Kirjoittaja Aihe: Näytä OMA hieno ruutu  (Luettu 58969 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
Re: Näytä OMA hieno ruutu
« Vastaus #15 : 16.05.2006 klo 12:11:49 »
Jho. Kiitos.

Kuvassasi on kyllä hyvää actionia. Wolverine on viileä sälli.

Voisit ehkä pistää tulevaisuudessa vielä liioitellumman perspektiivin kehiin. Lähempänä "kameraa" olevat ruumiinosat yms. voisi minusta olla vieläkin paljon isompia.

Sori, kun aloin heti viilaamaan...

8]

tertsi

• Vieras
« Vastaus #16 : 16.05.2006 klo 12:16:01 »

Sori, kun aloin heti viilaamaan...

8]
Eiköhän tämän ketjun luonteeseen kuulu se , että riittää kun tekijä itse on tyytyväinen omaan ruutuunsa. Muut, pulinat pois.
« Viimeksi muokattu: 16.05.2006 klo 13:40:26 kirjoittanut tertsi »

JZ

• Karva-apina
  • Jäsen
  • Kaverini Nalle
« Vastaus #17 : 16.05.2006 klo 14:17:03 »
Sitten kun Jukka saat tuon projektisi valmiiksi ja myyntiin niin ilmoittele. Ostan heti. Sen verran hauskalta ja hyvältä tuo sun ruutusi näytti.

Jho

• Jäsen
« Vastaus #18 : 16.05.2006 klo 15:02:11 »
Eipä mitään, kiitoksia vaan mielipiteestä, mitäs haittaa siitä ainakaan voisi olla? Tuo kuva oli kyllä ihan vaan esimerkiksi tarkoitettu, mota vuotta vanhakin ja kaikkea.. :)
Itseasiassa olen yrittänyt nimenomaan vähentää liioittelua, ja pyrkiä poispäin marvelmaisesta super lihas Adonis tyylistä. Mutta täytyypä tutustua, josko oikeassa kohdassa, oikein käytettynä...

jani_k

• Jäsen
« Vastaus #19 : 16.05.2006 klo 17:43:51 »
Tässä ruutu sarjiksesta, jonka tein Kemin tämän vuoden kilpailuun.  Ruutu on tarinan keskivaiheilta eikä sisällöstä sen enempää, mutta olen jotenkin tyytyväinen kuvaan syntyneeseen tunnelmaan. Vähän niinkuin jossain wanhassa länkkärissä.

Imagination will often carry us to worlds that never were. But without it we go nowhere. - Carl Sagan

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #20 : 16.05.2006 klo 22:36:20 »
Itseasiassa olen yrittänyt nimenomaan vähentää liioittelua, ja pyrkiä poispäin marvelmaisesta super lihas Adonis tyylistä. Mutta täytyypä tutustua, josko oikeassa kohdassa, oikein käytettynä...

Oi kauhia! Ymmärsit minua aivan väärin. Tarkoitin vain perspektiivin tuomaa koon kasvua. En stereoidien! Tässä esimerkki: http://www.newsarama.com/SDCC04/Marvel/SABRET001_COV_t.jpg

Mutta Tertsi on oikeassa. Täällä ei viilata. Pahoittelen...

8]

Jyrki Vainio

• Mielikuvittelija
  • Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #21 : 08.06.2006 klo 00:57:32 »
En tiedä, onko tämä fuskausta, mutta minä olen tehnyt tämmöisiä yksiruutuisia sarjoja. Tässä on yksi piirroksellisesti parhaita, vaikka siinä onkin perspektiivivirhe palkissa, jolla kaverit istuvat:

Jyrki Vainio

• Mielikuvittelija
  • Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #22 : 08.06.2006 klo 01:07:48 »
Ja tässä värityöskentelyä. Tähän mennessä ehkä kaikkein hienoimman ruutuni laitoin jo tuonne vesivärikeskusteluun: http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php?topic=6356.15, mutta tämä tulee kyllä siinä ihan hännillä.

Lind JR.

• oikee meka agtiivi.
  • Jäsen
  • "omapa on mielipiteeni."©
« Vastaus #23 : 08.06.2006 klo 10:02:27 »
ei tuo "yhdenruudunsarjis" tai pilakuva ole fuskausta. kunhan on ruudun sisällä. no, hienoja ja hauskoja ruutuja kaikilla. (kaikilla ei siis hauskoja, mutta hienoja. ääh.)
tuon väritetyn jyrkin olen nähnyt jo jossain muuallakin kuin kvaakissa.
« Viimeksi muokattu: 09.06.2006 klo 11:56:05 kirjoittanut Lind JR. »
miksi minä aina sanon viimeisen sanan keskusteluissa?

