On kyllä vähän hintavampi tohon Adlibrikseen verrattuna, mutta tällä hetkellä haluun vain ton boksin mahdollisemman nopeesti.
Kaikki riippuu nyt huomisesta, kun kuulen Adlibriksen kootut selitykset...sit päätän mitä teen.
Nettikirjakauppojen kannattais vähän miettiä markkinointia. Esimerkiksi kun tilataan jotain kirjaa, niin nettikaupan sivuilla olisi ns. laskuri joka laskee tilatut kirjat ja vertaa niitä kirjakaupan saldoon ja heti, kun menee yli niin ilmottelee, että nyt tuote on loppunut. Se että otetaan rahat vastaan ja sit ilmoitetaankin, että sorry mut tää tuote on loppu...perutaan tilaus ja maksetaan rahat joskus takasin kun keritään.
Ja kun soittelee nettikirjakauppaan, niin olisi ihan kiva, että siellä oltaisiin myös paikan päällä vastaamassa puheluihin.
Sit on myös hämäävää, että ilmoitetaan, että jokin kirja on tullut myyntiin, vaikka sitä ei oikeesti olekaan tullut nettikauppaan.
Asiakasystävällisyys, logistiikka ja markkinointia vähän viilataan paremmaksi, niin kaikilla on hyvä olla ja asiakas pääsee nauttimaan pääasiasta eli kirjoista.
UGH! Olen puhunut!