Kirjoittaja Aihe: Näytä OMA hieno sivu!  (Luettu 75421 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kespa

• Jäsen
  • Iron Knights - Tulossa maaliskuussa 2014
Re: Näytä OMA hieno sivu!
« Vastaus #45 : 12.06.2007 klo 12:10:33 »
Tännehän sitä voi hyvillä mielin lisätä yhden sivun sarjakuvastani: "Maanalainen Paratiisi" Olen väliaikaisesti tyytyväinen aika moniin kyseisen projektin sivuista, sillä ne ovat melko uutta materiaalia. Lisätääns vaikka pyöreästi sivu 10. Hans hans.  :D

Kivan näköstä jälkeä, viiva on aika siistiä. Mikä on muuten käyttämäsi fontti? Hyvä sekin.

Elas

• Jäsen
« Vastaus #46 : 12.06.2007 klo 12:33:50 »
Kivan näköstä jälkeä, viiva on aika siistiä. Mikä on muuten käyttämäsi fontti? Hyvä sekin.

Fonttihan on (titenkin  ;) ) "Comic Book Commando", DaFontista löytää helposti.

Ikävä kyllä jos en saa fontin julkaisijolta lupaa käyttää fonttia kaupalliseen tarkoitukseen, joudun tekemään "Kaikki tekstit uusiksi omatekoisella fontilla"-projektin, kun painatan valmiista sarjakuvasta pokkarin.

kespa

• Jäsen
« Vastaus #47 : 12.06.2007 klo 13:11:51 »
Fonttihan on (titenkin  ;) ) "Comic Book Commando", DaFontista löytää helposti.
Niin ajattelinkin, ite käytän samaa, mutta omassani ei ole ääkkösiä ollenkaan. Vai oletko niiden pisteet tehnyt erikseen niinkuin itsekin vai onko olemassa versio, josta nuokin löytyvät?
Lopetan offtopicoinnin...

Elas

• Jäsen
« Vastaus #48 : 12.06.2007 klo 13:20:47 »
Niin ajattelinkin, ite käytän samaa, mutta omassani ei ole ääkkösiä ollenkaan..

Mitä kummaa? Ovat ilmeisesti päivittäneet. Minulla ääkköset löytyivät ihan oletuksena. Juu, lopetaan toki tähän. ;)

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
  • Ei ole yhtään hyvä tämä.
« Vastaus #49 : 12.06.2007 klo 13:28:49 »
Hienoa jälkeä, Salevits. Annas kun arvaan, luet One Pieceä? Ekojen ruutujen perusteella päättelin.

Elas

• Jäsen
« Vastaus #50 : 12.06.2007 klo 13:36:03 »
Hienoa jälkeä, Salevits. Annas kun arvaan, luet One Pieceä? Ekojen ruutujen perusteella päättelin.

Luen ja fanitan. Toden totta. Omasta mielestäni paras sarjakuva, mitä olen sattunut lukemaan. Odan tyyli on erittäin loistava, näitä ainoita persoonallisia mangoja, vaikkakin "Tulen parhaaksi" -juoni on mangaklisee.

Tritän ottaa sopivasti vaikutteita (Joka luonnollisesti tapahtuu ihan yrittämättä) Mutta en alkaa kopioimaan, vaan pitää tyylini omanani.

ezuli

• Vieras
« Vastaus #51 : 12.06.2007 klo 13:49:13 »
Sama tuli minullekin mieleen, mutta väitän tätä piirrokseltaan jopa paremmaksi. Tietty niillä on OP:n kanssa vähemmän aikaa piirtää, käsittääksenihän sitä julkaistaan viikkotahdilla.

Elas

• Jäsen
« Vastaus #52 : 12.06.2007 klo 13:54:01 »
Sama tuli minullekin mieleen, mutta väitän tätä piirrokseltaan jopa paremmaksi. Tietty niillä on OP:n kanssa vähemmän aikaa piirtää, käsittääksenihän sitä julkaistaan viikkotahdilla.

Kiitos! Tuo kommenttisi todella ilahdutti ja kannusti minua! :) Ihailen näet Odan ja hänen tiiminsä piirtojälkeä. :) Kiitos. (Ps. En aio antaa nousta päähän, vaan jatkan piirtämistä kuin ennenkin.)