Rovio

• Mahdoton.
  • Jäsen
  • The friendly looking lad.
« Vastaus #24 : 08.06.2006 klo 11:09:37 »
En tiedä, onko tämä fuskausta, mutta minä olen tehnyt tämmöisiä yksiruutuisia sarjoja. Tässä on yksi piirroksellisesti parhaita, vaikka siinä onkin perspektiivivirhe palkissa, jolla kaverit istuvat:
UPEA TAUSTA! Montako kertaa olen yrittänyt piirtää juuri tuollaisen taustan, mutta epäonnistunut?  Tulokseksi yleensä jäänyt hirvittävä sekasotku perspektiiviviivoja, jotka sinkoilevat  sinne tänne.

egets

• Ruma Ankanpoikanen
  • Jäsen
  • Your Love In Flames, baby !
« Vastaus #25 : 12.06.2006 klo 15:08:42 »
no tama se taytyy olla, se on kylla jo melkein koko sivun kokoinen n. 150kb laitan vail linkin tahan

http://img139.imageshack.us/img139/9088/nsparaspaneeli0vr.jpg

JanneT

• Jäsen
« Vastaus #26 : 08.08.2006 klo 15:32:56 »
Höm tämä oli surullinen projekti muutaman vuoden takaa, joka tyssäsi heti alkutekijöihinsä. Kyseessä ei ole oikeastaan ruutu valmiista sarjakuvasta vaan luonnostelua visuaalisesta ilmeestä. Tahdoin tehdä värillisesti jotain muutakin välillä kuin täytettyjä suljettuja pintoja, siis Coffee Breakin ja Copperin hengessä. Kyseisen testiruudun värittämiseen meni täysi työpäivä ja homma jäi sitten siihen.

Kuvitukset       Sarjakuvat         Animaatiot       Käsikirjoitukset                 http://www.jannetoriseva.fi

koikkalainen

• Jäsen
« Vastaus #27 : 08.08.2006 klo 18:47:42 »
Tein kuvitusta nettisivujen pohjaksi… väritin puuväreinkin mutta ne originaalit ovat hänellä (hieman haaleaa). Ja sivujakaan ei kuulu.. hah… mutta tässä yksi taustoista (yhden sai laittaa?)
http://aukea.net/mp/db/teokset/x/IMG?num=3180296&FIELD=kuva&R=019298
What ever

tertsi

• Vieras
« Vastaus #28 : 08.08.2006 klo 19:33:44 »
Höm tämä oli surullinen projekti muutaman vuoden takaa,

Hieno ruutu. Onko jostain animaatioprojektista? Kuvassa on sellainen animaatiohenki leijailemassa kaiken yllä.  :)
'

EDIT:
Myös Hollen ruutu teki vaikutuksen. Jos olen unohtanut kehua aikaisemmin, niin kehun nyt.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2006 klo 20:35:23 kirjoittanut tertsi »

JanneT

• Jäsen
« Vastaus #29 : 08.08.2006 klo 22:47:05 »
Hieno ruutu. Onko jostain animaatioprojektista? Kuvassa on sellainen animaatiohenki leijailemassa kaiken yllä.  :)

Ääh nojoo, piti mun ensin yrittää tuosta animaatiota tosissaan vääntää, mutta tajusin ettei musta ollut siihen projektiin, vaikka taustojen olikin tarkoitus jäädä melko kaksiulotteisiksi. Mutta noiden hahmojen, varsinkin hevosen (uusi kuva) kolmiulotteinen pyörittäminen 12 framea sekunnissa olisi ollut liikaa. Tässä toinen otos, laajakuvaversio samasta sadusta, eri kohtauksesta vielä.

Sitten ajattelin tehdä tästä kuvakirjaa, ei mitään sarjallista tavaraa vaikka kaikki tekstit olisivatkin sidoksissa kuviin, mutta enivei... liian monta projektia yhtä aikaa ja tämä älyttömän työläs, joten sai jäädä.
Kuvitukset       Sarjakuvat         Animaatiot       Käsikirjoitukset                 http://www.jannetoriseva.fi