Varmaankin minunlaisilleni lapsille??
Mainitsit vielä ettet tykkää siitä "että ammattitaidottomasti raiskataan historiallisia henkilöitä, etenkin jos nämä ovat täysin toisesta maasta"... Mielestäni Tanemura ei kyllä ole raiskannut ketään historian hahmoa tuomalla esiin hienon henkilön, joka sai aikanaan paljon aikaiseksi. Jeanne D´arc istuu hyvin KKJ:n maailmaan.
Noo...kun ottaa huomioon Jeanne d'Arcin saavutukset ja miten hänet sitten julmasti liiskattiin, niin näkisin sen kyllä pahana asiana. Vähän kuin Oda tekisi Aleksis Kivestä jonkun kekkuiloivan hahmon ylikliseisine mottoineen. En teistä tiedä, mutta Jeanne d'Arc on ainakin omasta näkökulmastani yksi niitä mielenkiintoisimpia hahmoja historiassa ja raiskamistahan se on, kun tehdään jostain pitämästänsä asiasta jotain sellaista, mistä ei sitten alkuunkaan tykkää.
Lauran postaukseen mukisemista;
Aij, en ite tiennyt, että KKJ onki tarkotettu neljäkymppisille äijän ryönille hattarakuorrutuksesta huolimatta.
Oikeesti, ko on se valitettava tosiasia, että tämä on tyttöille tarkoitettu (shojohan se tarkka termi oli?) manga ja siitä ei päästä yli eikä ympäri, tietenkin on näitä tyyppejä, jotka eivät siihe kohdeyleisöö kuulu kuin nenä naamaan. En ole ollut koskaan tyttö (olen pahoillani, että olen syntynyt hiton kyrsiintyneeksi homoksi), mutta en minä ainakaa pitäis 10-13-vuotiaita SUOMALAISTYTTÖJÄ just tällaista lukemaan (koska kerronta jotenki sekottaa, että pitäs olla vanhempi tajutakseen, mutta sitten se lössähtää johonkin...naurettavaan asiaan ja paasaukseen). Tosin se ikävä tosiasia, et heille tarkoitettu sarjakuvaa ilmestyy vähän, mut kai sitä tasoa vois hieman enemmän vaatia. =/
Flopilla tarkotan, että Tanemura rytmittää tarinansa huonosti (mitä kuva-teksti-suhteeseen tulee ja siitä mä ainakin meni Kyokossa ihan sekasin, mutta myös tässäkin sarjassa). Visiot on mahtavat, mut toteutus kärsii sitten ajanpuutteen tai irrelevantin ajanjuoksun takia.