Jampam

• Jäsen
« Vastaus #53 : 12.06.2007 klo 18:39:15 »
Minulla ja Salevitsilla on aina ollut Yhteys. Se pätee nytkin. Hän lähetti sattumalta vastauksen tähän ketjuun runsaan tunnin heitolla vuotta minun jälkeeni. Sairasta...

Loistavaa jälkeä Salevitsilta! Ei edes ole hänen paras sivunsa, voin sen sanoa. Upeaa jälkeä muiltakin, hienoa. :)

Kommentoisin paremmin, jos olisin sillä tuulella. Lähettäisin tänne edellistäni hienomman sivun, mutta en pidä uusia sivujani hienoina. Pitäisi piirtää uutta. Pystyisin parempaan.

matkamies

• taiteellinen maatalousmies
  • Jäsen
  • Ukon lapset
« Vastaus #54 : 16.06.2007 klo 23:32:58 »
Tämä sivu on jostakin syystä yksi mielestäni parhaiten onnistuneita koskaan.
http://i155.photobucket.com/albums/s317/matkamies/turhuudenankeaaloitussivu.jpg?t=1182025725

kespa

• Jäsen
« Vastaus #55 : 04.07.2007 klo 17:11:11 »
Tässä yksi sivu mihin oon suht tyytyväinen, vaikka voisi mennä myös tuohon ruutu ketjuunkin, muttakun kerran sivunkokoinen on niin laitan tänne.
Perspektiivivirheitä on, mutta en edes pahemmin  yritellyt niitä peittää, vaan saada ennemmin sivuun siihen sopivaan tunnelmaan.

Sitten muita...
matkamies Tykkään sun mustan käytöstä ja tuo tietty rosoisuus piirroksessa, etenkin toisessa ruudussa, luo sivuun mielettömän tunnelman. Olisi vielä kiva nähdä sivu skannattuna yksivärisenä.

Salevits Tykkään jäljestäsi ja se tuo omalla tavallaan mieleen Saaraisen Mikon, jonka kanssa työskentelin edellisen Kane albumin tiimoilta. Lennokkaan näköisiä ihmisiä sivussasi.

wannabebee Ihan hieno sivu, vaikka tietokoneväritys mulle henkilökohtaisesti vähän tökkii. Jollain pastelleilla ym. väritettynä lopputulos olisi omasta mielestäni vieläkin parempi ja tunnelmallisempi:)

ACrockett

• Jäsen
« Vastaus #56 : 05.07.2007 klo 23:15:20 »
Laitan pian tänne. Todennäköisesti huomenna mutta siinä on jo tussaus. Yksi hienoimmista sivuistani mitä olen tehnyt. Tuskin silti vetää vertoja näille sivuille jotka täällä ovat.

Lemoncurry

• Vieras
« Vastaus #57 : 04.08.2007 klo 14:01:11 »
[/img] http://s189.photobucket.com/albums/z217/lemoncurrys/?action=view&current=tiinantit001.jpg

olen ylpeä tän ruutujaosta...
linkissä näkyy selvempänä. :> toista sivua olen tässä työstämässä vielä.... skanneria en saanu käyttöön joten otin vain valokuvan tästä.
noh! montako piitles-laulu-viittausta löytyy?
« Viimeksi muokattu: 04.08.2007 klo 14:03:31 kirjoittanut Lemoncurry »

527340

• Vieras
Vs: Näytä OMA hieno sivu!
« Vastaus #58 : 13.09.2007 klo 20:11:02 »
Täältäkin moni sivuista on kadonnut. Ei voi kuin lukea kovaa hehkutusta ja sittenkös seikka harmittaa vieläkin enemmän. Itse kun olen vielä hyvin keskeneräinen piirtäjä, on aina uusin sivu myös hienoin. Pistän omaa jälkeä siis vielä tähän ketjuun:

Hmh, sivusto pienentää sivun kovin tympeän kokoiseksi. Pistin liitteeseen, mutta sittenkin jouduin puolittamaan sen.

HTH

• Jäsen
Vs: Näytä OMA hieno sivu!
« Vastaus #59 : 13.09.2007 klo 21:29:12 »
Ensimmäinen sivu vuosina -92-95 tekemästäni scifi-seikkailusta. Originaalikoko oli A2, mutta alkuperäiset ovat kadonneet ja jäljellä enää A4-kokoiset valokopiot. Tässä testimielessä väritetty kopio. Jutun nimi: Pedon hetki.
« Viimeksi muokattu: 13.09.2007 klo 21:35:41 kirjoittanut HTH »