Kirjoittaja Aihe: Näytä OMA hieno sivu!  (Luettu 75459 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Sihvonen

• Vieras
Vs: Näytä OMA hieno sivu!
« Vastaus #135 : 12.10.2009 klo 01:11:20 »
Tähän olin joskus ihan tyytyväinen. Nyt on vain todettava, että aina lipsahtaa mukaan pari kömpelöä kuvaa. On mahdotonta tehdä täydellistä sivua.

Miha

• Vieras
« Vastaus #136 : 20.01.2010 klo 14:20:09 »
Tähän olin joskus ihan tyytyväinen. Nyt on vain todettava, että aina lipsahtaa mukaan pari kömpelöä kuvaa. On mahdotonta tehdä täydellistä sivua.

Koska emme ole robotteja, niin on totta että on mahdotonta tehdä täydellistä sivua. En tosin löytänyt tuosta sivustasi mitään vikaa itse - ja se toisaalta lohduttaa  :)

Ohessa kutossivu kolmannesta lopunperästä. Senkin tekeminen taisi kestää aivan liian pitkään.

Juuso Laasonen

• Space Mongol
  • Jäsen
  • Khan of khans, master of the skies!
« Vastaus #137 : 25.02.2010 klo 13:08:33 »
Pistetäämpä tännekkin jotain...

Oikeastaan tässä on kaksikin sivua, mutta se on aukeamasivu niin kai tuo sallitaan-

http://penuser.deviantart.com/art/Requiem-pages-47-48-149838625

Ja anteeksi että joudun laittamaan pelkän likin DA:n koska liiteestä tulisi niin pieni että siitä ei saisi mitään selvää-  :-\

matkamiehen sivu oli muuten todella siisti! :D

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #138 : 28.02.2010 klo 23:15:59 »
Ei tää nyt ehkä hienoimpia oo, mutta pistämpä vaihteeksi kumminkin jotain. Tämä juttu (esillä neljä ruutua kuudesta ja on siis sivun mittainen) lähti ihan wacom-harjoituksena, mutta kuvat alkoivatkin kertoa tarinaa, niin pitihän siitä sitten tehdä ihan valmista. Julkaistaan seuraavassa Kompastuskivessä, joka tulee ulos Tampere kupliiseen. Tässä erikoisuutena pistin myös luonnosversion, kun se tossa tiedostossa kumminkin on. Siis, yllä ennen ja alla jälkeen.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

SnowMan

• Jäsen
  • Piirrän aina, etenkin koulussa.
« Vastaus #139 : 03.03.2010 klo 12:10:02 »
Tuossa Veli Loposen sivussa on kaikista hienoin tuo suu - ruutu xD Nenä vaan näyttää jostain syystä oudolta.. Niinku se ois peilikuva verrattuna muuhun naamaan..
Tiedän, että tiedät, että tiedän.Tähtisivut - Keskustelua kaikesta!

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #140 : 03.03.2010 klo 12:43:05 »
Nenä vaan näyttää jostain syystä oudolta.. Niinku se ois peilikuva verrattuna muuhun naamaan..
En tiedä peilikuvasta, mutta ainakin se nenä ei ole ihan linjassa suun kanssa, vaan on liikaa kallellaan vasemmalle.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

SnowMan

• Jäsen
« Vastaus #141 : 03.03.2010 klo 18:30:35 »
En tiedä peilikuvasta, mutta ainakin se nenä ei ole ihan linjassa suun kanssa, vaan on liikaa kallellaan vasemmalle.

Voihan sen näinkin ilmaista :D

Furin

• Pöhelö
  • Jäsen
« Vastaus #142 : 07.03.2010 klo 21:52:37 »
Mukavan näköisiä sivuja porukalla. Herää halu lueskella kokonaiset tarinatkin. Omista töistäni olen pitänyt ainakin oman scifieepokseni aloitussivusta. Koska olen tolkuttoman huono piirtämään tekniikkaa, jouduin tekemään aluksen ensin Blenderillä 3D:nä ja sitten piirsin läpi siitä... Ei vieläkään mikään huippu, mutta kelpasi. Tuoli on varastettu netistä, olisiko ollut Star Trek Enterprisen komentosillalta.

