Kirjoittaja Aihe: Näytä OMA hieno ruutu  (Luettu 59052 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

J.Vehnä

• Jäsen
  • Kvaak!
Näytä OMA hieno ruutu
« : 28.04.2006 klo 15:47:16 »
Tuolla toisaalla on ketju jossa voipi näyttää hienoja sarjakuvaruutuja. Tulipahan mieleeni aloittaa ketju, jossa näytetään omasta tuotannosta joku ruutu, jonka kohdalla on tullut se kuuluisa onnistumisen fiilis. Tärkeintä ei ole se muiden mielipide, vaan juuri omakohtainen tunne. Ruutu, johon on itse erityisen tyytyväinen.
Tässä meikäläiseltä yksi ruutu. Tästä minä jostain syystä tykkään hirveesti. Jotenki hyvä hyvä aloitus seikkailulle.

Hanna

• Jäsen
Re: Näytä OMA hieno ruutu
« Vastaus #1 : 29.04.2006 klo 14:30:18 »
Huh, hieman nolottaa laittaa omia tekeleitään näytille Vehnän ammattilaistyön jälkeen... Mutta koska tässä pyydettiin _omaa_ suosikkiruutua, uskallanpa nyt laittaa sen tähän kun ei tarvitse muiden mielipiteistä välittää ;)

Tämä on Titta&Tatu-sarjakuvani viidennen jakson eka ruutu. Ei siinä mitään ihmeellistä ole (alkuperäinen on muuten hieman vaaleampi, skannatessa vähän tummentui) mutta itse olen ollut tähän tyytyväinen ja mikä parasta, sitä oli todella kiva piirtää. Olisi kai niitä muitakin omia suosikkeja ollut, mutta tämä toimi tässä yhteydessä mielestäni ilman muun tarinan näkemistäkin.

Klik klik --> Sarjisblogini

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #2 : 30.04.2006 klo 11:28:44 »
Harmi kun ei ole skanneria käytössä (ja toisaalta kaikki paperityöt on pakattuna muuttotavaroiden kanssa). Muuten pistäisin minäkin jotakin näkyville. Hienoja kuitenkin Vehnän ja Hannan kuvat...
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

tertsi

• Vieras
« Vastaus #3 : 05.05.2006 klo 13:00:14 »
Ei tämä nyt niin HIENO ole, mutta teen parhaillaan kymmensivuista seikkailua ja jostain syystä (=suorituspaineita?) en saa mieleistäni jälkeä millään, ja vasta tämä kolmannen sivun viimeinen ruutu on jokseenkin semmoinen kuin haluaisinkin sen olevan.

Onneksi on dead-line, niin en voi aloittaa piirtämistä alusta, vaan on vain edettävä kohti katkeraa loppua. >:(
Ja peiteväriäkin kuluu aika reippaasti.

« Viimeksi muokattu: 05.05.2006 klo 15:08:19 kirjoittanut tertsi »

Wiljami

• Jäsen
« Vastaus #4 : 05.05.2006 klo 23:16:01 »
Vielä julkaisemattomasta sarjiksesta ruutu, josta jostain syystä tykkään:

Holle

• Jäsen
« Vastaus #5 : 06.05.2006 klo 00:13:45 »
Hyviä kuvia. Wiljamin smaragdikuvassa ilme hieno ja jalokiven hehku häikäisevä. Vehnän kuvat ovat teknisesti kovaa luokkaa mutta vielä kaipaisin hieman persoonaa mukaan hahmoihin.

Tässä omistani mieluisimpia: Verikoira on lähtenyt kaupungin vilskeestä maaseudulle rauhoittumaan.

Sarjakuvat ja kuvitus
http://www.verikoirat.com

tertsi

• Vieras
« Vastaus #6 : 13.05.2006 klo 17:30:38 »
Hei, mitämitä?

Onkos rama poistanut oman hienon ruutunsa??

