Kirjoittaja Aihe: Kvaakin palvelin vaihtuu! Katkokset mahdollisia.  (Luettu 22821 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

W

• sarjakuvaduunari
  • Jäsen
Re: Kvaakin palvelin vaihtuu! Katkokset mahdollisia.
« Vastaus #30 : 24.07.2006 klo 09:16:24 »
Minun kvaakkailuni ainakin kirjoittaminen väheni keväällä juuri kirjoitusongelmien takia. Aina kun kirjoitin viestiä, selain jumiutui kokonaan, enkä saanut ikkunaa suljetuksi tai viestiä lähetetyksi. En ole aikoihin viitsinyt lukea tarkasti foorumia(varsinkaan galleriaa), kun ei ole käytännössä mahdollisuutta kirjoittaa.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #31 : 24.07.2006 klo 17:26:00 »
Mäkin Safaria käyttäessä ei ole probleemeja, mutta kaikilla kokeilemillani PC-koneilla (Netscape, Explorer) tuntuu olevan. Viestin lähettämisen jälkeen - paks. Toisinaan kyllä alkaa heti pelittämään, kuin vahingossa?
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Juha Kouvalainen

• Jäsen
« Vastaus #32 : 26.07.2006 klo 16:06:29 »
Juu, tämä ongelma näyttääkin olevan useammilla - mukaanlukien itse.

Vielä mitään konkreettista syytä ei tähän ole löytynyt - palvelimella näkyy ainoastaan muutama jumiin jäänyt PHP-prosessi.

Uusilla tunnuksilla ongelmaa ei ilmeisesti ilmene (testasin luomalla uuden tunnuksen ja pelitti ongelmitta). Liittynee johonkin MySQL-tietokantaongelmaan tämä.

Asiaa selvitetään ja toivottavasti siihen saadaan korjaus pikimiten. Voipi mennä kuitenkin syyskuun puolelle, kun elokuun olen Venäjä-Mongolia-Kiina -akselilla, nettiyhteyden tavoittamattomissa.

Kapteeni Kenguru

• Groupie
  • Jäsen
  • ¿Cuándo se come, aquí?
« Vastaus #33 : 29.07.2006 klo 00:39:19 »
No höh. Lähetän viestin - foorumi menee jumiin. Tuliketulla.

No, otan Oopperan käyttöön. Toimii. Lähetän toisen viestin. Taas jumii.

No palataan Kettuun takaisin. Taas toimii.

Näin siis viime aikoina. Pitänee olla kaksi eri selainta että pääsee tänne.
POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #34 : 29.07.2006 klo 10:17:45 »
Voipi mennä kuitenkin syyskuun puolelle, kun elokuun olen Venäjä-Mongolia-Kiina -akselilla, nettiyhteyden tavoittamattomissa.
Teethän sarjakuvamatkapäiväkirjaa, teethän?

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
« Vastaus #35 : 30.07.2006 klo 08:10:22 »
Hmm.. Olen miettinyt, että onko ongelmalla mitään tekemistä sen kanssa, että sivu on auki liian pitkään.

Raivostuttavaa, kun ei saa ajatuksia puettua sanoiksi.

Siis minulla tuntuu jäävän Kvaakki jumiin silloin, kun kirjoitan pitkää viestiä (sivu on auki pitkään) tai silloin, kun joko luen jotain ketjun tiettyä sivua pitkän aikaa tai jätän selaimen auki Kvaakinkin sivun ollessa auki. Sinä aikana se sitten jumahtaa, ja selain pitää käynnistää uudelleen. Capiche? Vai onko tämä omaa paranoidiaani?
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #36 : 30.07.2006 klo 09:58:16 »
kun elokuun olen Venäjä-Mongolia-Kiina -akselilla, nettiyhteyden tavoittamattomissa.
Junallako matkustat?
Voin suositella, myöskin seudulla matkailleena vuonna -90.  :D
Me ei menty Gobin autiomaan halki, vaan kierrettiin Mongolia yläkautta. Hiukkasen harmittaa tuo valinta.
« Viimeksi muokattu: 30.07.2006 klo 09:59:52 kirjoittanut tertsi »

