kulta
Ihan ensinnäkin, on helvetin huono idea alkaa nassuttaa minulle alentuvasti.
Haukuinko sitten lukijoita?
"Ihmettelen vaan keille lapsille tällainen sonta on sitten tarkoitettu."
"Sitten ihmetyttää, minkäikäsille tytöille tämä on tarkoitettu?"
"Okei, en ole nainen, en tiedä, mitä kiksejä te saatte tuollaisesta"
Ja et näe noissa kommenteissa mitään vikaa? Jos joku esim. 40-vuotias mies pitää Tanemurasta ja lukee tuollaiset spekuloinnit, niin miten hänen pitäisi ne ymmärtää? Selvästi oletat, että pitääkseen Tanemurasta lukijan pitäisi olla lapsi ja/tai naispuolinen. Minä näkisin tuon melko halventavana (miespuolisia) aikuislukijoita kohtaan.
Onko lapsellista sanoa, että pidän Tanemuran tekeleitä huonoina, koska hänen tarinansa/tyylinsä eivät tahdo mitenkään iskeä minuun?
Ei. Mutta on vähintään huvittavaa, kun joku raivoaa autolleen, ettei se osaa lentää.
Tässä just ihmettelenkin MILLAISIIN ihmisiin tämä Tanemurajööti iskee?
Ilmeisesti totaalisen aivokuolleisiin imbesilleihin, jotka sattuvat olemaan naispuolisia, kuten hienovaraisesti vihjaisit.
Omasta mielestäni Tanemuralla on juuri se floppi kerronnassa, että olettaa liikaa, ennen kuin pää ehtii kääntyä ja näkemään "obs, vahinko ehti tullakin". Se on mun mielestä suurta lukijoiden yliarvioimista, etenkin kun puhumme sarjakuvasta, joka on tosi monotonisesti piirretty.
Melkein tajusin. Voisitko valaista minua esimerkein?
Anteeksi vain, että on se julma asia, etten oo nainen.
?
Avaisiko naiseus sinulle ymmärrykseesi uusia ulottuvuuksia?
Ei kannata sinunkaan olettaa sitä, että näen heti samat asiat, mitä sinä näet Tanemuran töissä.
Sinun ei kannata suinkaan olettaa, ettenkö tietäsi tuota jo ennestään. Asia selvisi minulle heti ensimmäisestä viestistäsi.
Jos sinä katsot sen lukijoiden haukkumiseksi, että sanon Tanemuran olevan jöötiä, niin en mahda sille sitten taas mitään, että olet vannoutunut Tanemurafani etkä tykkää siitä, etten minä tykkää taas Tanemurasta.
Tainut dErasmukselta jäädä tuo luetun ymmärtämisen harjoittelu vähemmälle. Voisit aloittaa lukemalla viestini uudestaan.
Voivoi, mutta sellaista se elämä valitettavasti on.
Tajuat kai kuulostavasi esikouluikäiseltä kakaralta pateettisine voivotteluinesi? Kai minäkin voisin voivotella sitä, että joillekin on annettu lusikalla, mutta mielestäni asialliseen ja kypsään keskusteluun se ei kuulu. Ivailuun alentuvat ne, joilla ei ole oikeasti mitään sanottavaa.