0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Oletteko kuuleet perspektiivistä? Lähempänä olevat asiat näyttävät isommilta.Timo
Olen. Mutta ne olivat vieretysten.
Olen toki, mutta sinä et ole tainnut kuulla ironiasta... Pitäisi varmaan käyttää hymiöitä.
Vaikuttaa siltä että tästä Aku ja Mikki sarjiksesta on onnistuttu tekemään tavallista parempi. Tässä kumpikaan ei jää toisensa varjoon niin kuin yleensä tuppaa käymään ja juonikin vaikuttaa tavallista mielenkiintoisemmalta.Tässä sarjassa taidetaan jopa nähdä Mustakaapu joka ei tietääkseni ole aikaisemmin esiintynyt tälläisissa sekasarjiksissa (korjatkaa jos olen väärässä)
Oli hyvä tarina, koko Akkari oli aika hyvä lukuunottamatta sitä rahasäilötarinaa.
Johtosarjakin (lehden aloittava sarja) oli hyvä. "Tahdon piirakkaa!" Tuon voisi laittaa "hauskimmat sarjakuvaruudut" -osioon. Suorastaan irstas!Timo
Varsin viihdyttävä tuo uusin aku, varsinkin eka ja viimeinen tarina. Pitkästä aikaa Aku ja Mikki samassa tarinassa, ja olihan uusimmassa taskarissakin Mikki ja Aku tarina. Varsinaista Mikki ja Aku herkkua, LURPS!
Olet väärässä. 1964-67 ilmestyi Mustakaavun oma Phantom Blot -lehti seitsemän numeron verran, ja ainakin suomeksi tulleissa sarjoissa oli mukana sekä Mikki että Aku. Paul Murry oli piirtäjänä.Nuo tulivat 80-luvun 400-sivuisissa kovakantisissa kirjoissa. Ainakin kaksi.
Esitetään heti tähän perään toinen tyhmäkysymys, kun täällä tuntuu olevan tietoa Kuinka monta Mikin dekkari pokkaria on ilmestynyt
No niin, nyt aiheeseen. Minusta Aku Ankassa saisi olla enemmän Rosa sarjoja, mutta vähälle taitaa jäädä. No, onneksi kovakantisia kirjoja tulee mutta niitäkin harvoin.