Kirjoittaja Aihe: Kvaakin palvelin vaihtuu! Katkokset mahdollisia.  (Luettu 22765 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
Re: Kvaakin palvelin vaihtuu! Katkokset mahdollisia.
« Vastaus #45 : 30.08.2006 klo 18:10:44 »
Mulla Firefoxi tökkii vain jos mulla on joku Kvaakin ketju auki ja päivitän sivun. Sen jälkeen ei pelaa enää mikään, mutta kun selaimen sulkee ja avaa uudelleen, niin taas toimii.

Tämän olen pannut merkille minäkin. Sivun päivittäminen on pahasta, sen jälkeen on pakko käynnistää selain uudestaan.

rama

• Jäsen
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
« Vastaus #46 : 02.09.2006 klo 18:37:07 »
Taas on combossa mac + Safari ilmaantunut sellainen veikeä juttu ettei haluamiaan viestejä/privoja voi poistaa (ja minä kun olin ajatellut hieman siivota yksityisviestieni parissa).
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #47 : 06.10.2006 klo 10:30:30 »
Yritän taas löytää selainta jolla Kvaak toimisi. Peeseellä vain Eksporer toimii, mäkillä Safari. Opera ja Firefox päästää sivustoon muttei yhtään eteenpäin. Ei voi vastata ketjuihin, ei mitään.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #48 : 11.10.2006 klo 21:11:36 »
Puhelinlankayhteydellä ja peeceellä alkaa heti jumittaa jos (Eksplorerilla) vastaa tahi muokkaa viestejään. Mikä lie. Sitten kun sulkee hetkeksi sivun niin taas pelittää. Joku pihkatappi sinne väliin vaan tunkee, ei voi mitn...vai?
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #49 : 11.10.2006 klo 21:16:14 »
Puhelinlankayhteydellä ja peeceellä alkaa heti jumittaa jos (Eksplorerilla) vastaa tahi muokkaa viestejään.
Ei oo toi kiinni liittymätyypistä vaan Explorerista. Ite oon aika monessakin paikassa törmänny samaan ja aina Explorerilla.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #50 : 11.10.2006 klo 22:18:21 »
Ja ylläpidon puolella mussutan jossain välissä AE:n ominaisuuksista.
Mulla ei AE oo vielä kertaakaan toiminut hyvin Firefoxin kanssa. Nykyään ihan suosiolla menen noi arviotkin pistämään AE:hen Explorerilla.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #51 : 11.10.2006 klo 23:14:22 »
Mutta AE:ssa taas on eri jutut.
Niin on. Nyt huomasin, että Explorerilla se pentele ei suostu lataamaan png-kuvia. Ainakaan multa.

Aura

• Wannabe
  • Jäsen
« Vastaus #52 : 12.10.2006 klo 00:24:39 »
Kotikoneella Kvaak toimii moitteettomasti, mutta koulun koneilla alkaa jumittaa parin linkin klikkauksen jälkeen. Kun selaimen sulkee ja avaa uudestaan kaikki toimii taas - hetken. Käytän Firefoxia sekä kotona että koulussa, mutta en muista mikä versio koululla lienee...

EDIT: Ainakin tällä koneella on 1.0.6 ja hyvin toimii. Kotona taisi olla 1.5.0.7...

EDITEDIT: Eipäs toimikaan, jumitti heti kun viestin editoinnin jälkeen yritin siirtyä foorumin pääsivulle. :P
« Viimeksi muokattu: 12.10.2006 klo 12:40:56 kirjoittanut Aura »

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #53 : 12.10.2006 klo 08:58:08 »
VL: Mun mielestäni png ei ole mennyt läpi muutenkaan, samoin kuin SanomaMagazinesin Rokkikukoihin tarjoama tif.
Kyllä mä saan png:t meneen Firefoxilla läpi, kuten ton Blacksadin kannen. Siinä pitää vaan sitten tehdä juttua kahdella selaimella.

Markku Myllymäki

• Lyijykynän jatke
  • Jäsen
  • /* You are not expected to understand this. */
« Vastaus #54 : 09.11.2006 klo 19:59:38 »
Mikäs pärskytärallaa vaivaa kun Internet Exploder jumittaa yhtä mittaa mutta Firefox ei? Viimeisen kuukauden suurin piirtein on käynyt niin, että sivun lataus on usein jäänyt paikalleen IE:llä. Ff taas toimii OK, mutta kun tulee sitten käytyä muilla saiteilla jotka on pöljästi tehty Ff epäyhteensopiviksi -> pitää touhuta kahdella selaimella, ei hyvä.

Noh, pikkujuttu. Jos Kouvalaisen Juha tai ylläpitäjät lukee tämän: kiitos todella mahtavasta palvelusta!  ;D
When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts,
there's no end to what you can't do.

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #55 : 09.11.2006 klo 20:19:31 »

Juha Kouvalainen

• Jäsen
« Vastaus #56 : 23.03.2007 klo 12:32:07 »
Lisätään sama tiedonanto vielä tähän keskusteluaiheeseen, koska asia sitä (keskustelufoorumin jumimista) eniten on käsitellyt:

Alun perin perjantaille 23.2.2007 suunniteltu huoltokatkos siirtyikin tasan kuukaudella ja viime yönä palvelin, jossa Kvaak.fi sijaitsee, on päivitetty uudelle ohjelmaversiolle.

Samalla olin havaitsevinani, että myös Kvaakin keskustelufoorumia vuoden vaivannut jumiminen olisi nyt viimeinkin poistunut. Otan mielelläni raportteja vastaan vieläkö jumittaa millään selaimella?

Tästä on hyvä jatkaa tulevaa kehitystyötä, josta maistiaisia luvassa toivottavasti jo pian...

Eli raportoikaapas vieläkö jumimista esiintyy? Nyt pitäisi pelata kuin Zenithin kello.

Aku1

• Jäsen
« Vastaus #57 : 28.03.2007 klo 13:43:48 »
Pelaa todella nopeaa firefox 2.0 selaimella. Ei mitään ongelmia =)