Yhdyn ehdottamasti Nisseniin parissa asiassa. Ensinnäkin kaikenmaailman vasemmalla kädellä hutaistujen omakustannesarjakuvien julkaiseminen ja levittäminen on OMILLE NILKOILLE KUSEMISTA! Tekijöiden on seistävä teoksiensa takana. Juuri tällaisesta omakustannetouhuilusta jää usein, ikävä kyllä, sellainen maku, että tekijöiltä puuttuu kyky kriittisyyteen. Saahan sitä kotonaan väsäillä mitä haluaa, mutta ei sitä tarvitse aina toisille tyrkyttää...
Herra paratkoon, taitelijalla on vastuu, teki hän sitten ns. isoja juttuja tai pienen pienintä omakustannetta. Tämä maailma täyttyy paskasta, kiitos suurten kustantamoiden hengettömien tuotteiden, ja juuri sen takia markkinavoimista vapaiden omakustannetöiden tulisi juuri olla vastavoima tälle kaikelle sieluttomalle saastalle!!!
Toiseksi, olen asunut Lahdessa puolivuotta ja kyllä tämän kaupungin kulttuuritarjonta näyttää surkealta. Kaupunki joka tarjoaa jos jonkinlaista taideopinto mahdollisuutta EI vain voi olla näin kuollut!
Lahtelaiset! Tehdään jotain asialle! Kokoonnutaan yhteen ja lopetetaan muniinpuhaltelu!
minä olen ainakin valmis toimintaan,
Tuukka Vartiainen
www.kevytnostalgia.cjb.net