Valitettavasti tutulta kuulostaa.
Tuossa joulukuun 16. soittelin Kääk!-jouluparaatin perään kun se jäi saamatta.
Täälläkin iloisesti kerroin, että asiakaspalvelija lupasi lehden minulle lähettää.
Jouduin kuitenkin soittamaan vielä kahdesti lehden perään ja lopulta se saapui vasta 1,5kk myöhemmin ensimmäisestä yhteydenotostani.
Viimeisen asiakaspalvelijan kanssa käymäni puhelu vasta erikoinen olikin.
Kun kysyin, että voiko hän jotenkin varmistaa, ettei minun tarvitsisi soitella jatkossa enää lehden perään, niin sitä hän ei voi kuulemma luvata, koska lehtiä jaetaan hieman arvalla myös pitkäaikaisille tilaajille!!!
Johon minä, että Eikös tuo nyt aseta tilaajat hieman eriarvoiseen asemaan?!
Se lehti on kuulemma suunniteltu siten, että sitä lähetetään ikään kuin yllätyksenä pitkäaikaistilaajille, mutta ei välttämättä.
Että jos lehti on jäänyt saamatta niin sitä voi pyytää jälkikäteen vaikka sähköpostilla niin sellainen kyllä lähetetään.
Jäi sellainen kuva, ettei siellä olla oikein olla kiinnostuttu ja vähän jopa, että ihmeteltiin miten joku aikuinen nyt jaksaa tällaisen lasten lehden perään soitella.
