Mä maksoin kaikista halvimman hinnan ja sain Kääk-lehden...onko ne palkannut emävalehtelijan sinne Sanomiin...Donald Trump tai Vladimir Putin.
Soitin aspaan ja kaiman tavoin mulla
On halvin tarjoustilaus, enkä lehteä saanut. Aspan vastaukset: lehti ei välttämättä ole 100-sivuinen, sitä ei ole lähetetty kaikille, ja mulle tuosta tarjoustilaus -syystä. Tämähän ei selvästi pidä paikkaansa kun kaima lehden sai, ja siellä nyt vaan keksitään selityksiä.
Olisikohan viisainta vaan myöntää moka ja lähettää se lehti kaikille tilaajille, sen sijaan että keksitään eri selityksiä. Sanoin myös että iltalehden mukaan Hyyppä sanoi että aspaan soittamalla on lehden saanut mutta eipä onnistunut kohdallani.
Kyllä ankan nykytoimitus näyttää tekevän kaikkensa sen eteen että saadaan tilaajat ja uskolliset lukijat suututettua. Tällekin palstalle on muutama kirjoittaja jo aikonut lopettaa tilauksensa tämän viimeisimmän myötä.

Edit: tutkailin noita omia tilauksia ja huomasin että Klassikkohan on mulla ollut voimassa jo ~15v. Senhän pystyi aikoinaan (Ekstra-nimellä tuolloin) tilaamaan vain AA tilaajat. -> uusi soitto aspaan, ja virkailija sanoi laittavansa Kääk! lehden tulemaan ennenkuin ehdin edes mainita tuosta Klassikon tilauksesta. Eli hyvin virkailijakohtaista tuntuu olevan. Saattoi toki johtua myös siitä että painoin vastaajaan asiakseni ”tilauksen päättäminen”, ehkä silloin otetaan soittajien huolet vakavasti.

No, siinä kun tutkailin sivuja, huomasin samalla että Klassikon voi tilata nykyään erikseenkin. Tarjoushinta uusille tilauksille tietenkin sanoma-tyyliin todella edullinen. Vielä edullisemmaksi tulee tilata Ankka ja Klassikko kombona, silloin saa vielä lisäalennusta molempiin tarjoushintoihin.
Ihan vaan kikkailun estämiseksi tilaajien ja sanomien puolelta olisi varmaan järkevintä laskea kestotilauksen hintaa ja nostaa tarjoushinta samalle tasolle. Uudet tilaajat saisivat jonkun ylimääräisen koostekirjan ja/tai laukun tilauslahjaksi. Win-win. Toivon että nyt kun Iltalehden (huom! Ei Ilta-Sanomien) myötä varmaan Sanomakin lukee tätä Aku ankka aiheista foorumia, nämä täällä annetut kritiikit ja kehitysideat otetaan tosissaan.