Tänään tuli Aku Ankka lehdestä lasku kotiin...arvatkaapas mitä meikäläisen kestotilaus pelkkä printti Aku Ankka maksaa vuodessa. Se maksaa 149,80 euroo.
Samaan aikaan Sanomat tarjoaa Aku Ankka (printti) + Digi (entinen Lataamo) + Aku Ankka Klassikko tarjouksena 8,66 €/kk eli vuodessa 103,92 €/v ja pelkkä Aku + Digi maksaisi 79,92 €/v.
Aku Ankka Klassikko maksaa 61,20 €/v tällä hetkellä...tämän olen jo maksanut aikaisemmin. Yhteensä maksaisin pelkästä Aku Ankka (printti) lehdestä ja Aku Ankka Klassikosta 211 €/v...ihan liikaa.
Olen ollut kyllä tietoinen näistä uusista Aku Ankka tarjouksista, mutta mua on ärsyttänyt tuossa tuo Digi. Nyt kuitenkin tuli mitta täyteen...varsinkin kun Klassikossa on niitä uusintoja...en halunnut enää maksaa noin paljon näistä lehdistä.
Soitin Sanomille ja peruin sekä Aku Ankka-lehden, että Klassikon ja sen jälkeen tilasin tämän uuden tarjouksen, jossa on Aku Ankka + Digi + Klassikko ja kaupan päälle otin tommoisen kovakantisen Aku Ankka kirjan Punainen postimerkki. Halusin laskuni paperisena kotiin, joten joudun siitä vähän pulittamaan lisää. Uusi hinta on nyt sitten 106,80 €€/v eli voittoa vanhoihin laskuihin tuli 104,20 €...kyllä kannatti.
Minulle tulee nyt vanhasta laskusta vielä 17.7 vika Aku Ankka (plus erotuslasku) ja yksi heinäkuun Klassikko. Klassikosta palauttavat rahat tililleni, mitä olin jo maksanut sinne.
Tuossa Sanomien uuden laskun ja tilauksen pystyi ottamaan 2. eräässä ja tilauksenkin sai muuttaa alkavaksi myöhemmin. Aloitin sen alkamaan 24.7, koska vika Aku tulee 17.7, niin saan 24.7 uudella laskulla ja tilauksella Akun kotiin ilman, että yksikään Aku jäisi välistä pois. Helppoa kuin heinän teko.
Nyt olen sitten siirtynyt näköjään uuden tilauksen myötä myös Digi-aikaan...saa nyt nähdä haluanko käyttää tuota palvelua, kun en diggaa digistä.
Tilauksen muutos kyllä kannatti tehdä...yli 100 € pois hinnasta.
Kestona Aku Ankkaa oli vanhemmat tilanneet minulle vuodesta 1978 tai 1979 lähtien ja joskus 1988 maksoin sitä itse ja sitten oli 90-luvun alussa pienoinen tauko muutaman vuoden kunnes kyllästyin ja aloitin uuden kestotilauksen joka päättyi nyt tänään. Pitkä aika on siis tullut perinteistä Aku Ankkaa tilattua...nyt alkaa sitten uusi kausi ja uudet Aku Ankka tilaukset plus se harmittava Digi-Aku...no kai siihenkin tottuu.