilmeisesti sama juttu kuin odottamani Minä olen saari?
Blogitietojen perusteella ei ole.
Tänään ovat painosta & sitomosta saapuneet seuraavat teokset, kaupoissa pikapuoliin:Baby Blues 10: Pikkuveli valvooB. Virtanen 14: Kritiikkipalaverin paikkaJere 10: Pyörillä päästäänViivi ja Wagner 11: Terassilla tarkenee
Tuleeks tämä kaikkiin tärkeisiin kauppoihin (esim. zt, pitkämies) ja?http://www.mycomicshop.com/graphicnovels/item?IID=14618981
En tiedä, liikkuuko taannoinen Sarjis-voittaja Sami Makkonen Kvaakissa, ja jos, niin millä nimellä, mutta kuulin uutisen 80-sivuisesta mannertenvälisestä uutuusjulkaisustaan Blue. Onnittelut työn sankarille. Tuleeks tämä kaikkiin tärkeisiin kauppoihin (esim. zt, pitkämies) ja?http://www.mycomicshop.com/graphicnovels/item?IID=14618981
Jaa-a, katsotaan saisko tuota vaikka artistilta itseltään ettei tarvitsisi Arlingtonista asti kotimaista sarjakuvaa tilailla.
Niin oiskin. Ei ollut vielä täälläpäin.
Eikä täällä. Tulee vasta elokuun alussa. Tarkoitus oli viedä uusin Baby Blues vaimolle sairaalaan (kolmas lapsi syntyi eilen).