Miksi ihmeessä? Hienot puut jäi siitä ruudusta mieleen.

rama

• Jäsen
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
« Vastaus #7 : 13.05.2006 klo 17:35:06 »
Hei, mitämitä?

Onkos rama poistanut oman hienon ruutunsa??

Miksi ihmeessä? Hienot puut jäi siitä ruudusta mieleen.

Mulla tuli angsti :P

(Puut tein brushpennillä, jonka innostuin ostamaan luettuani aikani sitä samannimistä ketjua täällä Kvaakissa)
« Viimeksi muokattu: 13.05.2006 klo 17:41:28 kirjoittanut rama »
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

tertsi

• Vieras
« Vastaus #8 : 13.05.2006 klo 17:48:38 »
Mille paperille piirrät?

Mulla kun on se ongelma, että brushpenin musta lähtee kumittamisen mukana pois, ja vielä paperikin repeytyy tussatulta kohdaltaan. piirrän karkealle Cansonille.

rama

• Jäsen
« Vastaus #9 : 13.05.2006 klo 17:54:00 »
Mille paperille piirrät?

Mulla kun on se ongelma, että brushpenin musta lähtee kumittamisen mukana pois, ja vielä paperikin repeytyy tussatulta kohdalta. piirrän karkealle Cansonille.

En käyttänyt puihin apuviivaa, eli pääsin siten pälkähästä. Muutoin käytän valopöytää niin ei tarvitse kumittaa. Olen kokeillut muutaman kerran piirtää apuviivat samalle paperille ja aina on homma ”ryppyillyt”.

Paperina joko sileähkö akvarellipaperi (Cansonia tai Shoellershammeria) tai sitten Letrasetin Bleedproof Marker pad. Kyseisen kuvan tein Letrasetille, se ei kupruile noin vähästä musteesta.
      Errol Flynn

tertsi

• Vieras
« Vastaus #10 : 13.05.2006 klo 17:55:04 »
Kiitoksia.
Mua nää paperiasiat jaksaa aina vaan kiehtoa.

rama

• Jäsen
« Vastaus #11 : 13.05.2006 klo 17:55:48 »
Kiitoksia.
Mua nää paperiasiat jaksaa aina vaan kiehtoa.

Ja aina kun löytää mieleisen paperin sen valmistus/maahantuonti lopetetaan...
      Errol Flynn

Jukka Koivusaari

• Jäsen
« Vastaus #12 : 15.05.2006 klo 21:28:33 »
Wiljamilta kerrassaan hypnööttinen kuva. Sitä katsottua alkoi tehdä mieli ostaa hammastahnaa ja jojo.

Tuossa  suht hiljan väritetty  ruutu ikuisuusprojektista:

----  https://huuskamuikkula.blogspot.com/

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #13 : 16.05.2006 klo 01:24:58 »
Hip hei!

Ei ihme, että ovat suosikkiruutujanne. Kovin ovat näet hienoja.

Tässä oma suosikkini. Ei ole paljon tavaraa, taustaa, eikä värejä, mutta kun sain tuon liikkeen tuosta kuvakulmasta onnistumaan, itkin onnesta. Ja vieläkin lämmittää mieltä, kun katson sitä.

Tämä on hauska idea ketjulle. Pistäkääpä joku pystyyn Näytä OMA hieno sivu.

8]

Jho

• Jäsen
« Vastaus #14 : 16.05.2006 klo 06:41:06 »
Todella hiano Hazart!
Näyttää jopa realistiselta, minulla nuo liikkeet menevät aina sen näköisiksi että liikesarjaa on vaikea arvioida, kas näin:

Osaan arvata kuinka mukavalta tuntuu saada tuollainen kuva onnistumaan, siinä on niin monta elementtiä jotka voivat mennä pieleen. Mutta tässä sinun samuraityössä kaikki tuntuu menneen napiin, ja lopputulos näyttää oikein hyvältä.