Joo, aika vaikea etenkään "stereotyyppistä" homoa löytää Ankkalinnasta. Tosin sitä vähän hainkin, että ei Haavistokaan ole mikään muotiohjelmien joulukuusi vaan hänen olemuksestaan ja puheistaan ensimmäisenä ainakin minulle näkyvät ihan muut asiat kuin seksuaalinen suuntautuminen, jolla ei politiikan kanssa olekaan mitään tekemistä.
Joo, ei sinällään sovi missään nimessä. Tuollainen taistelupari tuli vain mieleen, mutta ei se ollut tosissaan heitetty. (Mikä tässä keskustelussa sitten toisaalta on tosissaan heitettyä?
)
Joo hauskaa leikkiähän tää on, mutta on mielenkiintoista etsiä Ankkalinnasta samankaltaisia hahmoja, näille tylsille pressaehdokkaille.
Meikä ei niin hirveesti seuraa politiikkaa, kun niiden puheisiin ei oikeesti voi luottaa. Olen aina käynyt äänestämässä, mutta nyt ekan kerran äänioikeuden saatuani, en pysty äänestää noista oikeista pressaehdokkaista ketään...en tee kompromisseja...se on kaikki tai ei mitään. Muutenkin nämä vaalit on tylsät...oikeesti ei voi vaikuttaa, kun kaikki tietää kenestä se pressa kumminkin tulee.
Mutta tähän Aku Ankan pormestarivaaliin kyllä vastaan. Valitsen sieltä vähemmän pahan ehdokkaan. Tähän voi oikeesti vaikuttaa, koska noista kuka tahansa voi voittaa...tässä on sekin hyvä puoli, että lapset saavat äänestää.
Oikeesti kannatan, että nuoret (k-15) saisivat äänestää...mutta toivoisin, etteivät vanhemmat johdattelisi lapsiaan äänestyksessä vaan, että nuoriso voisi antaa itse oman äänensä katsomalleen henkilölle.
Me aikuiset ollaan jo niin pahasti kalkkeutuneet ja suoraviivaisesti äänestetään määrättyjä henkilöitä. Nuoriso toimii sponttaanisti ja voivat vaihtaa edustajaa lennossa. Se toisi politiikkaan vähän uusia tuulia. Kaikki paska ei meniskään sellaisenaan läpi mitä politiikot suustaan päästävät...samaa ei voi sanoa meistä aikuisista.