Vai omaa luokkansa?
Eipä siinä sen kummempaa ollut kuin turhautumista tomun esittämään mielestäni täysin kohtuuttomaan palautteeseen:
Tomu vakuuttaa ymmärtävänsä Kvaakin meininkiä ja vapaaehtoistoimintaa, mutta tuosta tekstistä (ja nimimerkki Kreegah Bundolon komppailusta) tulee vähän toinen kuva.
MÄKINEN! Mitä hel****n "täysin kohtuutonta" siinä on, kun sanoo oman mielipiteensä? Haloo! Mäkinen! Onko ketään kotona? Onko ikinä ollut?
Kyllä mä voin ihan hyvin sanoa vaikka isoilla kirjaimilla, että HYVÄNTEKEVÄISYYS EI OLE PERUSTE TEHDÄ ASIOITA HUONOSTI... ja voin jatkaa, että ainakin mun moraalin mukaan olen tässä oikeassa. Nimimerkki Reima Mäkisen moraalista ja taka-ajatuksista mä en tiedä mitään, enkä haluakaan tietää.
Toisekseen, mulla on myös oikeus olla joskus samaa mieltä kuin nimimerkki Kreegah Bundolo. Kyseinen nimimerkki voi varmasti allekirjoittaa, että me ei olla lähellekään aina samaa mieltä.
Se on jotenkin aina niin hienoa, kun vanhat äijät täällä alkaa vinkumaan, mutta sitten kun näkee ne jossain kadulla tai festareilla niin ei sanota mitään, puhistaan vaan itekseen jossain puskissa. Katkeruus on aina vähän surullista.
Mä pidän taukoa tästä ketjusta, kerroin jo olennaisen mielestäni asiallisesti ja koitin selittää, miten mä näen arvostelun ja sen tarkoituksen, millanen on mun mielestä hyvä arvio.
Kai sä Reima tajuut, että tälläset patoutuneet puoliparanoidit kommentit, mitä säkin yleensä lauot, tekee Kvaakista monelle vihamielisen paikan. Mä edustan täällä koko ajan kapenevaa marginaalia kirjoittamalla hyvin harvoin jotain sellaiseen sarjakuvaan liittyen, minkä mä näen tärkeäksi. Yleensä se saa osakseen vaan ylläpidon v*****lua eikä mitään muuta. Eli kiitos taas vaan tästäkin.
Seo moro.