Strippien ideat edellyttäisivät mielestäni viimeistellympää tai ainakin ilmeikkäämpää piirustustyyliä. Mä hyydyin stripin numero 5 kohdalla.
Kokeile sivellintä tai tussiterää, jotta sarjakuvastripeistä tulisi mielenkiintoisemman näköisiä.
.
Olisit nyt jatkanut vaan. Paranevat loppua kohden.

Mutta joo.
Olen "kokeillut" hivenen sivellintä, vain siten, että katsonut millaiselta tuntuu kädessä ja millaista jälkeä tulee mutta siinä se sitten on ollut. Olen päättänyt käyttää tusseja.
Ja vielä: Minulla on hyvin epävakaa käsi ja jälki varmaan onkin epävarmaa. Luojan kiitos, että tietokoneella saa viimeisteltyä jälkeä ja vedettyä huti viivoja pois.
Onhan tämä kohtalaisen tuore harrastus vielä, joten en odotakaan saavani mitään überkehuja. Hyvä että tulee rakentavaa kritiikkiä.

Ajan ja kovan työn kanssahan tässä homassa vain voi edetä.
EDIT:// Viivoitinta en ole pahemmin käyttänytkään kuin ulkoreunojen tekemiseen ja mielelläni teen ne viivoittimella jatkossakin. Rasterointi taas... En mielelläni lähde kikkailemaan sen kanssa. Siinä on omat ongelmansa. On kyllä "värittömyydestä" mainittu aikaisemmin, mutta minun mielestäni taas enempää väriä ei tarvita. Lisään mustaa joihinkin strippeihin jos tausta ja/tai yksityiskohdat kaipaavat.
Vaihtoehtoisesti: Olen harkinnut pistää koko sarjan väreiksi. En ole päässyt vielä yhteisymmärrykseen itseni kanssa että minkä väriseksi kukakin ja mikäkin tulee.