Hyvät ystävät! Tässä Aseman kevään kirjojen ennakkotietoja. Vuoden 2008 uutuuksista ensimmäinen on Ville Rannan Kajaani, joka ilmestyy maaliskuussa. Kevään aikana on luvassa lisäksi uudet kirjat Mika Lietzéniltä, Terhi Ekebomilta ja Christer Nuutiselta!
Näytesivuja ja päivittyviä lisätietoja:
http://www.asemakustannus.com
Ville Ranta: KAJAANI
288 sivua | kovakantinen | 25 €
ISBN 978-952-99923-3-1
Tätä on odotettu! Ville Rannan uusi valtava sarjakuvaromaani ilmestyy maaliskuussa! Kajaani sekoittaa Elias Lönnrotin (1802-1886) elämäkertaa ja fiktiota tavalla, joka rusikoi kansallista legendaa ja näyttää heikoilla olevan ihmisen. Ruuduton, raju piirrosjälki murtaa sarjakuvan totuttuja muotoja, ja kuvaa syrjäistä pikkukaupunkia ja sankarinsa tempoilua harvinaisella ilmeikkyydellä ja tunteen voimalla.

Mika Lietzén: MINÄ OLEN SAARI
100 sivua | kovakantinen
Siinä missä Lietzénin viimesyksyinen debyytti Tarinoita lännestä säväytti arkisella
minimalistisuudellaan, Minä olen saari on sen vastakohta: rönsyilevä ja
fantasiasävytteinen kertomus pohjoiselta Atlantilta, jossa luonnon suuret ihmeteot saavat ihmiset näyttämään hyvin pieniltä. 300 vuoden ajanjakson kattava runollinen teos hehkuu islantilaisen kirjallisuuden ja saagojen ikiaikaista taikaa.

Terhi Ekebom: JOULUN ORKIDEA
88 sivua | kovakantinen
Terhi Ekebom pysäyttää kauniilla nelivärisellä kirjallaan. Kertomus tutkijasta, jonka intohimon kohde on salaperäinen kukka viidakon sydämessä, on tuskallinen kuva elämää suuremmasta rakkaudesta ideaaliin.

Christer Nuutinen
UDDEVALLAN TYKIT
160 sivua
Christer Nuutinen tietää, että ruotsalaisilla on maailmanlopun ase - ja sanoo sen suoraan! Jo syksyksi aiottu kirja on viivästynyt Ruotsin valtion tehdessä kaikkensa estääkseen totuuden esiintulon. Uddevallan tykit on jatkoa vuonna 2006 ilmestyneeseen kirjaan Luonnonhistoriaa.
Tutustu Aseman uusittuun nettikauppaan! Myytävänä Aseman tekijöiden kirjoja myös muilta kustantajilta. Mm. Pauli Kallio & Mika Lietzén: Kramppejä ja nyrjähdyksiä 6 (Egmont), Ville Ranta: Julkimot (Wsoy).
Sähköposti: info@asemakustannus.com
Puhelin: 050-340 3423