SnowMan

• Jäsen
« Vastaus #143 : 08.03.2010 klo 09:35:30 »
Koska olen tolkuttoman huono piirtämään tekniikkaa

Samoin, en ikinä ymmärrä kuinka esim. Star Wars sarjiksissa kukaan on jaksanu tehä niitä aluksia kaikkine pienine tilpethööreineen.

Mara

• Jäsen
« Vastaus #144 : 10.03.2010 klo 11:49:08 »
Omista töistäni olen pitänyt ainakin oman scifieepokseni aloitussivusta.
Näyttää muuten hyvältä, mutta tähtien määrä ensimmäisessä kuvassa pistää ainakin mun silmääni. Niitä saisi olla vähän harvemmassa, että kuva olisi luettava. Nyt ne vievät päähuomion avaruusaluksesta ja huudosta.

JJ Naas

• Toikkarointia lammashaassa
  • Jäsen
« Vastaus #145 : 10.03.2010 klo 11:58:54 »
Näyttää muuten hyvältä, mutta tähtien määrä ensimmäisessä kuvassa pistää ainakin mun silmääni. Niitä saisi olla vähän harvemmassa, että kuva olisi luettava. Nyt ne vievät päähuomion avaruusaluksesta ja huudosta.

Tekstipalkissa kyllä kerrotaan, että kyseessä on pallomainen tähtijoukko (joita löytyy paljon Linnunradan sisäosista ja jotka näkyvät paljaalla silmällä sumuisina pilvinä tähtitaivaalla ), joten sarjakuvan graafinen esitys on paikkansa pitävä. Kuva.

Mara

• Jäsen
« Vastaus #146 : 10.03.2010 klo 12:33:46 »
Totta. Mutta toivoisin että sarjakuvaruudussakin olisi samanlaista vaihtelua kuten kuvassakin (esim. tähtien koko vaihtelee, tähtien määrä harvenee "ytimestä" pois päin mentäessä). Nyt se näyttää vähän puuromaiselta. Värit tai tähtien koon vaihtelu voisivat tehdä ihmeitä.

Furin

• Pöhelö
  • Jäsen
« Vastaus #147 : 10.03.2010 klo 13:10:25 »
Totta. Mutta toivoisin että sarjakuvaruudussakin olisi samanlaista vaihtelua kuten kuvassakin (esim. tähtien koko vaihtelee, tähtien määrä harvenee "ytimestä" pois päin mentäessä). Nyt se näyttää vähän puuromaiselta. Värit tai tähtien koon vaihtelu voisivat tehdä ihmeitä.

Aivan totta kylläkin. Kokeilin muutamaa vaihtoehtoa, mutta päädyin lopulta tähän, sillä halusin nimenomaan korostaa tähtien suurta määrää ja antaa niiden ikäänkuin vyöryttää katsoja kumoon omalla voimallaan. Alus ja huuto olivat kuitenkin mielestäni sivuseikka tässä asetelmassa.

Mara

• Jäsen
« Vastaus #148 : 10.03.2010 klo 18:00:58 »
sillä halusin nimenomaan korostaa tähtien suurta määrää ja antaa niiden ikäänkuin vyöryttää katsoja kumoon omalla voimallaan.

No ainakin minun kohdallani onnistuit päämäärässäsi ;D Päänsärky ilmoitteli jo olemassaolostaan.

Furin

• Pöhelö
  • Jäsen
« Vastaus #149 : 10.03.2010 klo 18:54:44 »
No ainakin minun kohdallani onnistuit päämäärässäsi ;D Päänsärky ilmoitteli jo olemassaolostaan.

Jumppahuit! Mähän olenkin voodoo -piirtäjä! Nyt rahat tänne, tai mä piirrän teille kaikille päänsäryn, tai jotain pahempaa!  8]

Voi tulla kuppakin. En vielä oikein tunne kykyjäni...