Monitor: Vautsi vau! Hyvä on sommitelma ja värit ja hienosti piirretty tuo ranta ja kivinen kävelytie. Erityispisteet hienosta taivaasta! Kävin tsekkaamassa noita sun kotisivuja ja ei voi kuin nostaa hattua Suomen parhaalle liskopiirtäjälle

Liskot ei oikein ole mun juttuni, mutta kyllä hieno taide aina sykähdyttää. Erityisesti
tämä naulitsi katseeni: aivan mieletön määrä erilaisia suomuja ja upeasti väritettu. Sulla on kärsivällisyyttä ja taitoa vaikka muille ammentaa. Kyllä noista sun kuvituskuvista monet oli upeita, mutta erityisesti
tässä oli tunnelma enemmän kuin kohdallaan ja nuo vasemman laidan puiden siluetit upeita.
Tämä myös - vau! Minun mielestäni osaat käyttää todella kauniisti akvarelleja - itse vain väritän niillä mutta sä selvästikin maalaat. Olipa muuten ilo huomata, että joku muukin tekee vielä lähes kaiken perinteisin menetelmin. Olet maininnut monessa työssä että niissä on käytetty puuvärikyniä - tarkoitatko niillä ihan tavallisia puuvärejä vai sellaisia vesiliukoisia? Minkälaista muuten on tuo Xerox Colotech+ -paperi jota kerrot käyttäneesi? Kestää ainakin ilmeisen hyvin vesiväriä eikä mene kurttuun veden kanssa lotratessa? Mielenkiinto heräsi.