Samu94

• Vieras
« Vastaus #37 : 13.08.2006 klo 17:06:04 »
Jostain syystä en pääse nykyään melkein koskaan pääsivulta muualle. Ei lue yläreunassa keskustelut ja muita valikkoja  :-\

J-Viilee

• Jäsen
  • Painajaismaista!
« Vastaus #38 : 18.08.2006 klo 20:07:34 »
Olen huomannut että välilehtiä käyttäessä kvaakki jumii? (pitää käynnistää selain uudelleen)Muilla sivustoilla wörkkii kyllä.
onko vastaavia onkelmia ollut muilla? käytän Firefoksia
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 klo 20:11:01 kirjoittanut Nightcrawler »
Tilulilulii.

Leo

• Jäsen
« Vastaus #39 : 18.08.2006 klo 20:13:15 »
Mä olen kanssa huomannut välistä tuon. Siihen tepsii sitten selaimen sulkeminen ja avaaminen uudestaan, mutta onhan se hieman ärsyttävää.

Doc Lomapäivä

• Jäsen
« Vastaus #40 : 21.08.2006 klo 17:15:43 »
Mä olen kanssa huomannut välistä tuon. Siihen tepsii sitten selaimen sulkeminen ja avaaminen uudestaan, mutta onhan se hieman ärsyttävää.

Mulla Firefoxi tökkii vain jos mulla on joku Kvaakin ketju auki ja päivitän sivun. Sen jälkeen ei pelaa enää mikään, mutta kun selaimen sulkee ja avaa uudelleen, niin taas toimii.

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #41 : 21.08.2006 klo 17:29:10 »
Vaan nyt kävi jo niin ettei Firefox päästänyt Kvaakiin ollenkaan, kun Eksplooreri aukasi.

rama

• Jäsen
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
« Vastaus #42 : 21.08.2006 klo 18:27:04 »
Combo Mac + Safari toimii yleensä kivuttomasti, mutta eilen alkoi sekin yhdistelmä lukkiutua satunnaisesti.
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

Juha Kouvalainen

• Jäsen
« Vastaus #43 : 24.08.2006 klo 04:44:06 »
Mjep, minusta ei taalta lahes 10 000km paasta ole paljon apua. Asustelen tassa Pekingin ydinkeskustassa taivaallisen rauhan aukion lahituntumassa mukavassa pienessa hostellissa. Palaan suomeen loppukuusta ja taytynee sitten ruveta selvittelemaan tata ongelmaa toden teolla ja jatkamaan kehitystyota..

Alqhvist: Sarjakuvapaivakirjaa? Poh.. Kadotin muistilehtioni jo Irkutskissa Ita-Venajalla..

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #44 : 24.08.2006 klo 11:01:35 »
Sieltähän niitä kirjoja ja muuta sälää saa halvalla Liulichangilta. Samalla reissulla kandee tsekata Luonnonhistoriallinen museo (siellä Taivaan temppelin suunnalla) jos kaipaat lisää extreme-elämyksiä  ;)

Mutta aiheesta. Kyllä mullakin on tökkinyt eli jumittanut (sivut eivät lataudu eli aivan kuin Kvaak olisi alhaalla) tämä Firefoxilla. Erityisesti se haittaa jos kattelee (ja korjailee viestejään) vain yhteen ketjuun ja antaa kirjautumisen mennä välillä umpeen tms. Homma näyttäisi korjaantuvan sillä kun sulkee selaimen ja avaa (esim 3-sormitervehdyksellä) tehtävänhallinnan ja kattoo ettei sinne ole jäänyt mitään firefox -sessioita pyörimään "taustalle".
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson